Extreem jaloerse acties

18-12-2014 16:42 195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geniet altijd erg van de verhalen op het extreem gierige acties topic, maar er gebeurde me laatst iets waardoor ik me besefte dat wij mensen naast de niet zo fraaie gierigheid soms nog een naar trekje kunnen bezitten: jaloezie.

Ik kreeg een facebookvriendschapsverzoek van een jongen die sinds kort stage loopt waar ik ook werk. Raar, dacht ik, want dat verzoekje had hij een tijdje geleden toch ook al gestuurd en ik had toch al op bevestigen geklikt? Dus later vroeg ik hem hoe dat nou eigenlijk zat. Wat bleek: hij had ingelogd op facebook bij zijn vriendin thuis en was vergeten uit te loggen. Zij is extreem jaloers dus was alles na gaan pluizen, en had vervolgens alle vrouwen ontvriend die zij niet kende En daar was ik er natuurlijk een van; zij wist niet hoe hij mij kende en dus vond zij het maar niets dat we facebookvriendjes waren

Nu is dit meisje in kwestie nog maar net 18 dus er is nog hoop, wie weet groeit ze er overheen.



Wie kent er nog meer mooie verhalen van extreem jaloerse acties?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ooooo wat een verhalen!!!

Ik heb ook een relatie gehad met een hele jaloerse man.

Hij vond zichzelf helemaal niet jaloers en hij had geen issues en hij zei super zelfverzekerd te zijn. Dus waar ik toch vandaan haalde dat hij jaloers/onzeker was?

Nou, hiervan:

-Ruzie als ik bij een vriendin ging eten in een wit hempje. Blote armen zijn veel te bloot. Het was 30 graden en ik ging bij een vriendin thuis eten!?

-french manicure op mijn voeten: ik wist toch dat alle mannen dat associeren met seks?!!

-na een cursus presenteren van een homo, vertel ik dat "we" volgende week weer afspreken en dan verder ingaan op bepaalde techniek.

WE?!? WE?! Ik mocht niet over "we" spreken als het niet over hem en mij ging. Er was maar 1 we, en dat waren wij.

-Alle gangen nagaan op sociaal media.

Ik kreeg nogal wat vriendschapsverzoeken van mannen in die tijd, en dat was natuurlijk mijn schuld.

-Toen ik een keer opbiechtte dat ik sporadisch nog wel eens contact had met mijn ex (waren al jaren vrienden maar dat mocht natuurlijk niet), heeft hij twee weken bijna niet tegen me gepraat. Hij was er "helemaal kapot van." Vervolgens had ik de meldplicht om bij contact dit te melden. Wat dan weer garant stond voor ruzie.

-Hij wist zeker dat alle mannen altijd aan seks dachten als ze mij zagen.

-Zelfs de dokter toen ik voor een uitstrijkje moest

Nou, wat lig je daar lekker zeg, als je vriend dat net de hele tijd tegen je gezegd heeft.

Nog vele voorbeelden, ik was op het laatst helemaal mezelf niet meer. Bijna geen contact met vrienden. En zo vaak ruzie omdat hij weer eens "teleurgesteld" was in iets wat ik had gedaan.

Eindelijk uitgemaakt na twee te lange jaren.



Verder nog twee hele rare exen gehad die me nu nog steeds na zeker 7 jaar nog steeds wel eens een bericht sturen, of tot twee haar geleden ineens voor mijn deur stonden, onder het mom: ik was in de buurt??!!

Diezelfde exen hebben mij nog heel lang bestookt met berichten, sms'jes, appjes, mails, langsrijden, enz. Krijg er nog steeds een "brrrrrrrr" gevoel van, terwijl het best normale leuke mannen leken!



Nog eentje dan:

Ik was kerstinkopen doen met een vriendin. Misschien zouden we nog uit. Maar beide geen zin, dus ik ging naar bed. Had hem dat ook gestuurd in een berichtje.

Maar kennelijk dacht hij dat ik loog. Hij is allemaal kroegen afgelopen om te kijken of ik daar was. Tot hij mijn beste vriendin tegen het lijf liep. En toen rende hij weg. De man was 36!! Vond het zo'n afknapper dat ik het nog voor de Kerst heb uitgemaakt.
Als ik de reacties zo lees, vind ik het wel verder gaan dan jaloezie.

Sommige mannen zijn echt geestelijk niet in orde. Met ook nog een laag IQ volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 20 december 2014 @ 09:33:

Als ik de reacties zo lees, vind ik het wel verder gaan dan jaloezie.

Sommige mannen en vrouwen zijn echt geestelijk niet in orde. Met ook nog een laag IQ volgens mij.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Erg leuk topic! Wel erg wat je af en toe leest... Heb helaas geen bijdrage.
Oef wat een verhalen allemaal wat engerds zitten er tussen, ik heb nooit een vriend gehad die zo was maar wel een jongen die extreem verliefd op me was die heeft me 3 jaar gestalkt niet normaal meer sommige zijn zo obsessies ook in een relatie....
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden was ik getrouwd met mijn Indonesische ex.

Het liep al maanden niet goed, als ik ff in Holland was bijna geen contact

en wist niet wat hij uitvrat. In Indonesie hadden we altijd ruzie omdat ik

hem niet vertrouwde.

Ik kon bij zijn email komen want die had ik zelf aangemaakt, met code.

Ik kijken. Zie ik dat hij zichzelf lid heeft gemaakt van een dating/sekssite en zocht

contact met een vrouw van rond de 30.

Ik kon via zijn email zo door naar die datingsite en heb zijn profiel totaal veranderd.

Hij zocht vanaf dat moment geen jonge vrouw maar een man van rond de 65-70

met het liefst een enorme leuter. Graag foto´s van die piemel, had ik er nog bijgezet.



Jammer dat ik nooit meer heb gezien wie of wat er allemaal heeft gereageerd want

hij had al snel zijn code veranderd. Hij zal toch wel in shock zijn geweest, als moslim ook nog
Alle reacties Link kopieren
Wat een horrorverhalen zeg!?!?!

Ik heb er ook eentje.

Nu waren zijn acties ook vooral om controle te houden. Ooit zei ik dat, als de buurman aan de deur zou staat, ik hem gewoon koffie zou aanbieden. Helemaal fout natuurlijk want mannen zien dan een opening blabla...hier heb ik echt in heel de relatie discussies over gehad.

Of als ik bijv. 5 minuten later thuis was dan normaal, hing hij al aan de telefoon. Als ik niet op kon nemen omdat ik autoreed vond hij dat ik voor hém gewoon op moest nemen.

Altijd commentaar op wat ik aan trok. Hij heeft wel eens kleren verscheurd die hij te uitdagend vond.

Maar ook als ik leuk gekleed naar mijn werk ging of ergens anders heen zónder hem, kreeg ik altijd opmerkingen dat ik mij nooit zo leuk kleedde voor hem.

Het ergste was begin van het eind:

Ik ging naar een psych vanwege mijn lage zelfbeeld en mn kutrelatie.

Ooit belde de psych mij op om de afspraak te verzetten. Ex was daar bij. Maar wat een drama had ik daarover. Ik was verliefd op hem en waarom belde die dokter mij persoonlijk. En iedere vrouw werd verliefd op de psych..

Bah..als.ik daar nog aan terugdenk..

ben ook maar één keer echt uit geweest met hem want wat een drama veroorzaakte hij daar zeg. Hij werd niet goed van de aandacht van andere mannen.

Toen dacht ik één keer en nooooiit meer met hem uit. Zonder hem uitgaan was natuurlijk helemaal uit den boze, dat begrijpen jullie wel.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik mijn ex ontmoette vertelde hij dat al zijn exen waren vreemdgegaan en dat het daarom iedere keer uit was gegaan. Hij had er ook echt een geestelijke klap aan overgehouden.

Toen hij begon te vertellen over zijn 'trauma's', geloofde ik hem en ik wilde natuurlijk bewijzen dat ik helemaal het tegenovergestelde was.

Mijn God, nu begrijp ik dat ik met al mijn moeite ( hem eten laten bestellen zodat ik niet keek naar de ober, tijdens onze vakantie vooral naar de grond kijken zodat ik geen oogcontact kon hebben, hem mijn telefoon laten zien zodat hij de inhoud kon lezen etc etc). ook een extra aanvulling op zijn lijst met vreemdgaande exen sta.

De grap was inderdaad dat hij degene was die geobsedeerd was door sex en vreemdgaan.

Ik heb oprechte medelijden met de vrouw die nu een relatie met hem heeft.
Art has to be forgotten: beauty must be realized (Piet Mondriaan)
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex had ook geen vrienden, want iedereen was natuurlijk jaloers op hem.

Als ik aan het werk was, bleef hij berichten sturen.

Voordat ik een vergadering had, stuurde ik hem een bericht met de mededeling dat ik ff niet bereikbaar was vanwege een vergadering. Hij geloofde nooit dat ik een vergadering had, waarschijnlijk lag ik met mijn baas op of naast het kopieerapparaat met mijn benen wijd, want alle vrouwen gingen vreemd.

Volgens hem waren we ook tweelingzielen en hij kon mij voelen, dus ook als ik niet bij hem sliep voelde hij dat er een ander naast mij lag...

Toen ik van hem af wilde, werd hij een vervelende stalker. Hij belde soms 100 keer per dag. Uiteindelijk heb ik geveinsd dat ik een baan had in het buitenland. Ik heb mijn telefoonnummer gewijzigd, maar hij had mijn mailadres nog. Zijn berichten waren extreem lief of extreem agressief.
Art has to be forgotten: beauty must be realized (Piet Mondriaan)
Het allereerste serieuze vriendinnetje van mijn broertje was zo jaloers. Ik vond het in het begin wel schattig zo'n verliefd koppeltje maar toen kwam ik achter haar jaloerse trekjes. Het begon ermee dat hij met geen enkele meid mocht praten en er naar kijken. Eerst waren dat vreemden en zijn vrouwelijke vrienden maar op een gegeven waren het dus ook de nichtjes (na familiefeestjes hadden ze standaard ruzie want hij had te lang met nichtje gepraat) en later mocht hij van haar ook niet meer met mij kletsen. Daar hield hij zich niet aan natuurlijk want dat was gewoon onzin wat resulteerde in constant ruzie. Later mocht hij ook niet meer afspreken met zijn vrienden als zij niet mee mocht want stel je toch voor dat ze 1 minuut minder bij hem kon zijn. Volgens haar moest hij haar altijd op nummer 1 zetten. Later controleerde ze ook nog zijn MSN en als hij een dag niet gekrabbeld had op de gezamenlijke hyves was het oorlog. Ze wilde ook dat hij alleen een gezamenlijke hyves en email gebruikte voor alles. Kind was 15 en hij heeft het een jaar met haar uitgehouden zo verliefd was hij, onvoorstelbaar.
Alle reacties Link kopieren
Salinarosseno; wat een goeie actie!!
quote:goldmember schreef op 20 december 2014 @ 07:38:

-Hij wist zeker dat alle mannen altijd aan seks dachten als ze mij zagen.Waarschijnlijk correct..
Alle reacties Link kopieren
Qthee, hoezo?
Alle reacties Link kopieren
quote:goldmember schreef op 20 december 2014 @ 13:53:

Qthee, hoezo?

Waarschijnlijk omdat mannen alleen maar aan sex denken.

Zoals vrouwen alleen maar aan winkelen en geld uitgeven denken.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:diana_banana schreef op 18 december 2014 @ 20:26:

O Haakje, wat erg!



Ik heb ook een heel jaloerse ex. Na een hoop stampei ging ik met vriendinnen een filmavond houden bij mij thuis. Zonder hem.

Na het riedeltje (Zijn er mannen bij? Komen er mannen? Wat als er mannen komen?)

Heel vermoeiend.

Maar hartstikke gezellig was het. Tot we een vreemd geluid hoorden buiten. Wat denk je? Staat die griezel in mijn achtertuin! Door het raam te gluren. Koekkoek!



En alsnog in de aanval gaan dat ik 'al die mannen' natuurlijk al lang had weggestuurd. Ook mijn vriendinnen werden ter plekke beschuldigd van 'het complot'.Hahahahahahaha jeetje wat erg ik lach mij echt kapot om dit topic! Hahahah die van haakje zijn ook te erg!
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Wat happy-daddy zegt.

Behalve dat stukje over waaraan vrouwen denken. Dat weet geen man.
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_212843 wijzigde dit bericht op 26-03-2015 10:51
Reden: daarom
% gewijzigd
Volgens hem waren we ook tweelingzielen en hij kon mij voelen, dus ook als ik niet bij hem sliep voelde hij dat er een ander naast mij lag...



Dit is echt eng, ik had een ex die mij gedachten kon zien als hij mij aanraakte ...f*ck wat een engerds lopen er zomaar los rond.
Alle reacties Link kopieren
Haha, wat een topic!



Ik heb zo'n 'vriendin'...



Vriendinnen vanaf de middelbare school. In die tijd kochten we wel eens de zelfde shirtjes, schoenen, sieraden. Stoer was dat toen... Not.

Tot een paar jaar geleden. Ik had een auto gekocht, waar ik écht super trots op was! 2 weken later had ze de zelfde auto, alleen in een andere kleur... Wat baalde ik als een stekker zeg! Nooit over gehad, gelaten, vergeven en vergeten. Dacht ik.

Tot dat mijn auto kapot ging en ik het me, na lang sparen, kon veroorloven om een 2e handsje met de kop eraf te kopen. Nog trotser op m'n autootje dan ik al was bij de vorige. 3 maanden later kwam ze voorrijden, precies de zelfde auto, zelfde kleur, alleen gloednieuw. Ze had er wel een lening voor af moeten sluiten, dat wel. Wat deed me dat zeer zeg. Haar er op aan gesproken, van geen schuld bewust.

2 jaar verder, vriendlief en ik hebben een huis gekocht. Écht ons huis, onze inrichting, onze smaak, ons thuis. We beginnen te aarden in de buurt... Ons plekje is zoals hij moet zijn. 3 maanden geleden kregen we dan ook onze nieuwe meubels, waaronder een okergele bank. 3 weken daarna stuurt ze een foto in de vriendinnen app, met een foto van een okergele bank! Een bank die zij en haar vriend op het oog hebben!! WTF! Okergeel is geen doorsnee kleur, dat heb je niet zomaar! Een van mijn andere vriendinnen appte: goh. Jullie weer eens iets nieuws, zij moet ook?

Als klap op de vuurpijl (of moet ik zeggen; de druppel die de emmer doet over lopen...) melde ze een maand geleden dat ze een bezichtiging willen in het huis, 2 huizen naast ons.



Mijn vriend zegt dat er waarschijnlijk niets aan de hand is... Maar dit kán toch niet? Dat is toch stom? Ik denk dat ze zeer zeker wel jaloers is... Op mij. Bah, wat klinkt dat pocherig en naar, maar ik zou het anders ook niet weten!
Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
Het is heel erg slecht, maar ik weet niet om welke ex het precies draait. Ze hadden namelijk allebei dezelfde vreselijk irritante trekjes. Dat ik op beiden viel zegt iets over mij...



Ik mocht niet met andere mannen praten, want dat stond gelijk aan vreemdgaan.

Ik ben zelfs eens vreemdgegaan volgens de man, terwijl ik op dat moment toch echt thuis zat.

Achtervolgd worden tot aan huis en dan op het hoekje blijven wachten tot ik weer weg ging. En dan ging hij weer achter mij aan.

Mijn vader bellen en zeggen dat zijn dochter toch echt lesbisch is. Waarop mijn vader zei:"Als je op vrouwen valt is dat ook geen probleem hoor! Ik hou net zoveel van je en vind een extra schoondochter geen enkel probleem". Ja, heel fijn dat ik niet wist dat ik in de kast zat... Maar ik val echt op mannen en absoluut niet op vrouwen.

Mannen een boekje open doen over mij, in de hoop dat het afschrikt.



Het enige voordeel wat ik ervan heb gehad is dat het me echt geen ene moer kon schelen, want de mannen konden me eigenlijk heel erg weinig schelen en mocht ik ooit nog uit de kast willen komen, maar die kans acht ik nihil, dan weet ik in ieder geval dat het mijn vader niets kan schelen waarop ik val, als ik maar gelukkig ben.
Alle reacties Link kopieren
Mijn stiefvader is extreem jaloers.



Toen wij ooit (in 2006) zonder hem naar een verjaardag gingen en 'te laat' thuiskwamen (een kwartier later, want er was een afrit afgesloten) zag hij daarin het bewijs dat mijn moeder was vreemdgegaan. Ze moest zich verantwoorden, wat natuurlijk niet lukte, dus toen gaf hij haar een kopstoot en had ze een gebroken neus.



Hij heeft een nacht in de cel gezeten en kreeg een straatverbod. Mijn moeder mailde de hele familie wat er was gebeurd en dat we bij hem weggingen. Na twee maanden nam ze hem toch terug, omdat ze een verrotte lafbek is. Ik ging meteen op kamers, helaas waren mijn broertje en zusje daar nog te jong voor.



Ze is nog altijd met hem samen.



Hij was jaloers op iedereen. Op mij, omdat ze met mij een goede band had en we veel praatten. Op haar vriendinnen, die ze gaandeweg steeds minder mocht zien. En op die 3 miljard mannen in de wereld die het allemaal met mijn moeder konden doen als ze de kans kregen. Het Othellosyndroom heet dat. Als we de stad in waren geweest kon hij onder het avondeten ineens zeggen 'heb je vanmiddag weer lekker geneukt?' Op een gegeven moment wist hij zelfs zeker dat ze het met mijn broertje (haar zoon, dus) wilde doen. En toen hij een keer droomde dat ze zoende met de man van haar beste vriendin, heeft hij haar bijna gewurgd. Voor hem was het waarheid.



Had ik al gezegd dat ze nog steeds bij hem is?
Alle reacties Link kopieren
quote:haakje schreef op 18 december 2014 @ 17:23:

Uit een soort 'reddende engel' idee een tijdje een relatie met een heel vreemde jongen gehad.

Hij loog werkelijk waar over alles en zoals de waard is...

We gingen naar de film en hij hing altijd de gulle gast uit, maar wreef dat ook in.

Dus hij had betaald, wij gingen zitten en hij naar het toilet.

Naast ons bleek een jongen te zitten die ik kende, met zijn vriendin.

Dus ik zat daar gezellig mee te kletsen toen hij terugkwam.

'Zit je lekker van mijn centen' begon hij. Dus die jongen dacht dat hij een grapje maakte.

Hij een heel verhaal omdat hij de kaartjes aan mij had gegeven voor hij naar het toilet ging , dat was een plan van mij om lekker gratis naar de film te kunnen want hij kwam na zijn toiletgebruik de zaal bijna niet in

Dus ik stel die jongen voor en zijn vriendin en hij maar raar doen.

Die jongen, zijn vriendin en ik bleven doorkletsen en hij werd bozer en bozer.

Toen barstte hij los: dat hij heus wel door wat er speelde. Ik snel naar binnen, kaartje ingepikt om hem voor schut te zetten. Jammer he dat hij toch binnen was gekomen, daar ging mijn plannetje om met die andere jongen naar de film te gaan op zijn kosten.

Dus die jongen zei: man, je was toch maar even weg, ik ziet hier met mijn vriendin, rustig, ofzoiets.

Zegt tie bloedserieus: nou, een potje pijpen is zo gebeurd hoor!

(Deze zin heb ik hierna nog vaaaaaaak gehoord hahaha)

oooookeeeeee..

Ik heb daarna heerlijk genoten van mijn 'gratis' film (not) was te verbaasd om weg te lopen zoals het zou moeten.....

Die jongen en zijn vriendin wisten ook niet wat te zeggen, we kwamen niet verder dan ' noujaaaa' etc.

Na de film Heb ik het uitgemaakt en toen zei hij ook nog inderdaad dat ik wel eerst die film had uitgekeken uit gierigheid, echt erg.



Dit is EXACT het soort logica dat mijn stiefvader bezigde.



Hij had het altijd over 'plannetjes' die wij tegen hem zouden smeden, en dat hij dat toch maar mooi door had... wat een engerd. Het komt allemaal weer terug



Het zou grappig zijn geweest als het niet zo dreigend en gewelddadig overkwam. En als ik die man niet 12 jaar in mijn leven had gehad tijdens de meest cruciale jaren van de puberteit (ik heb het contact met mijn moeder en dus ook hem verbroken).
Alle reacties Link kopieren
quote:Neerlandy schreef op 20 december 2014 @ 16:40:

Wat niet weet wat niet deert.

Ik had zijn ex geblokkeerd op zijn whatsapp omdat ze hem steeds lastig viel.

Opgelost.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 18 december 2014 @ 23:04:

Hij had mij overigens ook 'gehacked' en alles doorgelezen.

Vervolgens ALLE mannen uit mijn msnlijst gewist :(



Toen wij eens op straat liepen kwam er in de verte een bekende jongen aan gefietst. Nooit wat mee gehad, gewoon een oude bekende. M'n ex sommeerde me om naar de grond te kijken en vooral geen 'hoi' te zeggen. Ik vond dit uiteraard belachelijk en zei gewoon gedag waarna ik in m'n maag gestompt werd.Oh, wow. Er komt zoveel terug hier. Mijn moeders mail wordt ook gelezen. Ze mag niet met haar eigen naam op Facebook want dan wil ze zeker 'al die mannen' lokken. En toen ze Whatsapp kreeg was de wereld helemaal te klein.
quote:realitycheck234 schreef op 20 december 2014 @ 20:53:

[...]



Het zou grappig zijn geweest als het niet zo dreigend en gewelddadig overkwam. En als ik die man niet 12 jaar in mijn leven had gehad tijdens de meest cruciale jaren van de puberteit (ik heb het contact met mijn moeder en dus ook hem verbroken).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven