Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Sssst!
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 18 december 2014 @ 21:37:

We waren in het bubbelbad rond half een denk ik..... lange blonde man en zuidamerikaanse vrouw



Dit was de eerste keer in de Fun4Two, eerder dit jaar zijn we enkele keren in de Fata Morgana geweest, op zowel de vrijdag, zaterdag en zondag, dus konden we goed vergelijken.



De Fun4two was een stuk drukker als de Fata Morgana op zaterdag. Het verschil zat hem dan vooral in het totaal aantal stellen, en het aantal stellen wat zich op de dansvloer ophieldt. In de sekskamers was het meer vergelijkbaar qua drukte.



Wat publiek betreft vonden we dat er in de Fun4two relatief meer jongeren waren, en ook knappere stellen. Al moet ik zeggen dat er ook veel mensen waren die een beetje 'Barbie en Ken types waren. Mooie lichamen maar een beetje lege uitdrukkingen. Nu maakt me dat in de donker sekskamertje niet zo heel veel uit, dan is een mooi lichaam eigenlijk wel prima, maar we hebben er iets minder klik mee. Maar er waren ook gezellige stellen.
Ik twijfel toch. Als je in de jacuzzi zit zie ik niet echt of je lang of gemiddeld bent en Maxima is ook Zuid-Amerikaanse dus blond of donker daar kan je ook meerdere kanten mee op.



Ik gooi onze beschrijving er tegenaan dan kan je zien of je ons wellicht herkent.

***vewijderd ivm evt herkenbaarheid in de toekomst***



We hadden natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal dus ik haalde uit de verhalen dat het vooral 'jong en mooi' was. Uitgaande van het ergste viel me wellicht daarom jong wel mee.

De gemiddelde leeftijd zou op vrijdag iets hoger liggen dus ik overweeg de volgende keer de vrijdag eens te proberen. Ik zal de volgende keer ook vast gezelliger zijn nu de ergste spanning eraf is.
Alle reacties Link kopieren
Waarom sturen jullie elkaar gewoon niet even een privé bericht als je graag wilt weten of je elkaar gezien hebt? Dan hoef je ook geen expliciete beschrijvingen neer te zetten.



Oh en Pjotr, hengelberichten adhv postings in dit topic stel ik niet op prijs.
...
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond in Eroxx geweest. Een superavond hoewel het pas langzaam op gang kwam. Het was ook niet heel erg druk, gewoon gezellig.

We hebben ons geamuseerd met enkele stellen in de darkroom die we eerder op de avond onder zijn tegengekomen. Later zijn we nog bij een stel in de kooi gaan liggen waarop er nog een stel bij kwam. Ons heerlijk met zijn zessen geamuseerd. Rond 4 uur was sluitingstijd en hebben we een kamertje gezocht om te slapen. Dit hebben we ook braaf gedaan. 's Ochtends wachtte ons een heerlijk ontbijt. Het was heerlijk rustig op staan. In tegenstelling tot Acanthus waar de poetsploeg al vroeg arriveert. Dat blijven slapen vind ik geweldig. Ik hoop dat ze dat er in houden.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
De volgende avond naar de pc staat alweer in de agenda
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Nu loop ik al tegen de 60. Zou ik nog naar Fun4Two kunnen met mijn neukertje van in de 50?
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 22 december 2014 @ 00:11:

Nu loop ik al tegen de 60. Zou ik nog naar Fun4Two kunnen met mijn neukertje van in de 50?Sorry, Willem, ze laten geen twee mannen samen binnen daar.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 22 december 2014 @ 08:38:

[...]





Sorry, Willem, ze laten geen twee mannen samen binnen daar.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag voor het eerst naar een club geweest. Ik vond het echt super! Heerlijk die kamertjes, en dat er dan een paar mensen kijken waar je mee bezig bent, vond ik eerlijk alleen maar een turn on. Top! Leuke avond!
quote:2stel schreef op 21 december 2014 @ 22:26:

De volgende avond naar de pc staat alweer in de agenda Leuk. Weer naar Monique?
Alle reacties Link kopieren
Welke club ben je geweest Hint?
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ja, weer naar Moniqeu. Eerst maar een beetje vertrouwt raken met het idee pc
leef je droom
3de kerstdag maar weer eens naar de Fata, benieuwd of het een beetje druk is met al die bijzondere dagen er omheen.
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 21 december 2014 @ 17:49:

Gisterenavond in Eroxx geweest. Een superavond hoewel het pas langzaam op gang kwam. Het was ook niet heel erg druk, gewoon gezellig.

We hebben ons geamuseerd met enkele stellen in de darkroom die we eerder op de avond onder zijn tegengekomen. Later zijn we nog bij een stel in de kooi gaan liggen waarop er nog een stel bij kwam. Ons heerlijk met zijn zessen geamuseerd. Rond 4 uur was sluitingstijd en hebben we een kamertje gezocht om te slapen. Dit hebben we ook braaf gedaan. 's Ochtends wachtte ons een heerlijk ontbijt. Het was heerlijk rustig op staan. In tegenstelling tot Acanthus waar de poetsploeg al vroeg arriveert. Dat blijven slapen vind ik geweldig. Ik hoop dat ze dat er in houden.



Ja, in die "kooi" was inderdaad super. Daar wil ik nog wel iets over kwijt.

Het liep al tegen sluitingstijd toen we nog wat ronddwaalden op zoek naar een laatste avontuurtje.

In de kooi (een groot bed met spijlen eromheen) lag een stel te vrijen. Een stuk jonger dan wijzelf, vandaar dat Leen65 eerst doorliep, ze is daar terughoudend in. Maar de blonde dame bleef ons volgen met haar ogen, ook toen we een tweede keer langs schuifelden. We wilden toch wel even proberen of dat een uitnodiging was. Voorzichtig zochten we met onze handen contact tussen de spijlen door en meteen was het ijs gebroken. Prijs !

Leentje kon niet wachten om de kooi in te duiken en ik er achteraan natuurlijk. Binnen begon een heerlijke vrijpartij. Handen en monden dwaalden overal rond. Plotseling zag ik dat er nog een stel aansloot. De dame begon meteen aan Leen te voelen en in no time was het kwartetje uitgegroeid tot een 6 persoons orgie. Pas toen die dame om condooms vroeg merkten we dat ze franstalig waren. Dat leverde geen enkele belemmering op, de taal van erotiek is gelukkig internationaal. Na een kwartiertje heerlijk stoeien ging het licht vol aan, sluitingstijd. In het tegenoverliggende massagekamertje was het licht nog enigzins gedempt. De franstalige dame had er nog lang geen genoeg van en ze ging vol voor Leen, die daar ook wel voor in was.

Een bankje was snel gevonden en een zalige afsluitende stoeipartij volgde, vrouw-vrouw met mannelijk hand-en-span diensten.



De nacht doorbrengen in zo'n club is ook heel bijzonder. De stellen zoeken dan elk hun eigen kamertje. 's Nachts en 's ochtends hoor je regelmatig het geluid van vrijende mensen, heel opwindend. De eigen partner wordt dus kennelijk niet vergeten. We hebben "het" zelf kort voor het ontbijt ook nog even gedaan, maar dan wel geluidloos ...



Toch Eroxx maar een keer bezoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:MaenRo schreef op 23 december 2014 @ 14:28:

Toch Eroxx maar een keer bezoeken.



Goed plan !

De leukste avonden zijn die waarop het druk is. Misschien even letten op de evenementen.



Overnachten kun je ook in een nabijgelegen B&B. (met vervoer van en naar de club).

Info vind je op de site van de club. De eigenaren komen ook uit het swingerswereldje.

Ze hebben 2 kamers en een spannend barretje waar soms ook afterparties en feestjes worden gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denken dat je dan in de ochtend schrikt van de lelijke rimpelkoppen die er in de nacht na wat alcohol wel beter uitzagen en waar je op hebt liggen pompen. Ik zou toch eerder weg gaan en gewoon die mooie beelden in mijn hoofd houden dan die confrontatie nog op te zoeken in de ochtend, maar ieder z'n ding.
Nou moe, iets te vaak 's morgens in de spiegel gekeken, Tobe?
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 24 december 2014 @ 11:15:

Ik zou denken dat je dan in de ochtend schrikt van de lelijke rimpelkoppen die er in de nacht na wat alcohol wel beter uitzagen en waar je op hebt liggen pompen. Ik zou toch eerder weg gaan en gewoon die mooie beelden in mijn hoofd houden dan die confrontatie nog op te zoeken in de ochtend, maar ieder z'n ding.Weinig rimpelkoppen gezien Tobe! Ik weet niet welke clubs jij bezoekt maar bij Eroxx waren er die zaterdag vooral mooie stellen. Zelfs bij daglicht.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 24 december 2014 @ 11:15:

Ik zou denken dat je dan in de ochtend schrikt van de lelijke rimpelkoppen die er in de nacht na wat alcohol wel beter uitzagen en waar je op hebt liggen pompen. Ik zou toch eerder weg gaan en gewoon die mooie beelden in mijn hoofd houden dan die confrontatie nog op te zoeken in de ochtend, maar ieder z'n ding.



Hahaa Tobe2014,



Je weet 't wel plastisch te beschrijven.

Maar ga jij met die insteek naar een club ?

Ik bedoel, een stuk in de hakken zuipen en dan alles naaien wat je voor de voeten komt ?

(klinkt toch nog iets sympatieker dan pompen)



Tja, dan is het voor iedereen beter dat je de after-confrontatie ontwijkt.

Er zitten namelijk mensen bij die zich 's ochtends gewoon goed verzorgen.



Bedenk wel dat je die pomp-objecten ook in het dagelijkse leven kunt tegenkomen.

Ik raad je aan om na een dergelijk clubbezoek een maand onder te duiken tobe2014.

De swingende community zal je rimpelloos dankbaar zijn ...



toch fijne feestdagen en wellicht tot ziens in de (liefst donkerbruin) café.



liefs,



rimpeltje

oeps foutje
Alle reacties Link kopieren
Vraagje mijn man en ik hebben er al vaker over gehad om naar een club te gaan.

Nu zit ik er aan te denken om vanavond mijn man te verassen om naar de club te gaan.

Welke club zouden jullie mij aanraden, zelf had ik bij de fata wel een goed gevoel. Ook al is het wel 1.5 uur rijden.

Vind het idee om te gaan al spannend.

Het is niet zo dat we geen ervaringen hebben met andere stellen maar nog niet in een club geweest, ik heb het idee als wij daar voor het eerst komen dat ze me aankijken van die is voor het eerst en geen contact maken of negeren.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de parenavond van Eroroma in Drenthe ?
Alle reacties Link kopieren
Roosje, jij denkt dat er op je voorhoofd staat getatoeëerd dat je voor het eerst bent en daarom als onkruid gemeden wordt door andere stellen?

Ik heb regelmatig door een club gelopen maar nooit gedacht "ieuwww, vast een nieuw stel, ik ga maar gauw een rondje om".

Het maakt niet uit naar welke club je gaat, overal tref je leuke mensen en minder leuke mensen. Als je zelf een open houding hebt, oogcontact probeert te maken en lekker in je vel zit kan het overal leuk zijn.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven