Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2014

31-07-2014 20:39 705 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Donderdag 04 september start de nieuwe editie van Expeditie Robinson. Het is een jubileumeditie, want het is de vijftiende verjaardag van het programma.



Deze editie zorgt wederom voor spannende taferelen en intriges, dit keer op de Filippijnen. De cast bestaat ook dit jaar alleen uit BN’ers. Dit zijn de veertien VIP’s die het avontuur aan gaan:



Acteur Manuel Broekman

Zangeres Krystl

Acteur Ferry Doedens

Actrice Lone van Roosendaal

Acteur/cabaretier Leo Alkemade

Zangeres Coosje Smid

Rapper Mr. Polska

(musical)Actrice Anouk Maas

Acteur Loek Peters

Zeilster Lobke Berkhout

Rapper Vieze Fur

Playmate Ancilla Tilia

Zanger/model Kay Nambiar

Zangeres Sabrina Starke"



Wat vinden jullie van de deelnemers?

Gaan jullie kijken of vinden jullie het spel de laatste jaren te tactisch geworden, zodat niet de beste Robinson meer wint maar de populairste/slimste?



Ben benieuwd wat jullie vinden!
Wat 'n oersaaie aflevering! En de finale was ook saai, want veel te snel voorbij. In voorgaande jaren hadden ze tenminste spellen waar iedereen wel uit kwam en dan stonden ze uiteindelijk naast elkaar te schieten met vuurpijlen o.i.d. Ben wel blij dat ik pas om 21 uur ben beginnen kijken, zo kon ik tenminste alle reclames doorspoelen en sommige stukken ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik was meer dan de helft van de deelnemers alweer vergeten. Saaie aflevering, je wordt in deze studiosetting helemaal uit de eilandsfeer gehaald.



En waarom ze Lobke die dikkevette veer in de reet stopten snap ik al helemaal niet.
Poep, wie heeft jou gescheten?
ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien en wel opgenomen maar zo te lezen kan ik die opname direct wissen

Ik vond het een vreselijk saaie serie. Nicolette mag exit en al die achterlijke prijzen en extra stemmen en geneuzel eruit. De finale was voor mij niet met de echte robinsons.
Die afsluiting in de studio vind ik op zich wel leuk, maar laat meer van die finale zien! En vooral van de blijdschap erna. Echt zo'n anticlimax was dit: "Nou Kai, gefeliciteerd hier heb je champagne en volgend jaar weer allemaal kijken, hè."
Ik zou het napraten liever nog in tropische sferen zien. Neem niet aan dat afvallers gelijk naar huis vliegen, maar zelf nog wat gaan rondreizen of aan strand/zwembad hangen (ze hebben immers toch die weken al vrij geregeld) Studio en publiek is volstrekt overbodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven