Bms dikker krijgen?

20-12-2014 15:11 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Waarom geloof je niet wat ze je in het ziekenhuis vertellen?
Hoezo geloof je de artsen niet?
Waarom wel? Artsen roepen ook wel eens zomaar wat.



Bij mij werkte Gonal-F als een trein, maar dat is natuurlijk geen huismiddel. Misschien dat vitamines kunnen helpen?
Artsen roepen soms ook maar wat? En daarom advies vragen aan wildvreemde vrouwen zonder een studie geneeskunde?
Ja, artsen zijn net mensen, sommigen lezen zich in en anderen blaten een eind weg. Een beetje zoals op dit forum En voor een vraag naar ervaringen is een studie geneeskunde rijkelijk overbodig.
Ik had ook dun baarmoederslijmvlies.. was een bijwerking van de Clomid die ik slikte. Eerste ronde Gonal F was het meteen een stuk dikker en nu zeven weken zwanger
Alle reacties Link kopieren
Even gegoogled: ik lees hier op het Freya forum ervaringen mee. Misschien is het gezien het aantal ervaringsdeskundigen wbt (on)vruchtbaarheid ook handig om die vraag daar te stellen?



Ik vind altijd dat je als patiënt ook kritisch mag zijn en eventuele ervaringen (aangevuld met betrouwbare medische onderzoeken) wel onder de aandacht mag brengen van je behandelend arts. Hij/ zij hoeft natuurlijk niet altijd op alle gebieden de laatst inzichten te hebben...
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Kan ik trouwens iets doen om mijn hoornvlies dikker krijgen? Ik kom net te kort om ooglaser te kunnen ondergaan
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand ook wat ik kan eten om een beetje intelligenter over te komen?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik heb je een tip gegeven en daarna een grapje (is wel echt waar van mijn hoornvlies). Was niet mijn bedoeling om je boos te maken.
Ik voel me zo moedellooos
ze zeggen dat tarwekiemolie helpt
Alle reacties Link kopieren
quote:julie1980 schreef op 20 december 2014 @ 18:02:

Zou fijn zijn als mensen die alleen maar commentaar kunnen leveren zich elders begeven.Ik leverde geen comnentaar, ik stelde je een vraag. Die je nog steeds niet beantwoord hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 20 december 2014 @ 18:42:

[...]

Ik leverde geen comnentaar, ik stelde je een vraag. Die je nog steeds niet beantwoord hebt.Omdat ze denkt of misschien vooral hoopt dat bepaald voedsel medische wonderen kan verrichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je dat je binnenkort een succesje hebt!!
Ik voel me zo moedellooos
Volgens mij heb ik je vraag beantwoord. Voel je vooral vrij om zelf klakkeloos alles op te volgen wat je arts je voorkauwt, maar leg je kritiekloze onnadenkendheid niet aan anderen op.
Alle reacties Link kopieren
Frambozenbladthee kan het baarmoederslijmvlies dikker maken. Te koop bij reformwinkels. Wordt in het buitenland vaak geadviseerd bij IVF behandelingen. Google het maar voor meer informatie.

Succes en hoop dat je snel zwanger wordt!
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven