Uitgerekend 1-15 juli 2015

03-11-2014 22:50 3085 berichten
Joepie! Zwanger en uitgerekend in de eerste helft van juli 2015!



Je kunt zelf de tabel bijwerken, gebruikersnaam en wachtwoord zijn 'uitgerekendbeginjuli2015'

Lukt het niet? Laat dan even dikgedrukt je informatie achter zodat iemand anders het kan bijwerken.



NaamLeeftijd#UitgerekendVolgende echoBijzonderheden LA_Woman33/351e kindje5 juli19-5 nieuwe afspraakeen meisje! Taartfeestje26/281e kindje7 juli4/5 groei-echoeen meisje! Meerkoet-1e kindje5 juli16-2 20w echoBlijft een Mysterybaby lieffies31/311e kindje5 juli30/4 groei-echoBlijft een Mysterybaby Alfagirl 32/351e kindje7 juli23-2 20w echoBlijft een Mysterybaby potje_sambal 2e kindje2 juli 11-2 20w echoeen meisje! ikbenik01 28/29 2e kindje4 juli 16-2 20w echoeen jongen! kipkerrie 30/30 1e kindje4 juli 15-4 groeiechoeen meisje! Bam1984301e kindje11 juli 17-2 20w echo via inseminatie, een jongen! Annothym35/362e kindje2 juli 23-2 20w echo een meisje! Hadas37/411e kindje 28 juni 11-2 20w echo Mysterybaby (j/m wel bekend) Bridt 33/37 1e kindje1 juli N.v.t.7 juni: een zoon geboren! (36 + 4 weken) Minimuissje 19/22 1e kindje1 juli 30/4 groei-echoeen meisje! abigail_virginia 30/31 1e kindje12 juli 23-2 20w echoMysterybaby (j/m wel bekend) Nomhie 33/ 3e kindje2 juli 10-2 20w echoeen meisje! Mamsinspe 26/26 1e kindje8 juli 19-2 20w echoBlijft een Mysterybaby Wonder5 24/25 1e kindje27 juni13-2 20w echoMysterybaby (j/m wel bekend)



http://forum.viva.nl/forum/zwanger/uitg ... ges/246138
Alle reacties Link kopieren
@Sasky, wat enorm rot nieuws. Ontzettend veel sterkte !



Ik had gisteren controle bij de gyn en mocht natuurlijk ook weer even kijken met een echo. Alles was goed en het is toch echt al een klein mini-mensje . Na het rot nieuws van Sasky, wilde ik het even niet posten. Voelde even niet gepast.



Volgende week dinsdag hebben wij de 12 weken echo, dus dat is wel weer spannend. Goed om te horen dat er al weer een paar goede berichten zijn over de 12 weken echo.
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeej ook hier een mooie echo gehad 11+4 ♡ nu al verliefd!! Kindje was heeel rustig dus moest hoesten om het te laten bewegen ..echt zo grappig. Zwemles is niet meer nodig hoor. .. dat kan die prima haha!

Wat byzonder zeg... ook hier weet iedereen het!! Echt erg fijn om vrijuit te kunnen praten!
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijne berichten na zulk slecht nieuws. Tis toch iedere keer weer schrikken en voor mij blijft het spannend. Niet dat ik daar enige reden toe heb, maar dat iets in een keer lukt en goed blijft gaan is eigenlijk nieuw voor me. Die wens naar tussentijdse echo's snap ik zo goed! Ik zou nu acht weken moeten wachten :0 gelukkig voel ik mn baarmoeder en merk dat ie groeit dat stelt me enigzins gerust ik maak me wel zorgen over mn vochtinname. Ik krijg maar heel weinig binnen of t komt er weer uit. Gisteravond verplicht een groot glas gedronken en in bed gaan liggen zodat de kans t grootst was dat t goed ging. Meer mensen hier last van?
Seize the moment!
Alle reacties Link kopieren
@Sasky, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte de komende tijd, goed voor jezelf zorgen!



Fijn om verder toch heel veel goed nieuws te lezen, wat een verhalen!! Hier weer even een emotionele rollercoaster deze week met want dinsdag ineens heftig bloedverlies dus naar spoedconsult geweest waar we al werden voorbereid op een miskraam maar uiteindelijk toch een kloppend hartje zagen, en gisteren de termijn echo ook gewoon alles goed Zooooo blij!!! Ook de uitslagen van de combinatietest allemaal goed en ben nu 12 weken en 3 weken zwanger We kunnen het bijna niet geloven maar arts blijft bevestigen dat de kans op een miskraam nu echt radicaal is verminderen, ondanks het bloedverlies, babytje is helemaal gevormd nu en alles zit erop en eraan. Moet rustig aan doen, niet sporten en zelfs even niet wandelen tot bloedverlies minder is en zou geen impact moeten hebben op babytje...



Gisteren eindelijk het goede nieuws aan mijn ouders verteld en dit weekend gaan we het aan mijn schoonouders vertellen. op mijn werk wacht ik denk toch nog even tot na de kerstvakantie, toch nog ergens een beetje bang dat het toch misschien nog fout gaat.... En wil niet dat het hele bedrijf het dan weet...



Verder alles ook volgens ´het boekje´: minder misselijk, iets meer energie, buikje begint te komen, borsten worden nog groter... Bizar hoor hoe dat dan allemaal zo gaat zoals beschreven in de boeken



Kan nu niet reageren op al jullie verhalen maar super om alles te lezen!! Fijn weekend alvast allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
@Taartfeestje, ik heb ook het gevoel dat ik meer moet drinken ja en doe dat ook bewust, het lijkt meer moeite te kosten. Ik drink vooral ochtends en avonds minder omdat ik meestal vooral avonds misselijk ben. Tot nu toe werkt dat, met eten hetzelfde trouwens, ik probeer meer te ontbijten en lunchen en minder avondeten... Alles heel bewust iig!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed om te horen allemaal dames!



Hier dus een weekje weg vanaf morgen. Ik zal dan ook wat minder hier zijn :-) 31 december intake bij de verloskundige + echo, dan ben ik 12+3. 3 januari dan combinatietest. Na de 31ste gaan we het wereldkundig maken!



Vannacht weer vaak eruit, plassen, misselijk, niet kunnen slapen, en nu dus weer kapot op werk. Maar goed vooruitzicht met de vakantie!!! Allemaal vast hele fijne kerstdagen en goede echo's natuurlijk!!!! En dan tot over iets meer dan een weekje!!!
Alle reacties Link kopieren
hey... hier ff kort bericht... vanmorgen nog echo gehad... a.s. woensdag zouden we echo krijgen voor combinatie test... echoscopist zag vandaag echter direct dat er een duidelijk verdikte nekplooi is.. verder wel goed ontwikkeld..maar ook om het lijfje zat vocht.. direct naar de gynaecoloog geweest en ook zij gaf aan dat het er niet goed uit zag en heeft ons doorverwezen naar umc voor verder onderzoek... t ziet er slecht uit
Alle reacties Link kopieren
Oh buufje heel veel sterkte in deze vreselijke achtbaan. Ik hoop dat je snel terecht kan in het umc, zodat jullie snel uitsluitsel hebben over wat er aan de hand is.
Alle reacties Link kopieren
Oh nee Buufje! Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Buufje heel veel sterkte!! Hopelijk kun je snel terecht bij het umc en weten jullie waar je aan toe bent
Seize the moment!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Buufje!

Een vriendin van mij had hetzelfde. Ook bij de termijnecho een (flink) verdikte nekplooi te zien. De malle molen in gegaan, en na emotionele weken vandaag te horen gekregen dat alles helemaal goed is en dat ze in juni zal bevallen van een zoon!

Wil natuurlijk niet zeggen dat dit altijd het geval is, maar misschien geeft je het een beetje moed!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte buufje. Wat een onzekerheid nu, ik leef met je mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat een nare berichten hier zeg. Veel sterkte sasky en buufje!
Alle reacties Link kopieren
Onee buufje ..en jullie hebben al zoveel meegemaakt! Bah! Ik hoop zo dat het uiteindelijk meevalt en dat je snel duidelijkheid krijgt. Ook hier leef ik met je mee!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte Buufje, wat een onzekerheid



Ik kan me ook een soortgelijk verhaal herinneren wat hier op het Vivaforum heeft gestaan, uiteindelijk bleek alle vocht na twee weken weggetrokken en was alles prima in orde. Ik hoop héél erg dat het bij jullie ook meevalt
Heel veel sterkte Buufje . Ik hoop met de rest en met jullie mee dat het meevalt. De duimen gaan hier aan!
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte Buufje! Die onzekerheid is echt naar!

Ik hoop ook zo voor jullie dat het toch mee valt!
Alle reacties Link kopieren
Thanxs meiden.... tis echt ff een hel om weer te moeten afwachten tot we iets weten... eerst 3 miskramen... nu eerst een bizare bloeding in week 8 waar ze ons maar 10% gaven dat het goed zou komen en nu krijgen we weer 10%... nu hopen dat het volgende week voorspoedig gaat met het maken van alle afspraken... want met alle vrije dagen de komende twee weken is het kwa timing ook niet top....



ik hou jullie op de hoogte... ik wens jullie allen hele fijne feestdagen en goede echo's en voorspoedige en vooral probleemloze zwangerschappen....
Alle reacties Link kopieren
Oh wat naar, buufje! En je hebt inderdaad al het nodige meegemaakt.

Ik wilde vragen wanneer je meer weet, maar dat is lastig zo met deze dagen ja!

Ik hoop zo voor jullie dat het goed uitpakt!!

Fijn dat je ons op de hoogte houdt.
Alle reacties Link kopieren
Och buufje wat lijkt die onzekerheid me vreselijk! Heel veel sterkte, ik duim dat het allemaal meevalt!



Ik voel me inmiddels weer een stuk fitter en ben dan ook behoorlijk druk geweest deze week. Naar een vriendin gereden die 45 minuten verderop woont, kerstcadeautjes gekocht etc. Ook eindelijk een passende zwangerschapsspijkerbroek, wat fijn!

Begin het wel steeds moeilijker te vinden om het geheim te houden maar we gaan het pas echt met kerst tegen onze familie vertellen. Ook al voel ik me wel een beetje schuldig naar hun toe. Vooral ook omdat m'n zus afgelopen week vroeg of alles wel goed was, want ik was zo afwezig online. Ze dacht dat ik slecht in m'n vel zat ofzo

Maar uiteindelijk scheelt het heel veel Skype gesprekken (en dus tijd ) als we wachten tot iedereen bij elkaar is met kerst. En niemand verwacht het dus het lijkt me voor hun ook wel leuk als ze allemaal bij elkaar zijn als we het leuke nieuws brengen. Dus daarom nog een paar dagen wachten... Heb er zin in!!
Alle reacties Link kopieren
Buufje wat vervelend dat je nog steeds in onzekerheid zit! Heel veel sterkte!!



La woman wat fijn dat je je weer wat fitter voelt en wat lief van je zus dat ze vroeg of het wel goed met je gaat!



Ik vind echt dat mensen nooit hun tampons in de wc mogen doen!! Gister snel in de bios naar de wc. Ik wil doortrekken zie ik bloed!! Omg gelijk drie keer gecheckt maar nee volgens mij is t nie van mij. Toen zag k dat t een tampon was!! Grr wat een schrik :0
Seize the moment!
Alle reacties Link kopieren
hahaha taartfeestje ik moest wel even lachen om jouw situatie in de bios :-)

maar dan kun je wel even schrikken ja!



Zo, hier was ik gisteren 12 weken! de eerste grens is al bereikt!

ben alleen nog wel steeds erg moe... ik hoop echt dat dat wegtrekt.



wat een stilte trouwens hier... wel moeilijk zo de nare situaties hier.



nog 1 dag werken hier en dan 2 weken vrij! oh heerlijk!!

fijne feestdagen allemaal en hopelijk allemaal positief nieuws!!

LA veel plezier met vertellen!
Alle reacties Link kopieren
Gaat stiekem toch best wel snel vind ik! Ik morgen 11 weken, en de termijn echo! Zus, zusje en moeder gaan mee :D



Ik vind het ook stil hier maar voelde me al zo'n stalker dus ben ook minder gaan posten niet veel aan als er toch geen/weinig reactie komt. Maar misschien ligt het aan mij... Bedoel het ook niet als aanval.



Hier ook rlxte weken.. Vandaag en morgen vrij, dan 2 dagen de middag werken, dan 6 dagen vrij, dan weer 2 middagen werken en dan weer 2 dagen vrij, wat vervelend allemaal!



Ik hoop dat iedereen zich beter begint te voelen en van de kerstdagen kan genieten!
Alle reacties Link kopieren
@ taartfeestje: dat is schrikken! Ik blijf ook bang voor bloed hoor.

@LA: wat fijn dat je het nu eindelijk bijna kunt vertellen aan je familie!

@BAM: hopelijk morgen een mooie echo!



Gisteravond uit eten geweest, ik had voor het eerst een positiebroek aan zodat ik lekker kon uitbuiken ik heb echt lekker gegeten zeg, voorgerecht, hoofdgerecht en toetje! Dat lukt me bijna nooit. Ik moest er vannacht wel voor boeten, zat zo vol, werd er misselijk van. Maar dat had ik er wel voor over.

Helaas ben ik weer flink verkouden geworden. Balen, 2 keer achter elkaar. Blijkbaar toch minder weerstand. Zoutoplossing helpt 's nachts onvoldoende dus af en toe toch even een pufje kinderneusspray.

Gelukkig nu 2 weken vakantie, dus lekker uitrusten.



Ik heb gisteren beweging gevoeld in mijn buik! Is extreem vroeg, met 13 weken, maar het kan wel. Bij de termijnecho zei de verloskundige dat mijn baarmoeder dicht tegen de buikwand aan ligt, en ik heb weinig buikvet. De placenta ligt aan de rugzijde dus op zich is het te verwachten dat ik al vroeg wat kan voelen.

Toen ik op mijn rug lag en mijn hand op mijn baarmoeder legde (die kan ik meestal al goed voelen) voelde ik een soort van drukgolfjes, een paar seconden lang. Ik heb het nu een paar keer al gevoeld, maar moet er wel moeite voor doen. Meestal voel ik niks, maar af en toe voel ik echt dat daar vanbinnen beweging is die via de buikwand naar mijn hand gaat. Zo bijzonder!

Vanmiddag voelde ik niks, maar ik kon ook mn baarmoeder nu niet goed voelen. Volgens mij is het allemaal flink aan het schuiven daar binnen, misschien door die overdadige maaltijd gisteren
Alle reacties Link kopieren
Fijn weer wat te lezen! En hadas, wat bijzonder zeg!!! Ik heb wel buikvet dus zal misschien nog even duren ik moet deze week voor termijn echo dan krijg ik ook de bloed uitslag van de combinatietest. Heeft iemand van jullie dat al gehad? Wat kun je daar verwachten? Na 8 buisjes bloed verwacht ik heel wat..:-)) ik moet nu ook n afspraak maken voor de nekplooi meting.. Ben nu 11+1.... Zere borsten gevoel is weg hier.. Zou t groeien dan ook al gestopt zijn of komt dat nog? Ik gebruik jullie wel als vraagbak geloof ik he? Sorry daarvoor..Maar heb geen lotgenoten in mijn omgeving.. Praat in real life nog niet makkelijk over de zwangerschap..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven