vriendin gezocht provincie zeeland noord brabant

26-03-2014 16:49 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een vrouw van 33 jaar woon in Goes, zoek vriendinnen om leuke dingen mee te doen stappen,bios, hapje eten, gezellligheid. lijkt het je leuk reageer dan
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Je oproepje spreekt me wel aan, heb net zelf een oproepje geplaatst. Zie wel wat overeenkomsten wat betreft de interesses.

Zou het leuk vinden iets terug te horen als het je aanspreekt.

groetjes
Hoi dames! Ik kom ook uit de buurt :-)
Alle reacties Link kopieren
Waar kom jij vandaan dan droogbloem?



Mensen die willen mogen me best mailen; marelsmarels@gmail.com



Ik ben ook uit de buurt
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik woon vlakbij Goes! Bijna 37 jaar, man, zoontje van 5.



Groetjes Desiree
Ik woon in Goes, Marels! :-)



Ik hou van theeleuten, mijn hondjes, winkelen, bios, terrasje pakken. Ik werk en studeer daarnaast nog en vriend en ik hebben een kinderwens.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Topic is al van even geleden, maar is er al contact? Lijkt mij ook gezellig en leuk!



Ik woon in een dorpje vlakbij Goes, ben 37. Ik hou van reizen, lezen, winkelen, gezellig borrelen, bioscoop. Ik werk (in Goes) en studeer daaraast ook nog wat , woon samen met vriend en 2 Mainecoon katten en 1 konijntje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Nee, er is verder niks afgesproken helaas, máár daar kunnen we natuurlijk verandering in brengen! Ik woon in de gemeente Borsele, jij?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik woon ook redelijk in de buurt, ben wel net mama geworden, daarmee op hele hele korte termijn geen tijd. Wellicht kan dit topic weer wat aangewakkerd worden?



Ik hou van uit eten gaan, bioscoop, winkelen, high teaën etc.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik kom uit Schoondijke, 24 jaar en mama van twee kindjes ;)
Alle reacties Link kopieren
Laat maar, oud bericht
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag "mini-meet" gehad met Aruuba en haar zoontje. Was supergezellig!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Daisy en de rest,



@Daisy1977: ik heb jouw reactie op mijn stukje nooit gezien Krijg ook geen mail van Viva dat er een berichtje in een topic is geplaatst (of kan je dat ergens aangeven?). Ik zat toevallig nog eens tussen het contacttopic te neuzen en zag dit topic net.



Ik woon ook in de gemeente Borsele! Ver uit elkaar wonen doen we dus niet haha.



Dus als er nog eens iets afgesproken wordt, lijkt me ook gezellig. Ik heb geen kinderen, maar vind ze wel heel leuk. Dus met of zonder kinderen vind ik allemaal goed!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi coontje, ik heb je een privé bericht gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven