Voorhuid

20-12-2014 20:51 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een gekke vraag maar op deze site komen zoveel deskundigen dat er vast wel zijn die het antwoord weten. Ik heb geen vaste relatie en ik ken geen vrouwen in mijn vriendenkring aan wie ik deze vraag zo maar zou durven stellen. Ik heb pas ergens gelezen dat het bij een erectie eigenlijk zo zou moeten zijn dat wanneer de penis helemaal stijf is, de eikel automatisch uit de voorhuid tevoorschijn komt. Hoe stijf mijn penis echter ook is, de voorhuid blijft er gewoon omheen zitten. Dat maakt het voor mij veel moeilijker om klaar te komen tijdens het vrijen. Ik heb bij het masturberen gemerkt dat ik het lekkerste klaar kan komen als m'n eikel helemaal bloot is en m'n toompje lekker strak staat. Weet iemand van jullie of het vaker voorkomt dat ook bij een erectie de eikel toch helemaal 'ingepakt' blijft zitten? Groetjes, Kees
quote:DorothyParker schreef op 20 december 2014 @ 21:15:

[...]



Waarom moet Beukema naar de huisarts?Omdat zijn voorhuid te strak is.
quote:caviadier schreef op 20 december 2014 @ 21:27:

Ik had altijd begrepen dat het juist gevoeliger is.

Vooral veel amerikanen zijn besneden,had heel lang geleden op MTV een jongerenprogramma gezien waar veel jongens zeiden dat een besneden penis fijner is.

Ook had 1 jongen zich laten overhalen door zn vrienden om zicht Te besnijden.Besneden mannen raken minder gecvoelig op de eikel.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 21 december 2014 @ 02:28:

[...]

Omdat zijn voorhuid te strak is.

Welnee.



quote:Beukema schreef op 20 december 2014 @ 21:56:

Voor alle duidelijkheid: m'n piemel is niet besneden en m'n voorhuid is ook niet te strak zodat hij niet over m'n eikel heen kan. Eigenlijk heb ik teveel 'vel' zodat hij nooit vanzelf bloot komt, ik moet zelf met de hand m'n huid helemaal naar achteren/onderen trekken om m'n toompje strak te krijgen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:caviadier schreef op 20 december 2014 @ 21:27:

Ik had altijd begrepen dat het juist gevoeliger is.

Vooral veel amerikanen zijn besneden,had heel lang geleden op MTV een jongerenprogramma gezien waar veel jongens zeiden dat een besneden penis fijner is.

Ook had 1 jongen zich laten overhalen door zn vrienden om zicht Te besnijden.

Een besneden penis is fijner want minder gevoelig waardoor een man langer kan doorgaan zonder klaar te komen.



@TO: ja komt vaker voor, als je er last van hebt even langs de huisarts voor een knipje (zoals boven al werd gesuggereerd).
Volgens mij is een besneden penis gevoeliger dan een onbesneden penis.

Volgens mij krijgen mannen met een besneden penis ook eerder op ongewenste momenten een stijve. Real life: ga weg je bezorgt me een stijve...

Zitten daarom zoveel rappers aan hun kruis of is het weer teelbalkankerawarenessday..

Ik dwaal af..
Alle reacties Link kopieren
Redenen om besnijdenis niet uit te voeren bij baby's:

De jongen heeft als baby niet de mogelijkheid om zelf te beslissen over zijn lichaam.

De voorhuid is een normaal onderdeel van het mannelijk lichaam met een beschermende functie.

Besnijdenis kent onnodige medische risico's.

Er zijn geen positieve effecten bekend die uit een besnijdenis voortkomen.

Sex is lekkerder met een penis die intact is, vinden zowel mannen als vrouwen.
quote:spectral schreef op 21 december 2014 @ 14:39:

Redenen om besnijdenis niet uit te voeren bij baby's:

De jongen heeft als baby niet de mogelijkheid om zelf te beslissen over zijn lichaam.

De voorhuid is een normaal onderdeel van het mannelijk lichaam met een beschermende functie.

Besnijdenis kent onnodige medische risico's.

Er zijn geen positieve effecten bekend die uit een besnijdenis voortkomen.

Sex is lekkerder met een penis die intact is, vinden zowel mannen als vrouwen.

Dat laatste ben ik het dus echt niet mee eens!



/einde offtopic
Alle reacties Link kopieren
Zie ik hier nou echt meerdere dames die nog nooit van het toompje hebben gehoord?



Dat is nota bene het centrum van gevoeligheid. Ik zou net zo hard van verbazing achterover vallen als ik las van mannen dat ze nog nooit van een clitoris hadden gehoord. Krijgen jullie in het internettijdperk geen doodnormale lessen biologie meer op school ofzo??
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 21 december 2014 @ 00:22:

Mijn voorhuid is ook groot genoeg dat hij over mijn eikel blijft zitten als ik een erectie krijg. Is volgens mij niets bijzonders. Van de erecties die ik gezien heb, was dat bijna altijd zo. En het is geen probleem. Sterker nog, als ik me aftrek vind ik het juist lekker om die voorhuid telkens over mijn eikel heen en weer te halen, dus ik heb er plezier van. Maar als jij het lekker vindt om je toompje strak te hebben, dan trek je de voorhuid toch lekker naar achteren?



En bij besneden piemels is de eikel volgens mij wel minder gevoelig. Ik vind het vervelend als ik toevallig een erectie krijg en mijn eikel ontbloot is in mijn onderbroek (vooral bij koud weer zoals nu). Dat schuurt, is veel te gevoelig en leidt af. Als die altijd bloot zou zijn, zou dat heus minder gevoelig worden.

inderdaad. bij dit weer doe ik graag mijn voorhuid erover.

En ik moet op straat niet te veel naar mooie vrouwen kijken.

Gelukkig zijn zij in deze tijd van het jaar goed aangekleed.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 21 december 2014 @ 14:39:

Redenen om besnijdenis niet uit te voeren bij baby's:

De jongen heeft als baby niet de mogelijkheid om zelf te beslissen over zijn lichaam.

De voorhuid is een normaal onderdeel van het mannelijk lichaam met een beschermende functie.

Besnijdenis kent onnodige medische risico's.

Er zijn geen positieve effecten bekend die uit een besnijdenis voortkomen.

Sex is lekkerder met een penis die intact is, vinden zowel mannen als vrouwen.Waar haal je dat laatste in hemelsnaam vandaan? Cijfers? Je omschrijft het ook heel naar, een penis die "intact" is, alsof mijn man ( joods en dus besneden) met een halve piemel rond loopt.
Alle reacties Link kopieren
Kerol, ik weet niet of het overgeslagen is tijdens de bio-les of dat het me gewoon niet zo heel hard boeide. De ware penis-anatomie is me pas mateloos gaan boeien toen ik aan het "minnaren" sloeg en dus met enige regelmaat een ander exemplaar in mijn vingers mocht houden. En dan hoort een toompjes onderzoek er wel bij ja. Niet bij elke man is de toom trouwens het centrum van gevoeligheid.
...
Alle reacties Link kopieren
http://www.volkskrant.nl/ ... ijdenis~a3673147/#related



Even naar onder scrollen.... over de geschiedenis van de besnijdenis en een Deens onderzoek naar sex en besneden zijn....
Alle reacties Link kopieren
quote:*speels* schreef op 21 december 2014 @ 12:59:

Volgens mij is een besneden penis gevoeliger dan een onbesneden penis.

Volgens mij krijgen mannen met een besneden penis ook eerder op ongewenste momenten een stijve.





Volgens mij zijn er veel urban myths over besnijdenis. Ik heb er geen data over, maar ik kan mij niet voorstellen hoe een eikel gevoeliger wordt als je besneden bent. Dan moet het zo'n beetje ondraaglijk zijn om besneden te zijn, want dan heb je constant een heel irritant schurend gevoel in je onderbroek. En daar heb ik besneden mannen nog nooit over gehoord En met de frequentie van erecties heeft besneden zijn al helemaal niks te maken.



Wel of niet besnijden maakt volgens mij niet veel uit. Die medische risico's geloof ik niet zo. Met voorhuid een beetje meer opletten met hygiëne en het aftrekken is een beetje anders. En de eikel zonder voorhuid is (ik kan mij niet anders voorstellen) wat minder gevoelig, waardoor je idd misschien wat meer stimulatie nodig hebt om klaar te komen. Maar verder...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:caviadier schreef op 20 december 2014 @ 21:03:

Of besnijden.

Bij besneden mannen is de penis juist gevoelig.

En komen fijner klaar.Volkomen lulkoek.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 22 december 2014 @ 00:14:

[...]



Volkomen lulkoek.Willem is een ervaringsdeskundige?
Alle reacties Link kopieren
quote:caviadier schreef op 20 december 2014 @ 21:27:

Ik had altijd begrepen dat het juist gevoeliger is.

Vooral veel amerikanen zijn besneden,had heel lang geleden op MTV een jongerenprogramma gezien waar veel jongens zeiden dat een besneden penis fijner is.

Ook had 1 jongen zich laten overhalen door zn vrienden om zicht Te besnijden.

Over het algemeen zal wat mannen fijner zeggen te vinden puur en alleen afhangen van de staat van hun eigen voorhuid. Onbesneden mannen hebben tenslotte geen idee hoe het is om besneden te zijn en de meeste besneden mannen hebben, zeker waar het seks betreft, ook geen idee hoe het is om (als volwassen man) onbesneden te zijn. Met andere woorden, dat MTV programma is gewoon een reflectie van de culturele standaard in Amerika. Als MTV Nederlandse jongeren had geïnterviewd had je het tegenovergestelde gehoord.



Overigens valt er ook niet zo makkelijk een tweedeling te maken tussen besneden en onbesneden mannen waar het de gevoeligheid van de eikel betreft. Er zijn bijvoorbeeld ook zat onbesneden mannen die de voorhuid standaard naar achteren hebben - hun eikel is dus net zo blootgesteld aan de elementen als die van besneden mannen - om maar wat te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Kees, als je gaat neuken, dan is je lul tocht stijf? Dan trek je die voorhuid naar achteren, over je eikel heen tot je eikel helemaal bloot is en dan hop d'r in. Dan heb je het toch opgelost? Of voel je die voorhuid tijdens het stoten dan al weer over de eikel terug gaan?
Alle reacties Link kopieren
Even bij de feiten blijven: je ervaart dat je voorhuid er niet over kan, en je weet niet waarom.

Ik veronderstel dat je nog een behoorlijke jongeman bent, anders had wel al een bijkomend probleem gehad. Het is een noodzaak dat de voorhuid over de eikel MOET!. Als dat nooit gebeurt zal er allerlei vieze troep tussen voorhuid en eikel gaan nestelen met op termijn complicaties. De voorhuid zal dan ook gaan verkleven en kan er dan helemaal niet meer over. Dus gewoon om je dagelijkse hygiëne is dit een must.

Je kan proberen om elke dag (mag zonder erectie) je voorhuid ietsje verder over de eikel te krijgen. je kan hierdoor in een warm badje gaan liggen of gewoon met warm water dit wat makkelijker maken.

Zowel als vrouwen zich elke dag intiem dienen wassen geldt dit ook mannen!.

Mocht het op termijn toch niet lukken dan zou ik zeker naar de doctor gaan: (besnijdenis?) Het kan natuurlijk zijn dat de voorhuid echt te stak is, dan heb je een 'medisch probleempje'

Ik zou niet willen weten hoeveel jongens besneden zijn wegens een te strakke voorhuid terwijl er eigenlijk een gebrek aan hygiëne was.

Ik heb mijn kinderen dit al vanaf hun twaalfde wijs gemaakt.

Wat mij betreft vind ik het een ware sensatie om bij een erectie de voorhuid erover te voelen gaan, dat is iets wat een besneden man nooit kan ervaren.

Dus, maak er werk van man!

En voor de moedertjes hier op dit forum: zorg dat jullie zonen zich verzorgen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je er nou toch bij dat hij zijn voorhuid niet over zijn eikel kan krijgen?quote:Beukema schreef op 20 december 2014 @ 21:56:

Voor alle duidelijkheid: m'n piemel is niet besneden en m'n voorhuid is ook niet te strak zodat hij niet over m'n eikel heen kan. Eigenlijk heb ik teveel 'vel' zodat hij nooit vanzelf bloot komt, ik moet zelf met de hand m'n huid helemaal naar achteren/onderen trekken om m'n toompje strak te krijgenHij heeft gewoon teveel vel. En als hij daar vanaf wil, zal hij dat operatief weg moeten laten halen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
idd, het is dan wel een heel persoonlijke keuze of er iets aan gedaan wordt of niet, afhankelijk van het belang dat je daar zelf aan hecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:ClintIron schreef op 22 december 2014 @ 12:22:

Over het algemeen zal wat mannen fijner zeggen te vinden puur en alleen afhangen van de staat van hun eigen voorhuid. Onbesneden mannen hebben tenslotte geen idee hoe het is om besneden te zijn en de meeste besneden mannen hebben, zeker waar het seks betreft, ook geen idee hoe het is om (als volwassen man) onbesneden te zijn.



Helemaal mee eens.



quote:ClintIron schreef op 22 december 2014 @ 12:22: Er zijn bijvoorbeeld ook zat onbesneden mannen die de voorhuid standaard naar achteren hebben - hun eikel is dus net zo blootgesteld aan de elementen als die van besneden mannen - om maar wat te noemen.Is dat echt zo? Wist ik niet...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:novio57 schreef op 22 december 2014 @ 20:45:

En voor de moedertjes hier op dit forum: zorg dat jullie zonen zich verzorgen.Hier een moeder (geen -tje...brrrr) van onbesneden zonen. Al heel jong heb ik ze geleerd om met badderen/douchen de voorhuid naar achteren te doen en daar onder ook goed te wassen. "anders gaat het stinken en krijg je nooit verkering" riep ik daarbij
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Ik ken meerdere mannen die ook met een stijve nog geen ontblootte eikel hebben. Je kunt je huid tijdens de seks ook naar achteren duwen als je wil, als je een permanente oplossing wil moet je langs de huisarts. Ik vind een voorhuidoverschot wel fijn voor bij de seks trouwens, je kunt dan een aantal dingen extra met bv pijpen.
Alle reacties Link kopieren
En Beukema, kun je er iets mee?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:ClintIron schreef op 22 december 2014 @ 12:22:

[...]



Over het algemeen zal wat mannen fijner zeggen te vinden puur en alleen afhangen van de staat van hun eigen voorhuid. Onbesneden mannen hebben tenslotte geen idee hoe het is om besneden te zijn en de meeste besneden mannen hebben, zeker waar het seks betreft, ook geen idee hoe het is om (als volwassen man) onbesneden te zijn. naar achteren hebben - hun eikel is dus net zo blootgesteld aan de elementen als die van besneden mannen - om maar wat te noemen.Er zijn nog heel wat volwassen mannen die besneden worden nadat ze seks hebben gehad. Er ooit een in bed getroffen, die er zo blij mee was dat een aantal vrienden het ook hebben laten doen. Die waren er ook blij mee. Op 1 na, die kreeg m na de besnijdenis niet omhoog een half jaar lang. Is wel weer goedgekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven