Entertainment alle pijlers

Flatteuze en Onflatteuze Celebs en wannabe-Celebs

06-08-2014 16:29 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic dat weer volgeplakt kan worden met foto's van de celebs.



Kom maar op met die lekkere mannen-plaatjes en prachtige vrouwen-kiekjes, met de rode loper-verslagen, met onvoordelige, rare of ordinaire foto's, met fotoshoots en niet te vergeten met je commentaar op alles wat er te zien is in dit topic.



Ter ere van dit nieuwe topic stel ik voor de Miley-ban tijdelijk zo lang we het volhouden op te heffen.



quote:whopper schreef op 19 december 2014 @ 18:02:

[...]



Wat zit zij lief aan dat belletje van Victoria....+1
quote:whopper schreef op 19 december 2014 @ 18:02:

[...]



Wat zit zij lief aan dat belletje van Victoria....Victoria is de peetmoeder van Amalia, vandaar dat ze waarschijnlijk wel een leuke band hebben samen.
Zoooo wat een stelletje ordinaire types bij elkaar die BN'ers zeg.
Alle reacties Link kopieren
Estelle... om een of andere reden lijkt me het wel een aardige meid, geen idee waarom. Maar wat mensen mooi aan haar vinden... geen idee. Vrij grove gezichtstrekken en vooral die lage haargrens vind ik echt niet mooi (zelf zie ik er natuurlijk uit als een model ).
Alle reacties Link kopieren
Hier heeft Estelle wel wat weg van Doutzen



Als je je lenzen niet in hebt ja
Ik vind het haar van Estelle juist erg mooi. Mooi dik en vol. Niets op aan te merken eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 20 december 2014 @ 08:42:

Ik vind het haar van Estelle juist erg mooi. Mooi dik en vol. Niets op aan te merken eigenlijk.



Op de foto van dat event vind ik het afschuwelijk.

Als je mooi dik haar hebt moet je het niet nog gaan touperen en alles. Dan ziet het eruit als een droge pluizenbol.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren






Even het kroost van Anouk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 20 december 2014 @ 08:42:

Ik vind het haar van Estelle juist erg mooi. Mooi dik en vol. Niets op aan te merken eigenlijk.3/4e ligt 's avonds op haar stoel....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 20 december 2014 @ 10:04:

[...]





Op de foto van dat event vind ik het afschuwelijk.

Als je mooi dik haar hebt moet je het niet nog gaan touperen en alles. Dan ziet het eruit als een droge pluizenbol.Mijn eerste reactie was ook om haar een flinke pot antifrizz te geven
Alle reacties Link kopieren




Kendra Wilkinson is enorm afgevallen.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 20 december 2014 @ 00:23:

Hier heeft Estelle wel wat weg van Doutzen



[img]http://images0.tcdn.nl/incoming/article ... uijff1.jpg[/img]Zielig voor je, dat je zulke slechte ogen hebt.
Wat heeft Anouk mooie kinderen!
Alle reacties Link kopieren
Nou, die jongste kijkt lichtelijk scheel
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Babies kijken wel vaker scheel, trekt nog bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 20 december 2014 @ 00:23:

Hier heeft Estelle wel wat weg van Doutzen



[img]http://images0.tcdn.nl/incoming/article ... uijff1.jpg[/img]Idd. Doutzen + 15 jaar = dit plaatje
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 20 december 2014 @ 17:44:

[...]



Zielig voor je, dat je zulke slechte ogen hebt. sneu he?
Alle reacties Link kopieren
People heeft inmiddels ook de Sexiest Woman Alive bekend gemaakt:



Kate Upton





Ja mooi meiske, bij de bikinivideo viel mij het eerste op dat ze niet veel taille heeft
Alle reacties Link kopieren
Christiano Ronaldo heeft een bronzen beeld gekregen, en er is een beetje ophef over de inhoud van de sportbroek van het beeld











Stressed is just desserts spelled backwards




Er staat me bij dat die van Wham een sok in hun broek stopten maar dit is meer een paar skikousen.



Wat een afgrijselijk beeld trouwens, nog los van de broekvulling.
Hij staat er helemaal wijdbeens van
Alle reacties Link kopieren
quote:2Italy2 schreef op 16 december 2014 @ 10:26:

[img]http://media.grazia.nl/m/3txxndac8hw2.jpg[/img]Mooooie jurk van Chantal maar die top vind ik ook niets. De BN'ers vind ik ordi ok maar de dochter van Paay is mooi. In tegenstelling tot de kinderen van Anouk die ik niet knap vind. Zeker die twee oudste jongens niet! Dat meisje gaat nog. Doe mij Amalia maar dan. Of liever nog de jongste. Dat vind ik een mooi meisje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven