Mobiel abonnement Tele 2

09-12-2014 22:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jarenlang een abonnement bij Tmobile voor mijn mobiele telefoon. Nu is mijn 2 jaarlijkse periode bijna afgelopen en nu zag ik dat als ik wil verlengen en een iphone 6 wil ik dan of ¤15 per maand meer moet gaan betalen of ¤239,95 moet bijbetalen.

Hetzelfde abonnement (qua belminuten en data) is bij Tele 2 veel goedkoper, net zoveel als ik nu betaal en zonder bijbetalen voor nieuwe iphone.



Ik kan de adder onder het gras niet vinden. Iemand van jullie een idee?

Dus waarom Tele 2 veel goedkoper is dan Tmobile? Tele 2 maakt gebruik van het netwerk van Tmobile dus daar kan het niet aan liggen toch?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hmmmmz twijfel twijfel... Ik ga me maar eens verdiepen in andere abonnementen
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 09 december 2014 @ 22:45:

[...]



Ja. Mede daardoor voel ik me zo ontzettend genaaid.had je je eigen beter moeten laten informeren
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam nu ook op Telfort uit, zij bieden ook nog een betaalbaar abonnement aan.



Dus nu de vraag: wie heeft er ervaring met Telfort??
Alle reacties Link kopieren
Wat je misschien kan doen om het netwerk van tele2 te testen is een sim only abonnement nemen. Ze hebben deze maand een actie dat je het een maand gratis kan proberen, moet je daarna wel opzeggen natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
De winkelmedewerker heeft vandaag aan me uitgelegd hoe het werkt:

Tele2 maakt gebruik van Tmobile netwerk maar staat idd achter aan in de rij. Hierdoor regelmatig klachten over bereik.

Ik heb nu gekozen voor Vodafone, was een actie dus niet bijbetalen.

Het lijkt me rete-irritant als je slecht bereik hebt dus ik ga de gok niet nemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven