Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 19 december 2014 @ 16:55:

Een familielid van mij plaatst om zo'n beetje het uur zo'n plaatje met 'ik vertrouw alleen mensen die ik kan vertrouwen' of weet ik veel wat voor geneuzel. Ik heb dus de meldingen uitgezet (het is familie, dus ontvrienden ging me nog wat ver ). Ik zag haar van de week, zegt ze 'ik krijg nooit meer een like van je'...



Wat een leven heb je dan... Jahaaaa je collega heeft je likes geturfd en je hebt er nog niet zoveel als omgekeerd!!
Ik wil jullie bij deze een hele fijne Kerst wensen en een Gelukkig Nieuwjaar, ik stuur dit jaar geen Kerstkaarten, want dan moet ik eerst naar de winkel om ze te kopen en vervolgens ook schrijven en postzegels plakken en ze dan vervolgens ook nog allemaal op de post doen, ja daar heb ik gewoon niet zoveel zin in, maar fijne dagen allemaal!



Die heb ik er net opgezet. Ben benieuwd of ik mensen beledig. :D
Alle reacties Link kopieren
Je zou van mij een dikke 'vind ik leuk!' krijgen hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:biefstuk schreef op 19 december 2014 @ 11:48:

Hier weer eentje zum kotzen:



Als je een goed hart hebt

Dan HELP je teveel

Dan GEEF je teveel

Dan VERTROUW je teveel

Dan HOUDT je teveel

Dan heb je te LIEF

En dan ben jij altijd degene die teveel pijn wordt gedaan





Aah, gossie..pleister nodig?Waarom zijn dit soort wangedrochten altijd mét taalfouten!?
Alle reacties Link kopieren
En dan durven sommigen ook nog te reageren met "mooi geschreven".

Wat mooi geschreven? Het is gewoon ordinair knip en plakwerk hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het niet triester kon. Ik kwam deze plaatjes op mijn tijdlijn tegen en heb de desbetreffende persoon meteen verwijderd. Bah!













Graag minder, minder, minder! Minder dom gelul dan.
Oh bah!
https://scontent-b-ams.xx ... 1efc2ee7e7690&oe=5540901A
quote:himalaya schreef op 19 december 2014 @ 20:19:

Je zou van mij een dikke 'vind ik leuk!' krijgen hoor. Thanks! Mensen posten nu allemaal hun kerstkaarten onder mijn bericht. So confused.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 19 december 2014 @ 20:43:

Ik dacht dat het niet triester kon. Ik kwam deze plaatjes op mijn tijdlijn tegen en heb de desbetreffende persoon meteen verwijderd. Bah!







Bedankt voor de onderste, hij is redelijk heftig maar zeker nuttig voor een volgende discussie overasielbeleid hier of elders op internet
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Nou, op die onderste staan rechts volgens mij ook mensen die zij 'immigranten' noemen.



Misschien ga ik die van die kerstkaarten er ook op zetten.. Al reacties gehad?
En hippe bus ook, daar bij 'Nederlanders'. Dus ook immigranten dan he 😜
Alle reacties Link kopieren
FB heeft weer wat nieuws. Jaaroverzichten. Bij de eerste dacht ik nog: 'wat leuk!' Tot ik vrij snel daarna nog drie jaaroverzichten voorbij zag komen o.a. van mijn moeder. Met dus, schijnbaar, een standaard lay-out en tekstje. 'Het was een geweldig jaar, bedankt dat jij daar onderdeel van bent geweest!'



Jammer dat het gelijk een hype wordt. Ik voorzie nog vele anderen de komende dagen...
Les temps sont durs pour les rêveurs...
ik wilde juist hier zeggen dat 80% op fb sinds een paar dagen er op zet dat ze geen kerstkaarten sturen maar wel iedereen fijne kerstdagen wenst en dan 1 of andere foute afbeelding van een kerstkaart erbij.

Alsof je iedereen een k*tkerst wenst..

Maar ik zie al dat dat juist leuk moet zijn! okay.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 21 december 2014 @ 00:17:

Met dus, schijnbaar, een standaard lay-out en tekstje. 'Het was een geweldig jaar, bedankt dat jij daar onderdeel van bent geweest!'

..Heb hem ook voorbij zien komen, zum kotzen
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik erger me weer rot aan Elf yourself filmpjes. En dan de tekst erbij: echt even kijken hoor, heel erg leuk.

Ja dat was het eerste filmpje 5 jaar geleden ja..
Alle reacties Link kopieren
Sinds het glazen huis gestart is, is iemand mijn tijdlijn aan het vervuilen met in slecht Engels geschreven teksten over serious rekwest
Alle reacties Link kopieren
quote:elfquest24 schreef op 19 december 2014 @ 20:08:

Ik wil jullie bij deze een hele fijne Kerst wensen en een Gelukkig Nieuwjaar, ik stuur dit jaar geen Kerstkaarten, want dan moet ik eerst naar de winkel om ze te kopen en vervolgens ook schrijven en postzegels plakken en ze dan vervolgens ook nog allemaal op de post doen, ja daar heb ik gewoon niet zoveel zin in, maar fijne dagen allemaal!



Die heb ik er net opgezet. Ben benieuwd of ik mensen beledig. :DIk heb vorige week ook de letterlijke tekst hierboven op mijn tijdlijn gezet en mijn vrienden konden er heel erg om lachen. De meesten reageerden heel serieus, maar de mensen die mij echt kennen hadden de grap door haha
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 21 december 2014 @ 00:17:

FB heeft weer wat nieuws. Jaaroverzichten. Bij de eerste dacht ik nog: 'wat leuk!' Tot ik vrij snel daarna nog drie jaaroverzichten voorbij zag komen o.a. van mijn moeder. Met dus, schijnbaar, een standaard lay-out en tekstje. 'Het was een geweldig jaar, bedankt dat jij daar onderdeel van bent geweest!'



Jammer dat het gelijk een hype wordt. Ik voorzie nog vele anderen de komende dagen...Vorig jaar hadden ze ook zoiets toch?
Alle reacties Link kopieren
Deze hier al voorbij gekomen?





" Niet iedere bloem betekent liefde, maar een roos wel.

Niet iedere plant kan zonder water leven, maar een cactus wel.

Niet iedere debiel kan goed lezen, maar kijk jou eens gaan!



Vandaag zou je eens de tijd moeten nemen om een lief en aanmoedigend berichtje te sturen naar een gestoorde vriend, net zoals ik doe.



Het maakt mij niet uit of je aan de ramen likt, of regelmatig met boerderijdieren praat.Jij bent speciaal voor me, jij bent mijn vriend.



Kijk jezelf nou eens glimlachen naar je telefoon, debieltje van me! fijne feestdagen..😛 '
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Haha Mies!
Alle reacties Link kopieren
Wat me trouwens ook opvalt op Facebook zijn de statusupdates van een pagina die heet '' Voor positiviteit''. Niet zozeer die pagina maar wel de mensen die het delen. Vooral mensen die pro dit en anti dat zijn en dat vaak met foto's en nieuwsberichten delen , die delen juist vaak de voor positiviteit spreuken en updates.

Dat rijmt niet met elkaar denk ik vaak. Wil wel eens reageren,maar verwacht dan een hoop niet zo'n positieve reacties
Mies, die zou ik zo bij mijn vriendin kunnen plakken !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven