Er gaat niets boven gezellige vriendinnen .... (Rotterdam)

11-12-2014 20:38 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hola dames,



Mijn naam is Fedoua, ben 30 jaar oud. Ben niet zo lang geleden verhuisd naar Rotterdam en het bevalt me goed. Rotterdam is een gezellige stad en er valt hier veel te doen. Ik ben niet onbekend met Rotterdam, heb hier gestudeerd (Uni) en tevens gewerkt. Ik heb geweldige vriendinnen maar het is fijn om meiden te leren kennen die in dezelfde stad wonen en waarmee je kunt afspreken zonder onze agenda erbij te pakken en een datum te prikken. Ik heb wel behoefte aan wat extra contacten, naast de contacten die ik al heb. Herken jij dit, dan moet je vooral verder lezen....



Ik heb al eerder op twee dames gereageerd op deze forum maar na veel over en weer mailen kwam er niet echt vaart in dus ik neem het hef in eigen handen en open zelf een topic. Hou niet van veel mailen, ben eerder van laten we spontaan een drankje doen om te kijken of er een klik is. Voorafgaand uiteraard even appen/bellen (wil immers niet in een scarry situation belanden).



Vind jij het ook leuk terrasjes te pakken, ergens in de late uurtjes een drankje te doen, naar de bios, lekker te eten of na een lange dag te bellen en je hart te luchten over een irritante collega etc (aub niet al te vaak).... dan moet je mij zeker een mailtje sturen

---->>> flowerbriesje@hotmail.com



Ps: Ik hou overigens niet van kortzichtige oppervlakkige meiden die alleen over zichzelf kunnen praten. Of meiden die alleen bellen om te af te spreken als hun vriend geen tijd voor ze heeft. Ben op zoek naar meiden, die net als ik, wel waarde hechten aan vriendschap.
Keep smiling
Alle reacties Link kopieren
Hoi fedoua,



Ik had ook op je vorige post gereageerde en je mijn nummer gegeven om te appen toen je dat vroeg, maar niks meer van je gehoord daarna. Misschien vergeten....?
Alle reacties Link kopieren
Ben jij Shada? Ik heb jou namelijk vandaag geappt maar geen reactie terug gekregen
Keep smiling
Alle reacties Link kopieren
hey Fadoua en Dromertje87 leuk jullie berichtje ik woon zelf in Den haag en ik ben ook opzoek naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of gezellig kletsen Fadoua ik heb je zelf gemaild Dromertje87 als je ook interesse hebt mag je me ook mailen op sweet_girlimenelamranisweet-girl@hotmail.com is mij nieuwe e mail adres lijkt me leuk wat van jullie te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Nee fedoua ik ben Stefanie. Mijn emailadres is vriendingezocht010@gmail.com.
Alle reacties Link kopieren
Dromertje87 ik heb zelf ook gemaild gister had je mij e mail wel ontvangen? of zoek je echt iemand in de buurt?
Alle reacties Link kopieren
Hoi imen, sorry had je mail over het hoofd gezien. Ik zal je mail nu meteen even beantwoorden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dromertje87 schreef op 12 december 2014 @ 17:46:

Nee fedoua ik ben Stefanie. Mijn emailadres is vriendingezocht010@gmail.com.





Hoi Stefanie,



Ik heb op alle meiden gereageerd die gemaild hebben. Ik zie jouw e-mail met jouw nummer er niet tussen zitten. Wellicht kun je nogmaals mailen.... x
Keep smiling
Alle reacties Link kopieren
Hoi Fedoua,



Ik heb je net opnieuw mijn nummer gemaild.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dromertje87 schreef op 18 december 2014 @ 21:16:

Hoi Fedoua,



Ik heb je net opnieuw mijn nummer gemaild.



Hoi hoi Stef,



Heb jou tevens een mailtje terug gestuurd met mijn nummer. X
Keep smiling
Alle reacties Link kopieren
quote:Flowerbriesje schreef op 19 december 2014 @ 21:27:

[...]





Hoi hoi Stef,



Heb jou tevens een mailtje terug gestuurd met mijn nummer. X
Keep smiling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven