Foto's terug vragen?

19-12-2014 17:26 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn telefoon is een paar weken geleden gestolen met als gevolg dat ik alle foto's van zo'n beetje het afgelopen jaar kwijt ben. Nu is het onlangs uitgegaan met mijn vriend en heeft hij nog wel (denk ik) de foto's van dingen waar we samen geweest zijn. Nu hoef ik niet persé de foto's van mijn ex terug, maar wel heel graag de foto's van toch wel hoogtepunten in mijn leven.. Nu is het zo dat we met ruzie uit elkaar zijn gegaan en ik er sowieso op kan rekenen dat hij boos wordt als ik hem om de foto's vraag. Wat zouden jullie doen? Het toch vragen of er maar mee leven dat ik die foto's kwijt ben?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vragen. Niet geschoten is altijd mis.
Another Tale of Infinite Dreams
Alle reacties Link kopieren
Oh en; wat heb je te verliezen? Als ie boos wordt is het duidelijk een l*l en dan is het toch maar mooi je ex.
Another Tale of Infinite Dreams
Alle reacties Link kopieren
Heb je niets op facebook gezegd wat je weer kan terug zetten op je harde schijf?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt niet te verliezen toch?
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de snelle reacties!



Er staat amper wat op facebook helaas aangezien ik die foto's heb verwijderd toen het uit ging..
Alle reacties Link kopieren
Heb je nooit een backup gemaakt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb t/m augustus een back-up, maar alleen van de foto's van m'n camera. Niet van gestuurde foto's via whatsapp want dat lukte niet. Super balen dus...
Alle reacties Link kopieren
En dit is niet een reden om toch weer contact met je ex te hebben?

Ik bedoel je hebt zelf ook de fotos verwijdert van FB... En zijn het foto's van jullie momenten, die je zo belangrijk vind? Of foto's van andere belangrijke momenten waar hij toevallig een foto van gemaakt heeft met zijn tel?
Alle reacties Link kopieren
Het zijn foto's van belangrijke momenten in m'n leven die ik ''toevallig'' met hem heb meegemaakt Die foto's van FB waren foto's van ons samen, die hoef ik ook niet zo nodig terug. Het gaat er mij om wat foto's nog te hebben van de dingen die ik mee ik gemaakt. Maarja, ik hoef me ook niet te verantwoorden denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vragen. Je hebt niets te verliezen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet vragen. Gewoon zorgen dat je vanaf nu foto`s goed op verschillende plekken opslaat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou jij het niet vragen Mylene_Valerie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lila0001 schreef op 19 december 2014 @ 19:02:

Waarom zou jij het niet vragen Mylene_Valerie?



Ik zou eerst kijken of je van die momenten niet van iemand anders een kopie kan krijgen. Verder denk ik, de foto`s heb je van je fb afgehaald. Je zou wel de foto`s zonder hem willen, maar waarom? Als ik heel eerlijk ben, ik maak van alles foto`s maar wanneer bekijk je die nou helemaal? Als ze zo belangrijk zijn zoals bijv een geboorte, dan had je wel al een mooi album gemaakt of de foto`s goed opgeborgen, telefoons gaan vaak kapot of worden gestolen.



Ik wil niet zeggen dat dit voor jou geldt hoor, maar mijn gevoel waarom de foto`s niet bij een boze ex zou terug vragen terwijl je dan aan je water voelt dat je ze toch niet krijgt en hem weer een smile bezorgt van zie haar nu smeken.



Nogmaals, misschien is jouw situatie anders maar als alles leuk en gezellig uit is gegaan dan had je ook geen topic geopend dat je weet dat hij kwaad wordt als je de foto`s vraagt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je kunt het vragen, want je hebt niets te verliezen.

Maar je moet geen hoop hebben op weer contact, want ik heb het idee dat het een 'smoes' is .
Alle reacties Link kopieren
Je zou eventueel een berichtje kunnen sturen naar hem.Of hij ze geeft is een tweede natuurlijk,maar hee! Daar kom je dan snel genoeg achter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een paar maanden wachten tot de ruzie is afgekoeld en het dan vragen.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Dat zegt iedereen perzika, maar ik ben bang dat ie ze nu misschien nog wel heeft maar ze over een tijdje wel verwijderd.. Maarja, dat risico moet ik dan maar lopen denk ik.. Als ik ze nu vraag verwijdert ie ze misschien uit boosheid, ik weet het niet..
Alle reacties Link kopieren
Als hij ze niet allang weggegooid heeft, doet hij dat vast wel als jij aangeeft ze te willen hebben.

Ik zou je erbij neerleggen dat je de foto's kwijt bent, en in het vervolg belangrijke fotos op meerdere plakken bewaren.

Misschien heb je er een paar naar vrienden geappt en hebben zij ze nog op hun telefoon staan?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vragen.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven