Entertainment alle pijlers

Goh, nog geen topic over het gezicht van Yolanthe?

14-12-2014 01:22 365 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag op facebook foto's voorbijkomen van Yolanthe en herkende haar zowat niet.



Heb het t.v fragment van Late Night bekeken waar ze te gast was en waar de foto's van afkomstig warenen hoorde aan haar stem dat ze het wel was.



Weet iemand waarom/waardoor ze zo veranderd is?

Vind het nogal vreemd eigenlijk.
quote:milna schreef op 19 december 2014 @ 19:46:

[...]





Waar zie jij die tien keer mooiere vrouwen dan? Dat kan niet in Nederland zijn. Want als ik om me heen kijk naar Nederlandse vrouwen op straat, die zien er niet uit. Net bouwvakkers. Ze mochten willen dat ze ook maar één lichaamscel van Yolanthe hadden.Woon je in een achtergesteld dorpje of kom je wellicht niet zoveel buiten? In mijn omgeving, Amsterdam, zie ik simpelweg heel veel mooie meiden lopen. En er lopen lelijkere vrouwen rond en er lopen mooiere vrouwen rond. Tsja, volkomen logisch toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier eigenlijk alleen maar mooie meiden lopen.

Lang, slank, beugel gehad op hun 13e.



Hoezo net bouwvakkers?
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 20 december 2014 @ 18:09:

[...]



Hou toch op. Die stichting van haar is een heel goedlopende stichting waardoor er echt iets veranderd is in die landen. Samen met Arjan Erkel en nog heel veel meer mensen binnen 6 jaar een geweldig resultaat neergezet. Je hebt duidelijk geen flauw benul waar je het over hebt.



Dat jij moet googlen wat ze gedaan heeft wil niet zeggen dat ze niks heeft gedaan. En dat zijn niet een paar rolletjes, maar rollen in series, films, presentatiesklussen etc. En daar is geen Wes aan te pas gekomen.



Ik weet niet hoor, maar ik heb het niet bereiktYolanthe doet mooi werk voor Free a Girl, maar die verdere carriere voor Wesley stelde nou ook weer niet zoveel voor hoor.
quote:jippie55 schreef op 20 december 2014 @ 18:09:

[...]



Hou toch op. Die stichting van haar is een heel goedlopende stichting waardoor er echt iets veranderd is in die landen. Samen met Arjan Erkel en nog heel veel meer mensen binnen 6 jaar een geweldig resultaat neergezet. Je hebt duidelijk geen flauw benul waar je het over hebt.



Dat jij moet googlen wat ze gedaan heeft wil niet zeggen dat ze niks heeft gedaan. En dat zijn niet een paar rolletjes, maar rollen in series, films, presentatiesklussen etc. En daar is geen Wes aan te pas gekomen.



Ik weet niet hoor, maar ik heb het niet bereiktOke, ze is een super bijzondere vrouw en heeft echt ontzettend veel bijzondere dingen gepresteerd. Echt uitzonderlijk. Daar moet je wel uiterst intelligent voor zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 21 december 2014 @ 03:04:

[...]



Oke, ze is een super bijzondere vrouw en heeft echt ontzettend veel bijzondere dingen gepresteerd. Echt uitzonderlijk. Daar moet je wel uiterst intelligent voor zijn.



Ach ik heb niks tegen Yo hoor en nogmaals, met Free a Girl verzet ze mooi werk. Maar Yo is echt geen geweldige actrice en presentatrice. Ik vind haar zelfs slecht presenteren. Of ben ik dan weer jaloers? . Ze heeft kansen gekregen en dat is mooi. Maar zonder dat geluk was zij nooit voor Free a Girl gevraagd en liep haar sieradenlijn waarschijnlijk ook niet zo goed. Het is nou niet alsof zij een enorme staat van dienst heeft bewezen voordat Jan en Wes in the picture kwamen.
Maar hoe zat het nu met haar gezicht?

Toch aan gesleuteld? Of slechte grime en slecht licht? Of toch zwanger?
Alle reacties Link kopieren
Of ze nu wel of niet iets heeft laten doen, daar komen we toch niet achter en het gaat ons ook geen zak aan. Al zit ze elke week bij een dokter. Ik snap ook niet waarom heel nederland er over moet vallen, is het zo boeiend?

Het maakt toch niet uit wat Yolanthe doet, half NL kotst haar toch uit. Ik vind dat rot voor haar, want het doet haar echt wel wat. Ga er iedere keer maar weer boven staan, geloven in jezelf en door met de dingen waar je achter staat. Mag ze gewoon zijn wie ze wil zijn?
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw beweert dat het door hard trainen komt. Dat ze haar puppyvet kwijt is. Welk vet, ze heeft nooit vet gehad......



Als je van hard trainen er zo uit gaat zien dan stop ik nu accuut met sporten
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
als je nu naar linda's zomerweek kijkt, hoor je het werkelijke verhaal over waarom ze er destijds zo beroerd uit zag.

heftig hoor, en heel knap dat ze het allemaal over zich heen heeft laten komen terwijl ze het al zo moeilijk had blijkbaar
Alle reacties Link kopieren
En toch denk ik nog steeds dat ze haar hoofd verbouwd heeft, ergens ooit in de afgelopen 2 jaar ofzo.



Maakt ook niet uit verder, moet zij weten.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk best een tof wijf
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een erg kinderlijk stel. Wel sympathiek maar evengoed een beetje te blij blij
Ja en?
quote:Morrigan- schreef op 24 augustus 2015 @ 21:41:

als je nu naar linda's zomerweek kijkt, hoor je het werkelijke verhaal over waarom ze er destijds zo beroerd uit zag.

heftig hoor, en heel knap dat ze het allemaal over zich heen heeft laten komen terwijl ze het al zo moeilijk had blijkbaarWat dan?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet het niet hoor ... iedereen reageert weer anders misschien. Ik heb 3 jaar lang vruchtbaarheidsbehandelingen gehad: clomid, 6x iui en 2x IVF. Helaas zonder resultaat. Maar aan mij was uiterlijk niets veranderd hoor.
Here I am - now what are your other two wishes...
Pfffff. Popiejopie uitzending. Volgens mij heeft rtl4 iets goed te maken? Wat een gezemel.
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 24 augustus 2015 @ 22:06:

En toch denk ik nog steeds dat ze haar hoofd verbouwd heeft, ergens ooit in de afgelopen 2 jaar ofzo.



Maakt ook niet uit verder, moet zij weten. het maakt je niet uit, maar je moet het toch nog maar even melden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:muzemeisje schreef op 24 augustus 2015 @ 22:07:

Eigenlijk best een tof wijf dat vind ik nou ook
Tja, waarom niet?
quote:Morrigan- schreef op 24 augustus 2015 @ 22:39:

[...]





dat vind ik nou ookKomt door het topinterview van Linda.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik effe blij dat ik niet meegedaan heb aan die kortzichtige roddels.... grijnsz!
Alle reacties Link kopieren
quote:2Italy2 schreef op 24 augustus 2015 @ 22:40:

[...]





Komt door het topinterview van Linda. het is gewoon een gezellig gesprek, Linda pretendeert nergens een topinterviewster te zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 24 augustus 2015 @ 22:42:

[...]



het is gewoon een gezellig gesprek, Linda pretendeert nergens een topinterviewster te zijn Dat moest er nog bij komen. Wat een Privé niveau....
Alle reacties Link kopieren
quote:2Italy2 schreef op 24 augustus 2015 @ 22:45:

[...]





Dat moest er nog bij komen. Wat een Privé niveau.... je hoeft niet te kijken he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:2Italy2 schreef op 24 augustus 2015 @ 22:45:

[...]





Dat moest er nog bij komen. Wat een Privé niveau.... dan zet je toch lekker een andere zender op?
Neeee, lekker brainkrimpen. Bovendien weer op de hoogte wat betreft de 'trubbels' van Yo. Lekkah sneren naar fam. Smit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven