Entertainment alle pijlers

Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizland!

30-06-2014 08:19 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, nieuwe ronde, nieuwe kansen!







Plak je suf en speculeer mee!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind die Daniël echt zo'n man uit een jaren '50 reclame voor scheerzeep. Of zo'n man die in zo'n advertentie goedkeurend toekijkt hoe zijn vrouw het avondeten op tafel zet.
"Mijn lieve, mooie kinderen. Als ik naar jullie kijk, zie ik hoe mijn leven ten goede is veranderd. Jullie zijn de reden dat ik elke dag wakker word. Ik moet altijd zo om jullie lachen. Ik hou van jullie. X, mamma."







De kinderen van Anouk
Alle reacties Link kopieren
Nou, die van Simon stond ook niet vooraan toen 'hunks' werd uitgedeeld. Dus dan maar 'vast 'n lief kindje'.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Mooie kinderen heeft Anouk!
Alle reacties Link kopieren
Actrice Kristen Bell is bevallen van haar tweede kindje. Dat heeft haar man Dax Shepard via Twitter bekendgemaakt.



"Delta Bell Shepard is geboren. Ze lijkt op geen van ons, maar we houden haar toch", aldus Dax. In juni maakte Kristen haar zwangerschap bekend.

In maart vorig jaar verwelkomden de 34-jarige actrice en de 39-jarige acteur hun dochter Lincoln Bell Shepard. Ruim een half jaar daarna stapten de twee in het huwelijksbootje.





Delta en Lincoln. Het is weer eens wat anders.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hele leuke foto van de kinderen van Anouk!
Alle reacties Link kopieren
Kindje van kourtney heet reign Aston dissick
Alle reacties Link kopieren
O disick! Haha typte t verkeerd..



T is zoals gezegd werd een jongetje
Chantal en Marco met James op huwelijksreis











Alle reacties Link kopieren
James lijkt op zijn moeder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Weekend schreef op 21 december 2014 @ 17:57:

Kindje van kourtney heet reign Aston dissick



Ik vind de naam niet helemaal passen bij de namen van hun andere kinderen eerlijk gezegd.

Mason Dash en Penelope Scotland. Mason en Penelope allebei normale namen, en hun tweede namen zijn vernoemingen/verwijzingen naar moeder (karDASHian) en vader (SCOT(t)land). Reign vind ik ten eerste al een niet echt normale voornaam, Aston dan wel wat meer maar het is denk ik geen vernoeming. Enige wat ik kan bedenken is dat Reign (regeren) een soort van grappige speling is op Scott Disick die "lord" is en dus zogenaamd royal is of zo?



Daarnaast vind ik Reign een beetje meisjesachtig (Rain) klinken. Maar ik ben dan ook een (voornamen)gek dus misschien is mijn mening over dit voor mij totaal onbekende kind een beetje overdreven




Myllena Mae, dochter van Doutzen, bijna 5 mnd


Beide kinderen van Doutzen







Met tante Rens
Wat een haar! Er kan al een staartje in. Met 5 maanden waren die van mij nog zo goed als kaal.
Dit is 2 mnd geleden, inderdaad een beste bos met haar



Alle reacties Link kopieren
Kan geen plaatjes plakken, maar hier staan foto's van de verbazingwekkend mooie baby van Simon Cowell: http://www.mirror.co.uk/3 ... on-cowell-cradles-4843238
Am Yisrael Chai!
Die Cowell-baby is hier een paar dagen geleden al afgeserveerd als 'lief kind'. Ik vind er niks mis mee, gewoon een prima baby om te zien. Mooi pikzwart haar.
Niks mis mee
Mooie ogen ook, nu ik nog eens die andere foto's bekijk. Wordt vast een prachtig jochie.
Alle reacties Link kopieren
quote:zoembaya schreef op 22 december 2014 @ 12:06:

Die Cowell-baby is hier een paar dagen geleden al afgeserveerd als 'lief kind'. Ik vind er niks mis mee, gewoon een prima baby om te zien. Mooi pikzwart haar.Oh, echt? Ik vind het juist een heel mooi ventje. Prachtige lange wimpers, mooie ogen, mooie bos haar. Niks mis mee, hoor, juist een knapperd.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ashley Simpson is zwanger. Ze is getrouwd met de zoon van Diana Ross
It's 5 o'clock somewhere




Alle reacties Link kopieren
Is Shakira niet bijna uitgerekend?
Alle reacties Link kopieren
Éindelijk! Vlotte kleding (broeken!), niet 3 halen 2 betalen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven