Action, Big Bazar...zijn er nog meer?

19-12-2014 21:10 24 berichten
Hoi,



Ik vraag mij af of er meer van zulk soort winkels zijn? Ik ben op dit moment DIY pins op Pinterest aan het verzamelen en wil zelf ook aan de slag. Zij roepen daar vaak Target, maar die hebben wij hier niet. Ik vraag mij dus af wat wij hier wel hebben naast de Action en Big Bazar. Of was dat het wel?
Prijsmepper
Alle reacties Link kopieren
Euroland
http://www.flying-tiger.nl
Alle reacties Link kopieren
Roepen ze Target vanwege de prijs? Target is meer een soort warenhuis. Ik zou het eerder vergelijken met een grote HEMA/ v&d.
Alle reacties Link kopieren
Xenos vind ik ook wel vergelijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Op=op shop, Tedi
quote:Gavia schreef op 19 december 2014 @ 21:17:

Roepen ze Target vanwege de prijs? Target is meer een soort warenhuis. Ik zou het eerder vergelijken met een grote HEMA/ v&d.Oh...facepalm. Haha.
Alle reacties Link kopieren
Hier zit ook zo'n winkelketen, ben even de naam kwijt. Een geel met blauw logo en een beertje, weet iemand welke ik bedoel?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 19 december 2014 @ 21:23:

Hier zit ook zo'n winkelketen, ben even de naam kwijt. Een geel met blauw logo en een beertje, weet iemand welke ik bedoel?Tedi dus! Dank!
Alle reacties Link kopieren
De markt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
wibra
Alle reacties Link kopieren
Leen Bakker
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mylene, nu ik je toch zie. HEb jij enig idee wat smokies zijn? Zijn dat soort van knakworsten?

http://www.vienskitchen.com/2014/03/bro ... okies.html
Alle reacties Link kopieren
zeeman
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tiger
Alle reacties Link kopieren
Het Kruidvat heeft ook wel zo'n outletafdeling.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Euroland
Alle reacties Link kopieren
So Low zit hier in de stad, maar voorheen had ik er nog nooit van gehoord. Weet dus niet of die in meerdere plaatsen zit.
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Una (in Eindhoven in ieder geval)
Alle reacties Link kopieren
quote:Stofmuis schreef op 19 december 2014 @ 23:01:

So Low zit hier in de stad, maar voorheen had ik er nog nooit van gehoord. Weet dus niet of die in meerdere plaatsen zit.ja hoor, die ben ik al in diverse steden tegengekomen
Ligt er een beetje aan wat je wil hebben. Xenos heeft ook het nodige aan knutselspullen, Action ook, verschilt onderling iets. Xenos heeft meer klein spul (kraaltjes, lijm, lintjes, doosjes) en Action meer groot spul (grote flessen verf, spuitbussen).



Hema heeft ook betaalbaar knutselspul, maar de kwaliteit verschilt nogal. Sommige dingen zijn geweldig, sommige dingen rampzalig.



Hou er wel rekening mee dat een flink deel van het assortiment van die winkels kan wisselen.
O, en boekenvoordeel heeft ook het nodige aan freubelspullen.
Flying Tiger inderdaad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven