Gezondheid alle pijlers

rood doorlopen ogen

21-12-2014 01:44 8 berichten
Na een week grieperig te zijn .. zijn mn ogen ineens rood doorlopen . Kan dit een reactie zijn op een virus/bacterie? Het ziet er vreselijk uit ... voelt droog.



Maak me er een beetje zorgen om. Kan maar dag pas evt een dokter bellen.

Dacht misschien zijn er hier mensen met ervaring en die me misschien gerust kunnen stellen voor nu?



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook de huisartsenpost bellen met zo'n vraag hoor in het weekend.
Alle reacties Link kopieren
Huisarts bellen kan nooit kwaad!

Om je gerust te stellen, heb het zelf dat adertjes springen als ik verkouden ben, of als de lucht erg droog is dat mijn oog erg rood en dik wordt. Heb daarvoor "kunsttranen" druppels van de huisarts, trekt met een paar dagen weer weg.
Alle reacties Link kopieren
Kun je wat oogdruppels halen bij de drogist?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:esther55 schreef op 21 december 2014 @ 05:00:

Je kan ook de huisartsenpost bellen met zo'n vraag hoor in het weekend.

Echt waar? Je gaat de HAP bellen hiervoor? Voor iets wat zowel bij het seizoen als bij verkoudheid/virus past?



Ik zeg redelijk snel dat je kunt informeren bij de HAP, maar dit is echt klinkklare onzin. Daar kun je ook heel prima de huisarts voor bellen als je dat per sé wilt.
Alle reacties Link kopieren
onzekerheid maakt het alleen maar erger. Gewoon bellen voor info dat mag daar ook volgens mij of even googlen op je klacht dan kom je ook wel ergens op terecht. Sterkte met alles
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet googlen op je klacht, dan vind je alleen maar vreselijke dingen. Ik zou morgen even met de doktersassistent bellen om advies te vragen.
Dank jullie wel voor de tips

Het kan dus een uitwerking zijn van een griepje ?

Na twee dagen zijn m'n ogen nog niets beter.

Bel morgen ha maar voor evt een afspraak..

Vind het maar niks zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven