Vakantiepark noord nederland met mooi zwembad

20-12-2014 16:29 30 berichten
Ik zoek in drenthe, groningen of friesland een bungalowpark Met een mooi subtropisch zwembad erbij.

Zat te kijken bij huttenheugte Maar nog andere suggesties?
Ja, die vind ik ook frustrerend Want daarmee is het Dan al 60 Euro bij de prijs op.



We wollen in januari, via de duitse site is duurder dus Dan kunnen we net zo goed op de nederlandse boeken Met lakenpakket.
En excuses voor alle typfouten...
Alle reacties Link kopieren
Geeft niks, we snappen je. Als je in januari wil is het voordelig om bij de lastminutes te kijken. Scheelt bijna de helft. Dat is ook nog niet zo lang geloof ik, dat CP lastminutes aanbiedt? Toen ik drie jaar geleden vanuit Landal op vrijdagavond naar CP belde kon ik prima terecht maar no way dat ik korting kreeg hoor.
Ik vind juist Landal veel prettiger dan cp. De huisjes zijn vaak mooier, cp heeft van die bungalows die ik altijd te klein vind en vaak nog verouderd ook. De zwembaden zijn idd wel leuker, maar ik vind dan het huisje toch wat belangrijker dus kom eigenlijk altijd weer bij Landal uit prijs is ook een stuk leuker vaak.
Cp heeft idd nu al lastminutes voor januari.

Ik baal een beetje Want had een von voor 50 Euro korting, Maar Dan moet je dus een maand Van te voren boeken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven