Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Veel napraatplezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dattie lek is geschoten
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 21 december 2014 @ 01:15:

dattie lek is geschoten [img]http://www.myemoticons.com/emoticons/im ... n_head.gif[/img]Wie is er nu weer geliquideerd?
You know how I know? Because I reeaally think so!
weer fris en fruitig!





en het was mij die geliquid is ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja, weer fris en fruitig. Mangodouchespul van de Lidl.
You know how I know? Because I reeaally think so!
en een fijne nachtrust

--^--
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, leuk dat de discussie hier gisteren over Serious request ging.

Ik was er gisteren naartoe gegaan, vind het een hele goede actie. Waar ik mij wel aan stoor is dat bedrijven het geld ophalen/doneren om reclame voor zichzelf te maken. Heel mooi dat er geld gedoneerd wordt hoor, maar waarom willen ze er dan zo nodig ook wat voor terug?
Goedemorgen iedereen
Goedemorgen!
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning!
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Je zal maar misselijk worden door de opmerkingen van mensen over een kindje dat qua huid en haren niet matcht met de haren en kleur huid van de ouders. Mijn God als dat je enige problemen zijn ben je een gezegend mens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om al de forumers die hun eigen issues verwerken door hier de amateur psycholoog uit te hangen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsEinstein schreef op 21 december 2014 @ 07:52:

Goedemorgen, leuk dat de discussie hier gisteren over Serious request ging.

Ik was er gisteren naartoe gegaan, vind het een hele goede actie. Waar ik mij wel aan stoor is dat bedrijven het geld ophalen/doneren om reclame voor zichzelf te maken. Heel mooi dat er geld gedoneerd wordt hoor, maar waarom willen ze er dan zo nodig ook wat voor terug?Waarom niet?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 21 december 2014 @ 08:32:

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om al de forumers die hun eigen issues verwerken door hier de amateur psycholoog uit te hangen.Welk(e) topic(s)?
Alle reacties Link kopieren
quote:ketller schreef op 21 december 2014 @ 08:40:

[...]



Welk(e) topic(s)?Overal en nergens.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Morgen, ik mag weer werken vandaag. Is Stora al terug uit de kroeg?
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 21 december 2014 @ 08:32:

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om al de forumers die hun eigen issues verwerken door hier de amateur psycholoog uit te hangen.Oh, ik erger me juist aan wannabe-psychologen die denken ergens verstand van te hebben, maar geeneens begrijpend kunnen lezen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Enn schreef op 21 december 2014 @ 08:29:

Je zal maar misselijk worden door de opmerkingen van mensen over een kindje dat qua huid en haren niet matcht met de haren en kleur huid van de ouders. Mijn God als dat je enige problemen zijn ben je een gezegend mens.Dat heeft ze zelf niet echt door geloof ik. Nogal wiedes dat het niet matcht, ze had in dr baarmoeder geen zonnebank staan neem ik aan... Maar nee mensen mogen er vooral niets van zeggen. Dat wordt nog wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 december 2014 @ 09:03:

[...]





Oh, ik erger me juist aan wannabe-psychologen die denken ergens verstand van te hebben, maar geeneens begrijpend kunnen lezen.Ja meestal zijn dat dezelfden. Zo blind door hun eigen ervaringen dat ze een ander niet (willen) snappen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 21 december 2014 @ 08:32:

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om al de forumers die hun eigen issues verwerken door hier de amateur psycholoog uit te hangen.Ja duh. Lachen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Morning ladies



Weer wakker geworden met hoofdpijn. Lekker joh, ontspannen.



Ik heb geen ervaring met psychologen, maakt mij dat raar?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ow dat is gek, we zijn weer te lopen door iedereen die geen lid is...
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 21 december 2014 @ 09:30:

[...]





Ja duh. Lachen natuurlijk.Het is alleen zo jammer dat de 'adviezen' averechts werken
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Annapalona schreef op 21 december 2014 @ 09:33:

Ow dat is gek, we zijn weer te lopen door iedereen die geen lid is...Whut??
Ik zie die moeder die misselijk wordt van dat commentaar dat zij te zonnebank bruin is er toe in staat dat kind onder de zonnebank te zetten... Maar goed dat t geen zomer is en ze de wandelwagen 'lekker' in de zon kan zetten zodat t kindje niet meer zo bleek is.

Rare obsessie
quote:ketller schreef op 21 december 2014 @ 09:36:

[...]



Whut??Ja dat was door het nieuwe forum gekomen, dat zou verholpen zijn maar nu zit mijn man mij te loepen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven