Mijn ex was een Narcist, compleet met diagnose.

09-12-2014 23:24 244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo was mijn ex.



http://tjenk.nl/narcist/



Nog steeds doe ik mijn best om er boven uit te komen en hier mag een ieder weten, dat hij me 4 tanden uit de mond geslagen heeft en zich erna op de borst klopte, dat het zijn verdienste was, dat er een bacterie in mijn mond ontdekt werd. Dat ik zwanger was van hem en het hem niet uitkwam, dat ik een abortus moest ondergaan, door met zijn knie in mijn buik te zitten, lees er in rammen. Hij sloeg mij tig keer een hersenschudding, maar zijn verdienste was daarin, dat hij aantoonde dat ik hersens had. Hij heeft me toen totaal klein gemaakt, maar dat jij me toen half dood sloeg en ik nog nergens hulp kreeg, ben ik voor me zelf gaan vechten en voor ons kindje. Was de volgende zwangerschap, die hem toen wel uit kwam. Heb moeten vluchten voor hem en nog altijd heb ik de schuld, pffff, de grafgek. Voor mijn huidige man is het zeker niet makkelijk, want ben invalide geslagen, maar ik leef nog.



Ga weg bij dit soort mensen voordat je dood bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het wel hoor. Tina vergeet dat mensen op meerder pijlers lezen
...
Alle reacties Link kopieren
Ik moet mijn juridische kennis eens opvijzelen, maar naar mijn idee kan iemand toch scheiden van een partner die niet meewerkt. Niet 9 jaar tegenhouden iig, daar geloof ik niks van. Tegenwoordig kan niemand je meer getrouwd houden als je dat niet wil.



En 9 jaar binnenhalen om te paaien?

Je weet dan toch onderhand zou je zeggen, als je jezelf en kind dan eenmaal gered hebt uit die klauwen, dat paaien en zoethouden al die 17 jaar niet gewerkt heeft?

En dat je hem nooit meer binnen moet laten, jezelf niet opnieuw in situaties brengt dat ie gelegenheid heeft om met jou (en/of de kinderen) alleen in 1 ruimte te zijn?



Ik vraag me even af, TO, of je ook andere ondersteuning in jouw eigen processen hebt gezocht en gekregen dan de politie en justitie inroepen, toen je fysiek wegging bij hem en daarna? En om dat te verwerken (en jezelf weer te sterken)?

Want zo te zien was het die 9 "vrije" jaren ook in het teken van hem afweren of binnenlaten en al dan niet juridische gevecht om scheiding en omgangsverboden enzo?

En overleven dus.



Heb je ook tijd genomen om alleen te wonen, tijd die wel fijn was alleen, om te verwerken enzo?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hi Rooss



*ken Rooss van andere pijlers idd) *
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hee Suusje!!!



Kom even op klets, kan ik aan je vragen hoe het met je gaat!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:zaansmotje schreef op 16 december 2014 @ 01:18:

[...]

...

En haar nieuwe prins had geen wit paard maar een zwarte Audi



Een Audi-rijder, we hadden het kunnen weten.



Dat is zo'n auto die schijnbaar heel begeerlijk is om te hebben, maar altijd een verkeershufter achter het stuur heeft.
Het was ook overduidelijk dat Motje een dubbelnick was. Welke vent noemt een vrouw op een forum nu meis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 18 december 2014 @ 15:44:

Welke vent noemt een vrouw op een forum nu meis.



Eh, of je moet zo heten natuurlijk...



Speechless
quote:muzemeisje schreef op 18 december 2014 @ 18:08:

[...]





Eh, of je moet zo heten natuurlijk...



[afbeelding]





Ja, dat had ik even niet gezien. Ik vergroot de reacties vaak en dan vallen ava en nick weg. Oeps!
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 18 december 2014 @ 10:18:

[...]



Je was niet al 9 jaar alleen, want je was nog steeds getrouwd. En waarom laat je je ex dan binnen, als hij je mishandelde en je zogenaamd al negen jaar alleen was? Zo onvindbaar was hij blijkbaar niet, leg nog eens uit waarom je negen jaar lang niet kon scheiden?

quote:@Mopsie,

Jij bent echt een vrouw van de wereld, ben toch zo trots op je. Nadat mijn ex me half dood geslagen heeft en ik nog net de politie heb kunnen bellen om hem af te laten voeren, was ik alleen maar blij dat ik nog leefde.

Kan het rapport wel inscannen hoor als je wil.

Ex heeft toen 48 uur vast gezeten en daarna een straat verbod gehad, maar zoals de goede rechtsgang in nl betaamd, kon hij zijn gang gaan en gewoon door de straat rijden en de hele buurt hield hem in het oog. School was ingeseind en je kan het geloven of niet, BJZ wou hem een omgang regeling geven. Kan ook desnoods de raad rapporten posten en de uitspraak van de rechter.Maar scheiden van hem was onmogelijk? Ik denk niet dat er nog iemand is die je sprookjes gelooft.quote:Mijn verhaal rammeld aan alle kanten? Moeten jullie het aan mijn zoon vragen, hoe het was dat hij niet beter wist dan dat hij klootzak heette. Verschuil ik me achter mijn kinderen, nee zeker niet, maar toont wel aan dat jullie er geen reet van snappen.Fijn ook, je kinderen bij jouw ellende betrekken en ze in een loyaliteitsconflict brengen ten opzichte van hun vader. quote:Kan wel gelachen worden dat ik een 24 uur ban had en mijn man permanent, voor dubbelnicken dan nog wel.Wie heeft er gelachen dan? Volgens mij is zaansmotje de enige die het met zijn zakkie chips uitgierde in dit topic.Misschien klopt dat wel ja
soms is het goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 18 december 2014 @ 15:44:

Het was ook overduidelijk dat Motje een dubbelnick was. Welke vent noemt een vrouw op een forum nu meis. Ik dus
soms is het goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 17 december 2014 @ 00:08:

Overigens heeft ons smotje een permaban en Tina een 24-uursban.Not dus deuhhhhhhh
soms is het goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik haak af. Ik vind je saai.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 18 december 2014 @ 22:53:

Ik haak af. Ik vind je saai. [img]http://www.pic4ever.com/images/Just_Cuz_19.gif[/img]Heb jullie ook gemist :-)
soms is het goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik wens je oprecht een fijne kerst.
Alle reacties Link kopieren
Mijn concrete tips zijn vrijwel hetzelfde als bij alle vormen van huiselijk geweld:

Stap 1

Licht je huisarts in( veilig, want beroepsgeheim)

Licht de wijkagent in (veilig want beroepsgeheim)



Huisarts en wijkagent werken samen.



Stap2

Kopieer alle documenten die je kunt kopieeren. Paspoort, rijbewijs, online bankgegevens, rijbewijs, zorgpolis, belastingpapieren, polissen, maak foto's.



Houdt adressen van contacten geheim indien mogelijk. Als je weg kunt, ga naar een adres inclusief hulpverlening, zo niet dan naar een compleet onbekend maar door contacten vertrouwd adres. Ook kennissen van vrienden zijn goed. Weg is weg.



Neem contact op met het meldpunt huiselijk geweld. Zij helpen ook met de stappen die nodig zijn wanneer je weg bent.



Zoek een maatschappelijk werker, psycholoog of coach, iemand die je helpt om de afstand te bewaren en verder te kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Dankje suresixset, dat zijn tenminste concrete tips.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Goede tips, suresixset!
Alle reacties Link kopieren
Toch met de tips kom je nergens. weet er alles van en nee, ik ben niet aan het dubbel nicken!



In mijn mail vandaag, meneer wil onder de alimentatie uit, hij gaat het hier voor trekken in belg. Ik ga hem heel veel succes wensen, in de mail van zijn advocaat staat dat hij nog een grote som geld te goed heeft van hem! 3 advocaten hebben hem ondertussen laten gaan, nu de vierde in rij.



Waar ik voor waarschuw is dat ze blijven kloten en je leven blijven beïnvloeden, dat ik van onze jongste zwanger was, was de vraag aan mijn ex, je kan nu ermee akkoord gaan om te scheiden of voor hem ook alimentatie te gaan betalen. Toen stemde hij in met de scheiding, eindelijk... Let wel, zat in de rechtszaal met een buik van 7 maanden zwanger!

Maar die gek heeft het altijd tegen gehouden, want volgens hem, kon ik niet bestaan, nog leven.



Hij had in NL geen adres, volgens de gegevens in het GBA woonde hij in Belg.

Vraag niet om afgebrand te worden en niet om een schipper die alles beter weet!

Zijn veel ruk reacties voorbij gekomen, toch blijf ik posten.



Is jullie onwetendheid, niet de mijne!



ik had een dossier liggen en toch werd hij vrij gesproken, de reden? Omdat ik hem vrijwillig had binnen gelaten. Hij heeft straat verboden gehad en toch deed de politie niets.



Nu woon ik op een geheim adres in belg en sta in goed contact met zijn advocaat, krom toch dat zijn advocaat aan mij info vraagt?

Vind het echt nu wel genoeg dat er steeds op mij geëmmerd word, ben het een beetje heel veel zat!
Alle reacties Link kopieren
Je weet dat het België is, hè? Belg bestaat niet.



Verder zijn die treurverhalen over je ex alleen maar tenenkrommend, omdat het ons iedere keer toont hoe incapabel jij bent (geweest) om je kinderen in hun basisbehoeften te voorzien. Er zitten op dit forum heel veel vrouwen die in een soortgelijke situatie hebben gezeten en hun verhaal doen. Deze vrouwen worden wel positief benaderd door medeforummers, simpelweg omdat ze inzien hoe die dynamiek werkte en ze nu hun stinkende best doen om herhaling te voorkomen, omdat zij beseffen dat hun eigen geluk en het geluk van hun eventuele kinderen in HUN handen ligt. En dat besef lijkt volledig te ontbreken bij jou, je blijft maar klagen over je ex die zo'n eikel was. Niemand ontkent dat hij een lul is. Maar JIJ bent degene die een relatie met hem is aangegaan. JIJ bent degene die al die jaren bij hem is gebleven. JIJ bent degene die daarmee haar kinderen niet behoedt heeft voor het misbruik door deze lul.

Het is heel simpel: er waren twee volwassenen in deze situatie. Om het misbruik te laten stoppen, moet een van deze volwassenen veranderen. Je ex gaat niet veranderen, hoeveel je ook over zijn misdaden schrijft. Dus als je deze situatie wilt voorkomen, zul je iets aan jezelf moeten veranderen. JIJ, de enige volwassene in deze giftige situatie waar je invloed op hebt.

Maar jij blijft maar focussen op je ex. Terwijl je je zou moeten focussen op jezelf: Hoe voorkom ik deze ellende in de toekomst? Hoe zorg ik ervoor dat anderen ook kunnen voorkomen dat ze in zo'n situatie komen of hoe zorg ik ervoor hoe anderen uit zo'n situatie weten te geraken? (Dat was toch het doel van dit topic?) En dat doe je niet. Dat is wat iedereen je al pagina's lang probeert duidelijk te maken.



Nu komt er eindelijk iemand in dit topic concrete tips geven, wimpel je ze weg. Terwijl het wel degelijk goede tips zijn. Jouw tips 'laat je niet in met een narcist, want je zult er jaren last van hebben, maar je kunt er helemaal niks aan doen als je in contact komt met een narcist, want dan ben je hulpeloos overgeleverd aan zijn grillen, dus eigenlijk is het onvermijdelijk dat je ellende gaat ondervinden met een narcist, dus je kunt er eigenlijk toch niks aan doen'- is geen echte tip, hè? Dat besef je toch hopelijk zelf ook wel?



Sterker nog: stel dat een vrouw in een situatie als de jouwe dit topic leest en de tips wil gaan opvolgen die suresixset gegeven heeft, dan zeg jij botweg dat die tips niet helpen. Zo'n vrouw wordt dan ontmoedigd om hulp te gaan zoeken. Kortom: met jouw opmerkingen duw je vrouwen weer terug in het misbruik. Je draagt met dit topic en jouw reacties gewoonweg bij aan het bevorderen van misbruik! Besef je dat wel?
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Als je al wilde scheiden, waarom ben je dan toch nog een keer zwanger geworden? Het komt nu over alsof de jongste er alleen is gekomen om ex te dwingen tot een scheiding.
Alle reacties Link kopieren
En dat je er via de NL GBA achter komt dat hij in Belgie woont is bullshit.
Waar om vraag jij alimentatie van je ex dan als hij zo gevaarlijk is etc.? Ik zou er niets meer mee te maken willen hebben, ook geen geld ontvangen.



je bent geen willoos slachtoffer, je hebt zelf de situatie in stand gehouden, en dat is de waarheid.
Vrij logisch dat de politie niks doet, als jij ondanks het straatverbod die vent toch binnen laat. Ze hebben dan wel wat beters te doen dan te dansen naar jouw pijpen.

TO, je komt vreselijk labiel over en je bent totaal geen steun voor vrouwen in dezelfde situatie. Ik vrees serieus dat er ook wat mis is met jou, gezien jouw reacties. Ik zou daar maar eens hulp voor zoeken, ipv hier steeds je gelijk te willen halen. En je zet jezelf enorm voor lul als je ons beschuldigt van dommigheid en onwetendheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:tina69 schreef op 21 december 2014 @ 02:43:

Toch met de tips kom je nergens. weet er alles van en nee, ik ben niet aan het dubbel nicken!



....Je opent zelf een waarschuwingstopic mens, kom je nou nog eens af met je concrete wijze tips die wel een vrouw verder helpen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven