Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Niet erg smeuïg idd. Net te weinig leedvermaak-mogelijkheden
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 13 december 2014 @ 22:24:

Niet de moeite van het terugkijken begrijp ik.Neuh. Heel nietszeggend.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Jammer.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me wel steeds afvroeg als ik die vrouw zag is:wat heeft ze op d'r hoofd?Heeft ze t zelf geknipt of laat ze d'r hond er op los?Kijkt ze wel in de spiegel zegt die man r niets van?
Alle reacties Link kopieren
quote:ietsanders schreef op 13 december 2014 @ 23:17:

Wat ik me wel steeds afvroeg als ik die vrouw zag is:wat heeft ze op d'r hoofd?Heeft ze t zelf geknipt of laat ze d'r hond er op los?Kijkt ze wel in de spiegel zegt die man r niets van?Pruik?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 13 december 2014 @ 22:00:

[...]





Mensen die kanker hebben gehad zijn dikwijls snel moe, ik snap ook niet waarom ze hieraan zijn begonnen, ergens vind ik het wel moedig.die gaan het niet redden denk ik, Je zou ook niet zeggen dat ze allebei bij een bank gewerkt hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:ietsanders schreef op 13 december 2014 @ 23:17:

Wat ik me wel steeds afvroeg als ik die vrouw zag is:wat heeft ze op d'r hoofd?Heeft ze t zelf geknipt of laat ze d'r hond er op los?Kijkt ze wel in de spiegel zegt die man r niets van?Wat is er mis mee?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 13 december 2014 @ 22:24:

Niet de moeite van het terugkijken begrijp ik.Hangt er vanaf wat je hoopt te zien. Als je hard werkende mensen wil zien die, iig die vrouw, de taal spreken, en van niets iets maken (niet dat ik er zou willen eten of logeren maar soit) is het een leuke aflevering. Ik heb net de herhaling gezien en het lijken mij hele lieve mensen. Die goed daar passen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 december 2014 @ 14:15:

[...]





Hangt er vanaf wat je hoopt te zien. Als je hard werkende mensen wil zien die, iig die vrouw, de taal spreken, en van niets iets maken (niet dat ik er zou willen eten of logeren maar soit) is het een leuke aflevering. Ik heb net de herhaling gezien en het lijken mij hele lieve mensen. Die goed daar passen.Ik vond ze ook lief, vooral die vrouw. Het restaurant zag er niet uit, maar de kamers vond ik leuk, en de omgeving zag er ook prachtig uit. Ik denk dat ze het wel gaan redden.
Alle reacties Link kopieren
IK had het idee dat de vrouw energie kreeg van deze onderneming, bij de man vrat het al zijn energie op. Hij deed wel heel opgewekt bij dat laatste gesprek maar ik zag het er niet echt vanaf.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 14 december 2014 @ 14:55:

IK had het idee dat de vrouw energie kreeg van deze onderneming, bij de man vrat het al zijn energie op. Hij deed wel heel opgewekt bij dat laatste gesprek maar ik zag het er niet echt vanaf.



Dat kan ik idd niet beoordelen wat voor energie het kost. Maar wat ik wel denk, het leek mij een hele introverte man, of iig voor de camera. En zijn vrouw niet, die kakelde lekker door, vond haar frans ook wel redelijk? Klonk mij iig niet heel klungelig in de oren (heb alleen frans op de havo gehad hoor dus misschien vergis ik mij).



Het lijkt mij, als ze niet meer hoeven te klussen dat die paar kamers en het restaurant wel te doen moet zijn.



Even van de website;



Uitzending 13 december 2014 Marcel en ik zijn nog steeds blij en gelukkig met de keuze die we hebben gemaakt om te gaan wonen en werken in Frankrijk. Er is veel gebeurd sinds de laatste opnames van ‘Ik Vertrek’. Vorig najaar/winter hebben we de ruimte naast het restaurant van ruïne tot woonkamer, slaapkamer en badkamer gebouwd. In maart 2014 konden we er wonen. Heerlijk om een eigen plek te hebben met je spullen onder handbereik.



Verder hebben we onder meer: de auto isingevoerd, de motoren in Nederland opgehaald, tussen het werk van hetrestaurant door hebben we gerenoveerd, verhuisd naar ons nieuwe huis en de gîteen één familiekamer worden opnieuw ingericht.



Het restaurant loopt redelijk goed! We krijgenplaatselijk meer bekendheid; er komen groepen en verjaardagen worden met eenetentje gevierd. We organiseren ook thema avonden met: BBQ; mosselavonden; oudjaarsdiner;WK voetbalavonden; muziekfestival en elke week gezellige muziekavonden. Dezeworden goed bezocht.



Koken met streekprodukten en uit eigen moestuin is een succes. Onze gastenkomen op velerlei manieren: te voet, met motoren, fietsen (met of zonderaanhanger) of paarden. Heerlijk om kennis te maken met iedereen. Liefst op hetterras in de zon!

De integratie lukt heel aardig. Goed contact met buren en we hebben via demuziekavonden een aantal vrienden gemaakt. Met collega’s in de omgevingonderhouden we super goede banden. We vullen elkaar aan en wij steken er veelvan op.



De omzet in 2014 is een heel stuk beter dan in2013. Het restaurant is beter, maar de stijging zit vooral in de bezetting vande kamers. We hopen dat die trend zich doorzet.



Onverwacht bereikt ons slecht nieuws. Mijn oudste broer Hub meldt dat hij nietlang meer zal leven. Diagnose: kanker. Ook hij had ons geholpen met deverhuizing naar Frankrijk. We zijn snel naar Nederland gegaan om hem te sprekenen te steunen. Helaas sterft hij een aantal weken later. We hebben de crematiebijgewoond met familie en vrienden.



Onlangs zijn we twee weekjes op vakantiegeweest naar Spanje voor rust en om nieuwe energie op te doen. Heerlijkvertoeft daar met nog zonnig en warm weer.

Voor de nabije toekomst hebben we diverse nieuwe plannen om te renoveren voorhet komende seizoen.



Neem gerust een kijkje op onze site: www.precontent.fr

Reserveren kan via e-mail: info@precontent.frof via telefoon: 00.33.4 77 65 77 44



Met hartelijke groeten en graag tot ziens.



Elly en Marcel

Auberge Du Précontent
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk van haar broer. Wat zal het zeker voor haar ook moeilijk zijn, zelf borstkanker gehad. Echt wat gun ik deze mensen op een verdere mooie toekomst. Hoop dat ze het redden in Frankrijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik snap zelf niet zo waarom zo'n toko runnen juist relaxter zou zijn dan een 9-5 baan. Of zou het wellicht zijn met het oog op na de pensioen leeftijd, dat het goedkoper leven daar is met lekkerder weer (om daar dan alvast een leven op te hebben gebouwd?).



Ik vond dit stel wel leuker dan de week ervoor.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
bah die man kookt niet echt fris.. zit de hele tijd aan ze hoofd te krabben en aan ze neus en te zweten.... niet echt lekker idee
Alle reacties Link kopieren
Vanavond een update van de naaktcamping
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou, je bent iig op tijd
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 20 december 2014 @ 18:12:

Nou, je bent iig op tijd Ja ik zat even de gids door te nemen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk!

Dat was toch met die buren die het er niet mee eens waren?

Was wel een mooie stek meen ik me te herinneren
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Nouschi schreef op 20 december 2014 @ 18:08:

Vanavond een update van de naaktcamping Kan er alstjeblieft iemand om 10 minuutjes voor tijd vast uppen. Anders mis ik weer de eerste 20 minuten!
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 20 december 2014 @ 18:52:

[...]





Kan er alstjeblieft iemand om 10 minuutjes voor tijd vast uppen. Anders mis ik weer de eerste 20 minuten! Dat zal ik wel even voor je doen, komt helemaal goed.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 20 december 2014 @ 19:15:

[...]





Dat zal ik wel even voor je doen, komt helemaal goed.Dat vind ik lief! Dankjewel
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 20 december 2014 @ 18:37:

Oh leuk!

Dat was toch met die buren die het er niet mee eens waren?

Was wel een mooie stek meen ik me te herinnerenIn Slowakije is het.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 20 december 2014 @ 19:19:

[...]





In Slowakije is het.



Ik dacht even aan dat gedoe daar op Curcao, of Aruba ? maar dat was een RRResooort.

Van de kampong in Slowakije heb ik nog niks gezien, leuk !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
De preview belooft niet zo veel goeds (en dus wel leuke televisie).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Joehoe even UP voor Num........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven