Leuke gezellige meiden Rotterdam

26-09-2014 14:43 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Nadat er wat contacten met vriendinnen zijn verwaterd ivm interesses, relaties etc, lijkt het me leuk om nieuwe mensen te leren kennen in omgeving Rotterdam.

Zelf ben ik 24 jaar, werk in de zorg en vind het leuk om gezellige dingen te doen zoals ergens iets drinken, lekker eten, naar de film, winkelen of de natuur in om te wandelen/fietsen.

Ik ben trouwens niet zo'n feestbeest, maar af en toe uitgaan vind ik soms ook wel leuk.



Ben je ook op zoek naar nieuw contact en spreekt het je aan? Laat dan een berichtje achter!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je geaccepteerd! =)
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Leuk oproep Peertje.



Zelf ben ik sinds mijn verhuizing door samenwonen ook iedereen een beetje kwijt geraakt omdat het verwaterd door afstand en tijd.



Ik heb een aanvraag gedaan @mennn____ voor de fb groep, mijn naam is a n n o u s k a ;)
Alle reacties Link kopieren
Hooi dames,



Heb heel brutaal ook een verzoek gestuurd om me aan te sluiten bij jullie facebookgroep.



Via facebook wil ik graag wel wat meer vertellen over mezelf om hier onder mij naam niet te veel herkend te worden niet dat ik veel te verbergen heb maar toch :p.



Ben zelf bijna 26 werkzaam in de zorg woonachtig in omgeving rotterdam geen echte feestbeest in de zin van stappen tot late uurtjes maar wel gezellig een drankje doen of een bioscoopje pakken, shoppen sporten en andere actieve dingen spreken mij ook wel aan.



Ik hoop dat ik geaccepteerd wordt via facebook en dat ik jullie daar spreek



Groetjes
Hoi,

Dit klinkt gezellig, mag ik me erbij voegen? Ik kom uit omg. Den Haag en werk fulltime.. ben 24 jaar en op zoek naar uitbreiding sociale contacten. Vertel ook liever meer persoonlijk
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik heb me ook toegevoegd!



Bij mij zijn de meeste contacten ook verwaterd door verhuizing, relaties en andere interesses.



Lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen om leuke dingen mee te doen!



Xxxxxxx
Alle reacties Link kopieren
Hoiiiii, ik heb me ook bij jullie groep aangemeld!

Ik ben 21 en woon in Rotterdam. Lijkt me heel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Leuk initiatief! Zelf woon ik sinds een paar maanden in Rotterdam. Ken er een paar mensen, maar helaas niet zoveel als ik zou willen. Daarom meld me ook stiekem aan bij de groep
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Wat een leuke berichtjes. Ik word er enthousiast van! Ik ben Miranda, 25 jaar en woon in Vlaardingen. Graag sluit ik me aan bij jullie groepje. Ik stuur zo als dat goed is een uitnodiging voor de Facebook groep.



Groetjes Miranda
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur ook even een verzoek om lid te worden. Woon in de drechtsteden en lijkt me fijn om wat meer mensen te leren kennen! 😊
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Alle reacties Link kopieren
heey,



ik heb geen berichtje van je ontvangen ?

kun je me nog eens wat sturen.

probeer ook wel even wat naar jou te sturen..



groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een bericht gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven