Kattenluik wat opent op chip.

16-12-2014 16:23 31 berichten
Vandaag is de tweede Petporte in 5 jaar tijd overleden. De kat komt er niet meer in, het luikje opent niet meer.

Nadat ik de stekker er uit had gehaald (en weer er in had gedaan )deed het luikje helemaal niets meer.



Ik wil dus een nieuw kattenluik dat op een chip werkt, maar het liefst niet meer de Petporte.



Welke hebben jullie en zijn jullie er tevreden over?
Alle reacties Link kopieren
De mijne zitten toch ook echt voor de deur te mauwen, terwijl ze prima door het luikje (zit 1,5 meter verderop) kunnen gaan. Er gaat nu eenmaal niets boven personeel!



Mijn ene kater is nogal van de lange adem en die gaat ook net zo lang tegen het raam staan bonken tot ik opsta en de deur open doe. Toevallig zat ik ooit eens vlakbij die deur, net om het hoekje. Zie ik hoe mijn kat aan komt lopen, een blik door de deur werpt, mij niet ziet en gewoon rechtstreeks doorloopt naar het kattenluik

Echt he, hij heeft mij prima onder controle.



Istar, ik zou het luikje in het begin even zonder batterij en chipfunctie gebruiken. Als je kat er dan aan gewend is, kun je hem weer aanzetten en kijken of het dan wel lukt.
Ze laat wel de chip werken, dus het luik gaat open, ze loopt alleen niet door.

Ik heb net een tijdje aan de andere kant van het leuk gelegen om haar binnen te praten Ze ging er doorheen, dus hopen dat ze dat blijft doen!



En jouw kater Snor
Alle reacties Link kopieren
Maar ze kent in principe al een kattenluikje toch? Ruikt het te nieuw, of schrikt ze van het klak! geluid ofzo? Hongerige kat en eten voor het luikje houden wil idd nog wel eens helpen.
Ja, ze kent niet anders dan een kattenluik en de klik had het vorige luik ook. De tunnel is alleen iets anders van vorm. Zou dat het kunnen zijn?



Mijn kat is niet te lokken met eten, tenzij ze het kan stelen
Alle reacties Link kopieren
Komt goed! Gewoon de deur niet meer open doen. Heeft hier prima geholpen
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sureflap is perfect. Batterijen vervang ik eens per jaar. Ik ben blij dat ik er een met chip heb aangezien hier veel katten in de tuin rondhangen Mijn kat was eerst ook bang maar ik heb hem er een paar keer zachtjes doorheen geduwd en toen begrijp hij het Maar een vriendin van mij heeft oudere katten en die durven er niet doorheen, wat ze ook probeert!
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven