single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Hij was het hele weekend thuis, omdat onze andere pleegzoon dit weekend hier was. We hebben hem vanavond opgehaald, nadat we die andere hebben terug gebracht. Vandaag naar de winterefteling geweest. Was erg gezellig. Alleen zo koud, en op een gegeven moment nat. En druk.... Er was 1 of ander groot Belgisch bedrijf, er liepen dus enorm veel Belgen.

Morgen is mijn knul vrij, studiedag. Die andere niet, die moet om 7 uur met de bus mee. Alsnog vroeg mijn bed uit dus.
He, da's dan wel jammer, dat je toch vroeg je bed uit moest..haha.

Heeft je pleegzoon toen hij het weekend thuis was daar ook nog Sinterklaas gevierd?

Wat leuk, dat jullie naar de winterefteling zijn geweest, was het ook mooi en sprookjesachtig om te zien? Eigenlijk wel jammer dat het niet sneeuwde...dat zou denk ik het mooiste zijn geweest..? Vandaag ook weer van dat rare weer he..hier tenminste, nat, wind, dan weer zon, pfff, schiet niet op. Doe dan gewoon lekker winter zeg..

Vandaag weer een half dagje gewerkt, haha, in het kader van het was weer S. tijd..

Dat was weer heel leuk en gezellig, maar wat vliegt zo'n middag dan toch om zeg, het lijkt wel of het elke x sneller voorbij is. Maar ja, het is nog steeds zoooo leuk...

Oeps, iets te snel gedrukt..nou ja, dan maar zo even verder.

Nog steeds leuk dus. Ook veel chatcontact, het voelt gewoon nog wel prima, dus ik houd het nog even zo..(alsof het alleen van mij afhangt, maar ok..)

Ik heb lekker hachee uit de diepvries gehaald..mmm, zin in!
Nou die Pipo is er achter dat hij morgen nog een bus eerder neemt. Het was hem te druk in de bus en hij stond lang stil op plekken vanwege de spits. Was dus maar net op tijd op school.

Hij hoeft er niet eerder zijn bed voor uit zegt ie, dus ik ben benieuwd. Op school zien ze nu al verschil in positieve zin. Ik hoop dat hij dat vast kan houden.

Mijn eigen ventje was lekker vrij vandaag. Die had een vriendje hier en die hebben heerlijk een dagje samen zitten gamen.

Het was erg sfeervol in de Efteling. Er was een schaatsbaan aangelegd. Overal grote vuurkorven en toen het begon te schemeren hele sfeervolle verlichting. Ik hou er van.
Net terug uit Amsterdam. Met mijn knul naar Ajax geweest. Werd uiteindelijk een leuke avond.

C is thuis gebleven bij die andere knakker. Ze hebben een poging gedaan de kerstboom op te tuigen. Ik had hem al neergezet en de lampjes en de piek gedaan. Nu hangen er 6 ballen naast elkaar en toen was hij er klaar mee. Ik ga van de week dus maar zelf aan de slag.

Hij wil dit weekend hier blijven ipv naar huis. Ik vind het prima, maar zegt genoeg over zijn thuissituatie lijkt me zo.
En zo is het alweer weekend! Hoera! Wat een pokkeweer vandaag he, het was hier de hele dag zoo donker..en nat natuurlijk.

Jammer dat het die 2 kerels niet gelukt is om de boom op te tuigen..moet je toch weer zelf aan de slag. kerels...:D

Ik denk dat je pleegzoon het stiekem ook wel heel leuk vindt dat C. er is. (of is er thuis ook een man in huis?), het zegt inderdaad genoeg, dat ie liever bij jullie blijft. En stiekem natuurlijk ook wel fijn om te horen.

Gisteren lekker naar de kapper geweest. Ik wil het toch weer wat langer, een (zo heet het echt) wavy bob. Dat is een bob met slag/krullen. Daar moet het eerst nog wel een beetje voor groeien, dus ik hoop dat ik dat ga volhouden, want mijn kapster zei al dat ze het dan niet kon uitdunnen, als ik het zo wilde..en dat laat ik altijd doen, omdat ik anders zo'n bos heb. Ik ga het gewoon proberen..

S. heeft maandag een belangrijk hartonderzoek in het zh. Ik weet niet of ik verteld had dat ie een vernauwing in zijn kransslagader heeft? Heeft al allerlei onderzoeken achter de rug, nu voor de 2e x met contrastvloeistof om te kijken hoezeer en waar precies om nader beleid te bepalen. Als het erg is gaan ze gelijk dotteren. Ook al is het een doodnormale ingreep, ik vind het spannend.
Hij heeft natuurlijk een stiefvader die tot de zomer bij hen in huis woonde. Hij geniet denk ik meer van de persoonlijke aandacht die hij hier krijgt. Iemand die 's morgens opstaat voor hem, hulp bij zijn huiswerk, dat soort dingen is hij van huis uit niet gewend.

We hebben een rustig weekend voor de boeg, mijn knul gaat wel naar zijn Vader.

Maandag eindelijk weer eens een wedstrijd voor mijn knul. Ze hebben een oefenwedstrijd.



Klinkt wel leuk, je haar. Ik ben benieuwd of je het gaat volhouden.😁

Het was zeker onstuimig weer vandaag. Ik ben blij dat het weekend is zeg, was een drukke dag en een drukke week ook, met veel nieuwe indrukken.

Gisteren had ik een team dag met het nieuwe dorpsteam. Dat viel me niet tegen, ik heb de dag met een positief gevoel af gesloten.
ja natuurlijk, het is de persoonlijke aandacht wat t m doet. Zoooo belangrijk voor een mens. Voor ons iets heel normaals, maar hij merkt gelijk het verschil..

Wat fijn dat de dag met het nieuwe team is bevallen. Zo weet je alvast een beetje wat je straks kunt verwachten en wie je collega's zijn.

Kun je wel een beetje lui zijn dit weekend? Heb je de boom nog verder opgetuigd?

Hier een kalm dagje, lekker. Wel gewassen en de boel aan kant gemaakt, maar over het algemeen toch heerlijk relaxed. Gisteren ook de kerstkaarten en zegels gekocht, denk dat ik ze morgen ga schrijven ofzo..Ik vind dat de tijd zooo snel gaat! Na deze week al kerstvakantie en dan is het al Kerst! Volgende week ook de startbijeenkomt van de overleggen ivm de te vormen clusters. Ik heb mezelf aangemeld als afvaardiging van de ons clubje. Te belangrijk om hier niet over mee te praten. Gelukkig aansluitend een feestje/borrel, dat maakt de dag nog een beetje leuk, haha. Want dat overleg zal wel knallen worden..Lekker dat je knul weer een wedstrijd heeft, hij zal wel een beetje missen, zo tijdens de winterstop?
Wij hebben wel een relaxed weekend ja.

Eerst even naar Utrecht geweest, daar viel de kerstmarkt erg tegen.

Gymspullen voor pleegzoon gekocht, nu heeft hij geen excuses meer om niet mee te doen.

Vanmiddag met hem hier naar het dorp geweest. Even de binnenstad laten zien aan hem.

De kerstboom had ik donderdag al opgetuigd, kaarten gisteren geschreven, c heeft ze vanavond op de post gedaan.

Morgen naar ajax- Utrecht. Wordt spannend denk ik, is al vroeg, half 1 de wedstrijd. Daarna mijn knul weer ophalen.
Gelukkig heb ik ook de meeste kaarten nu geschreven. Blijk er toch weer te weinig te hebben, grrrr. Ajax heeft het goed gedaan he? Was het een mooie wedstrijd?

Hier een typische zondag, was en strijk en verder niks..lekker.
Ze waren het 1e half uur sterk, daarna lieten ze het toch wel lopen. Maar de winst was terecht. Pleegzoon is toch niet mee geweest, die voelt zich niet zo lekker. Is erg verkouden, hoesten en keelpijn. Hij had vandaag ook hoofdpijn. Dus hij had niet zo veel zin om mee te gaan.

Nog heerlijk 1 weekje werken, daarna 2 weken vrij. Daar ben ik aan toe zeg. Lekker beetje klungelen in huis.

Zoonlief ook wat vroeger opgehaald, direct na de voetbal. Die had bij een vriendje gelogeerd, dus weinig geslapen 😃.

Hij is nu pleegzoon aan het inmaken met FIFA 15 en dan is het zo weer bedtijd voor de boys.

Ik heb me een last van mijn rug, zit al de hele avond met een kruik. Morgenochtend even een uurtje naar pilates, ik hoop dat het werkt.
Bij ons op het werk zijn aardig wat zieken, het schijnt weer te heersen..

Wat lekker, straks 2 weken vrij..Gingen jullie nu eigenlijk ook nog weg? Dat zouden jullie toch wel, gaat dat nu ook nog door? Ik heb geen vrij gepland, maar misschien, wanneer het niet te druk blijkt te zijn en er bezetting genoeg is, dat ik toch nog wel een dagje neem ofzo.

Niet ziek worden jij he! Zou zonde zijn, zo vlak voor Kerst...
Nee, wij hebben niks gepland om weg te gaan. Lekker beetje thuis klungelen. We zijn wel beide kerstdagen onder de pannen. 1e kerstdag bij mijn ouders, daarvoor brunchen bij de oom en tante van C. 2e kerstdag uit eten. Verder lekker luieren, kerstfilms kijken en bijkomen. Geen kinderen met de kerst. Heerlijk, ik verheug me er nu al op.

Ik denk niet dat ik ziek wordt, alleen mijn rug speelt vreselijk op. Vandaag ook weer. Het begin van de dag gaat het wel, maar wordt in de loop van de dag erger.

Pilates ging op zich ook wel, maar nu toch weer flink last.

Zoonlief vanavond gevoetbald. Met dubbele cijfers gewonnen, maar zelf was hij niet tevreden, omdat hij niet gescoord heeft.

Morgen kerstlunch bij mijn werkgever. Daarna thuis werken. De hele week 's middags thuis werken, omdat er steeds wel 1 van de boys thuis is.
Maar zouden helemaal niet weg? Of met Oud en Nieuw? Gek, er staat mij zoiets bij..

Nou ja, misschien helemaal in de war! haha, je knul niet tevreden omdat hij zelf niet heeft gescoord. Hij legt de lat wel hoog voor zichzelf. Hoe was de kerstlunch?

Wij hebben pas in het nieuwe jaar een of andere borrel. Wel nog een afscheidsfeestje donderdag, maar eerst nog dat fijne overleg over de nieuwe koers, blehhhh.
Met oud en nieuw ook niet weg. Juist niet, zoonlief is bij mij ipv bij zijn vader omdat hij graag thuis wil zijn. Ik denk dat ik ruzie met hem krijg als we weg gaan.

De kerstlunch was goed verzorgd en erg lekker. Een buffet met zalm, garnaaltjes, carpaccio, vis salade, vlees salade, enz. Het was heerlijk. En ook veel collega's. Goed om het jaar op deze manier af te sluiten.



Vrijdag ga ik met mijn moeder naar de film Gooische vrouwen. Die draaien ze hier in het theater. Heb ik zin in, hij lijkt me hilarisch die film.
ja, lijkt mij ook hilarisch! Leuk dat je er met je moeder heen gaat.

mm, klinkt goed, de kerstlunch..was dat op kantoor of ergens buiten het werk?

Morgenmiddag eerst het overleg over de te volgen koers, pff, hebben ze een vergaderruimte buiten kantoor voor afgehuurd. Ik snap dat niet, alsof er op kantoor geen vergaderruimtes zijn..gelukkig aansluitend dat afscheidsfeestje. Pff, denk dat ik dan ook wel wat alcohol nodig heb, want het zal wel weer knallen worden (lijnrecht tegenover het management).

Ik had vandaag lekker een dagje vrij (compensatie voor vorige week woensdag) en S. is geweest. Afgelopen maandag had hij het onderzoek en dat is gelukkig goed gegaan, stuurde gelijk daarna een berichtje dat alles goed was. Het was een erg gezellige ochtend..

Niet te geloven dat het volgende week al Kerst is he! En dan schijnt het morgen 13 graden te worden...belachelijk...
De kerstlunch was gewoon bij ons in de kantine.

Vanavond naar kerstfeest op school geweest. Eerst bij zoonlief, die had kerstdiner en daarna kerstmarkt waarmee ze geld inzamelden voor het goede doel. Zoonlief was met zijn groepje (4 kinderen) druk voor de strijd tegen ebola. Ze hebben voor dat doel 80 euro opgehaald. Ieder groepje had een eigen doel en de kinderen mochten zelf bedenken hoe ze geld in zouden zamelen. Ze hadden oa cupcakejes te verkopen, een grabbelton en wat kleine prulletjes te verkopen.

Daarna naar de kerstviering op school van pleegzoon. Goed om zijn leraren even te spreken en een hand te geven. Ze zien de laatste weken verbetering in zijn werkhouding, dit komt zijn cijfers ten goede, maar hij moet nog wel even flink aan de bak om over te gaan.

Gisteren ook het eerste akkefietje met hem gehad. Hij wilde naar buiten, maar moest aardrijkskunde leren. Daar was hij in het geheel niet blij mee, maar schoolwerk gaat voor, dat geld ook voor hem.
Heb jij nu vakantie Dolphine? Lekkerrr!

Ik vond het nu al beredruk in de winkels, pfoeee. Maar gelukkig is alles weer binnen.

Mijn knul heeft hele nacht krom gelegen van de kiespijn. Niet geslapen, kon niet liggen, niet zitten (vanwege de druk erop, vlgs hem). Vanmorgen dus met spoed een afspraak bij de tandarts gemaakt, kon ie pas om 11.20 terecht, het arme joch..Ik voorzag al wortelkanaalbehandelingen (omdat dat de laatste x bij de controle was gezegd, dat ie een aantal van die behandelingen moest ondergaan, dat was toen voor de 1ex bij een nieuwe tandarts). Nu was ie weer bij een andere, die spoeddienst had, niks wortelkanaal, gewoon gevuld en wortelkanaal was helemaal niet nodig.

Ik had al geen fijn gevoel bij die vorige, denk dat ik m laat overschrijven naar deze. Kon gelukkig, ze nemen nog nieuwe patienten aan. Dus hij is nu blij en opgelucht, haha. Vanmiddag gingen ze met de klas gamen tegen een andere klas, helemaal zijn ding natuurlijk. Helaas gaat het programmeren nog niet veel beter en na de vakantie ga ik zelf maar eens een gesprek aan met de mentor. Ik wil wel een horen/weten wat zij nu denken met hem te kunnen bereiken. Volgend jaar moet hij op stage, dat ziet hij helemaal niet zitten, omdat hij dat programmeren niet kan.

Eerlijk gezegd lijkt mij dat ook vrij zinloos...Bah, zo jammer he, dat dit nou ook weer niet lijkt te lukken. Terwijl het wel iets is wat hij graag doet. Eerst lekker vakantie voor hem. Daar is hij ook wel een beetje aan toe, met al dat gedoe. Ik helaas dus niet. Nou ja, de feestdagen vallen allemaal erg gunstig, dus heel veel werkdagen blijven er niet over. Wel even afkicken van S. Door de kerstvakantie elkaar waarschijnlijk 2 weken niet zien. Oef.

haha.

Leuk dat je naar beide kerstvieringen bent geweest. Wel druk nu ineens! Ook erg fijn te horen dat ze verbetering bij hem zien, hopen dat dit doorzet en hij het volhoudt.
Vanavond een top avond gehad met mijn moeder bij Gooise vrouwen. Erg gelachen zoals verwacht.

C had pleegzoon vanmorgen mee genomen om te werken, vanmiddag is hij met zijn voogd op stap geweest en vanavond mocht hij naar een vriend. Helaas was hij een half uur te laat thuis.

Och die arme knul van je. Zo vreselijk he kiespijn. Gelukkig dat een vulling volstaat. Al heeft ie er wel een nacht door wakker gelegen.

Hmm, dat programmeren lukt hem dus nog steeds niet goed, jammer. Ik hoop dat jullie er uit komen.

Yeah, ik heb lekker vakantie. En in januari start ik in het nieuwe team. Krijg ook weer een andere smartphone en notebook.

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden vanaf januari.

Morgen neemt C de beide jongens mee naar de garage en daarna naar de stad om een cadeautje voor m'n verjaardag te kopen.

Ik heb dus een heerlijk ochtendje voor mezelf morgen.

Hopelijk lukt het om een beetje uit te slapen.
Vanavond een top avond gehad met mijn moeder bij Gooise vrouwen. Erg gelachen zoals verwacht.

C had pleegzoon vanmorgen mee genomen om te werken, vanmiddag is hij met zijn voogd op stap geweest en vanavond mocht hij naar een vriend. Helaas was hij een half uur te laat thuis.

Och die arme knul van je. Zo vreselijk he kiespijn. Gelukkig dat een vulling volstaat. Al heeft ie er wel een nacht door wakker gelegen.

Hmm, dat programmeren lukt hem dus nog steeds niet goed, jammer. Ik hoop dat jullie er uit komen.

Yeah, ik heb lekker vakantie. En in januari start ik in het nieuwe team. Krijg ook weer een andere smartphone en notebook.

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden vanaf januari.

Morgen neemt C de beide jongens mee naar de garage en daarna naar de stad om een cadeautje voor m'n verjaardag te kopen.

Ik heb dus een heerlijk ochtendje voor mezelf morgen.

Hopelijk lukt het om een beetje uit te slapen.
En, is het gelukt om uit te slapen Dolphine? Lekker, zo'n ochtendje voor jezelf.

Helaas moest mijn knul vandaag weer terug naar de tandarts, gisteren begon het weer zo vreselijk pijn te doen, maar dan naast de gevulde kies van gisteren..Ibuprofen, paracetemol, niets hielp. Uiteindelijk toch in slaap gesukkeld (hij had gisteren natuurlijk ook al niet geslapen van de pijn) en vanmorgen weer naar de tandarts. Helaas moest hij er nu wel aan geloven met een wortelkanaalbehandeling..hadden ze dat dan gisteren niet gezien..?

5 januari moet ie terug om het af te maken. Balen. We zouden vandaag gourmetten, maar dat moeten we nog maar even bekijken..Leuke avond gehad bij Gooise vrouwen, gezellig. Ik had bericht gehad van Ziggo, dat de HD ontvangen vervangen moest worden, gratis. Tegen 49 euro bijbetaling kon je ook een HD recorder kiezen. Dat maar gedaan.

Mijn knul is m nu aan het installeren. Het is weer geen lekker weer he...Mis toch de sneeuw...
Balen zeg voor hem. Heel jammer dat ze dat gisteren niet gezien hebben. Ik heb uitgeslapen tot kwart voor 9. Niet heel lang, maar veel langer hou ik het toch nooit uit. Rustig dagje gehad. Nu ook een rustig avondje. Beide heren te laat thuis gisteren avond, dus die mochten vanavond niet meer weg. Zoonlief is vanmiddag wel bij een vriendje geweest en die andere is de winkels hier af geweest om te solliciteren. Morgen gaat hij een dagje naar zijn moeder.

Vanavond hadden we een verjaardag, daar is C alleen heen.

Ik zit met de jongens karate kid te kijken. Ook leuk 😊
hahaha, allebei te laat thuis, lekker stel :D

Wij hebben gisteren toch nog gegourmet, was weer heerlijk. Vandaag een erg luie dag, alleen wat gewassen, niet eens gestreken! Lekker de hele dag Serious Request op staan, zo leuk weer om gewoon aan te hebben.

Helaas moet ik morgen gewoon aan de bak. Bah, heb helemaal geen zin. Ook al is het maar een kort weekje voor me.

Het waait hier weer behoorlijk, pff, hopelijk is het morgenochtend droog. Ik geloof dat ik nog niet zoveel ben natgeregend als de laatste paar dagen!
hahaha, allebei te laat thuis, lekker stel :D

Wij hebben gisteren toch nog gegourmet, was weer heerlijk. Vandaag een erg luie dag, alleen wat gewassen, niet eens gestreken! Lekker de hele dag Serious Request op staan, zo leuk weer om gewoon aan te hebben.

Helaas moet ik morgen gewoon aan de bak. Bah, heb helemaal geen zin. Ook al is het maar een kort weekje voor me.

Het waait hier weer behoorlijk, pff, hopelijk is het morgenochtend droog. Ik geloof dat ik nog niet zoveel ben natgeregend als de laatste paar dagen!
Hier ook een lui dagje. Vanmorgen pleegzoon naar zijn moeder gebracht, vanmiddag Ajax gekeken op foxsport en daarna wat gaan drinken bij vrienden in de straat. Uiteindelijk om 21:00 thuis. Was erg gezellig, ze hebben een baby van 4 maanden. Mijn knul wilde daar mee eten, dus uiteindelijk pizza besteld met z'n allen.

En zo is deze zondag weer voorbij. C gaat nog een dagje werken en haalt daarna pleegzoon op. Zoonlief en ik zijn lekker vrij.
En wat hebben jullie vandaag op jullie vrije dag gedaan? Pfff, het viel niet mee om vanmorgen weer vroeg op te staan.

Gelukkig was het wel droog, maar wat een wind zeg..bah.

Nu is het hier ook weer bar en boos, waaien, regenen..maar lekker binnen, dus niet zo erg.

Boodschappen gedaan en al wat dingetjes voor de kerstdagen gekocht. Aardappeltjes voor in de oven, zalm voor in de oven, haha, ik ga het mezelf lekker makkelijk maken.

Ik ga wel morgen of overmorgen, dan heb ik meer tijd, voor het eerst in mijn leven stoofpeertjes maken.

Gek he, nog nooit gedaan en ik vind het zooo lekker. Hopen dat het lukt en dat het net zo smaakt als dat het in mijn herinnering moet zijn. (eh..snap je?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven