natte droom

19-12-2010 11:31 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is misschien zo'n onderwerp wat bij tijd en wijlen te spraken komt op het forum. Maar ik vraag me toch af:



Mijn man heeft geregeld een natte droom, omdat ik naast hem slaap weet ik dat Afgelopen nacht was dat ook; ik vroeg hem: Goh heb je natte droom gehad. (dit is was eigenlijk meer een retorische vraag) Alleen vanochtend was hij niet erg blij toen ik dit vroeg, de rede was omdat hij vertelde dat het niet over mij ging. En hij voelde dit als "vreemdgaan". (wat hij overig nooit zal doen of gedaan heeft)



Wat ik me toch afvraag (en misschien heeft niemand een antwoord, dat is ook goed) hoe komt iemand aan zo'n natte droom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 19 december 2010 @ 11:56:

Bij de term "natte droom"moet ik altijd denken aan andere nattigheid in bed.



Deze theorie is niet helemaal juist. Als er na een gedurende periode geen zaadlozing heeft plaats gevonden verdwijnt het overtollige vocht via de urine uit het lichaam.



Het is inderdaat een leuke droom en daar is niks mis mee.
Alle reacties Link kopieren
[quote:rider schreef op 19 december 2010 @ 11:52:

Bij vrouwen en bij mannen heeft het, zo las ik ooit in een boek dat best intelligent klonk verder, alles te maken met genitale schoonmaak. Er moet zaad of slijm naar buiten, en dan is een erotische droom blijkbaar de methode.



Deze theorie is niet helemaal juist. Als er na een gedurende periode geen zaadlozing heeft plaats gevonden verdwijnt het overtollige vocht via de urine uit het lichaam.

Een nate droom is gewoon een droom en daar is niks mee !!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dave890 schreef op 20 december 2010 @ 08:53:

Dat jou man af en toe een natte droom heeft kan hij niets aan doen. Hij heeft dan een geile droom en dat kan over van alles zijn. Soms weet je het, als je wakker wordt, te herinneren maar soms ook niet eens.



Je droomt dan zo hevig dat je gewoon klaar komt.

En dat heb je niet in de hand.



Jij, of/en hij kan zich daar wel druk om maken, maar je doet er niets aan. Sommige (jonge) mannen hebben dit vaker dan andere.



Dat hij zegt dat hij zich daarvoor schaamt is een "rare" redenatie hoor.





Oei Dave,

Wat weet je weinig over je eigen lichaam.



Klaarkomen in je droom heeft weinig met de erotische droom te maken die je dan kan hebben.

Het is gewoon een biologisch verschijnsel wat in de REM slaap ontstaat.

De fase waarbij bepaalde hersendelen worden geactiveerd en er hormoonpieken ontstaan, het bloed sneller stroomt en de hartslag verhoogt en er dus een zaadlozing plaats kan vinden of de beruchte ochtenderectie ( vrouwen kunnen vaginale vochtafscheiding krijgen of opgezwollen schaamlippen).

Gebeurt vaak net voor je wakker wordt.

Je kan er onbewust wel door je lichamelijke toestand een geile droom van krijgen, maar je kan net zo goed dromen dat je je plafond aan het witten bent, de vuilniszak buiten zet,boodschappen aan het doen bent, je hond aan het uit laten bent.

Feitelijk heeft de inhoud van de droom niets met de zaadlozing te maken, andersom kan wel.

Het is echt puur een reflex op biologische gronden, niets meer dan dat.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-12-2014 23:17
Reden: minderjarig
% gewijzigd
trol
Alle reacties Link kopieren
Jij hoort al lang zonder vriendin in bed te liggen op dit tijdstip, beneenjongenvan12!
Alle reacties Link kopieren
Dat iemand droomt van sex met een andere vrouw, daar kun je niet veel aan doen.



Ik droom wel eens dat geweld pleeg, of dingen kapot maak.

En natuurlijk dat ik kan vliegen of zoiets.



Ik denk dat natte dromen vooral voorkomen als iemand weinig sex in wakende toestand heeft.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:haarklover schreef op 20 december 2014 @ 23:33:

Ik denk dat natte dromen vooral voorkomen als iemand weinig sex in wakende toestand heeft.



Lijkt mij ook.

Voor TO test het eens uit met sex voor slapen gaan.... En kijk of het nog gebeurt.
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen kunnen het ook hebben, maar dat was misschien al gezegd.
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
quote:The_wizzard schreef op 21 december 2014 @ 01:51:

[...]





Lijkt mij ook.

Voor TO test het eens uit met sex voor slapen gaan.... En kijk of het nog gebeurt.Ze schrijft dat ze diezelfde avond ook seks heeft gehad met haar vent.
Alle reacties Link kopieren
quote:bestpittig schreef op 21 december 2014 @ 11:49:

[...]





Ze schrijft dat ze diezelfde avond ook seks heeft gehad met haar vent.Dan eens uitproberen, met 3x klaarkomen voor het slaapgaan.
Geniet elke dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven