Samen de Amsterdamse hotspots ontdekken!

14-12-2014 14:39 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
He girls,



Hoor jij ook vaak van vrienden dat ze liever met hun lover op de bank zitten, druk zijn met de kids of met hun andere vriendengroep? Zit je 's avonds of in het weekend wel is thuis dat je denk ik zou nu heel graag wat leuks willen doen buiten de deur? Woon jij in de bruisende stad Amsterdam en wil je deze geweldige stad beter leren kennen en nieuwe vriendinnen maken in de stad? Dan zitten we in het zelfde schuitje.



Ik ben bijna 27, ben ik Amsterdam komen wonen om te genieten van deze levende stad. De meeste vriendinnen van mij zijn al gesetteld. Ik hoop dus in de stad gezellige spontane ondernemende meiden te ontmoeten die van het Amsterdamse leven willen genieten. Genoeg mooie parken en leuke festivals die we in de zomer kunnen bezoeken. Borrel doen in de leuke barretjes, een hapje eten en koken, filmpjes kijken en gezellig kletsen onder het genot van een koffie of thee.



Ik werk als administratief medewerker en planner bij een vastgoed onderhoudsbedrijf in Amsterdam. Naast mijn werk hardloop ik regelmatig of pak de sportfiets. Pak ook graag een boek of volg een serie. Lekker koken en een wijntje opentrekken doe ik ook graag met vriendinnen en daar heb ik er nog niet heel veel van in Amsterdam.



Stuur me een bericht en wie weet zitten we volgend weekend bij "Van de Buurt" een borrel te doen.
Enjoy life en meet new people
Alle reacties Link kopieren
Woon je in Bolo dan?
Cum non tum age
laat maar
Alle reacties Link kopieren
Wat een herkenbaar verhaal & overeenkomend met mijn oproep.

Jammer dat we ver vanuit elkaar wonen (ik woon in Gelderland)
Make your dreams come true!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik kan me zeker ook vinden in jou verhaal. Amsterdam is een bruisende stad waar er altijd wel wat te doen is.



Zelf ben ik 33 jr en ook nog niet gesetteld ben opzoek naar gezellige meiden/vriendin (en) die ook de weekenden lekker willen gaan stappen bij bijv. Jimmy Woo, Odeon of wat drinken bij een leuke lounge/cafeetje, de bios, lekker sushi eten



Ben jij nou 26 of 27?



Heb je al plannen voor de komende feestdagen?



groet
Richt je op je doelstellingen, live life to the fullest and never give up!
Alle reacties Link kopieren
Aan alle gezellige viva meiden.
Enjoy life en meet new people
Hi heb je een PB gestuurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven