Hij gaat op vakantie met een andere vrouw

18-11-2014 16:31 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft zonder overleg een vakantie geboekt met zijn beste vriendin, een knappe vrouw met wie hij erg veel optrekt. Dit is ten koste van onze vakantie, en bovendien tijdens Oud&Nieuw. En nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:vandale schreef op 20 december 2014 @ 12:54:

Word nou eens boos op hemInderdaad. Je had een relatie met hém. Als hij niet openstond voor haar avances had ze hoog en laag kunnen springen, maar dan was het echt niet zo gelopen. Natuurlijk is het verre van netjes wat zij gedaan heeft, maar met haar had je geen relatie. Je richt je woede echt op de verkeerde.
Alle reacties Link kopieren
Wat kun je toch heerlijk schrijven.

Ach, zolang je haar niet echt door een moddelpoel sleurt, maakt het niet echt uit op wie je boos bent (al zou ik dat takkenwijf dat wel toewensen, haha). Je bent nog steeds met verwerken bezig.

Je komt er wel.
Alle reacties Link kopieren
Hebben zij nu ook een relatie of niet?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Crumbcake je bent echt te leuk! Blijf alsjeblieft schrijven. Als het niet over dat waardeloze ex-vriendding gaat dan maar over wat anders. Als je een topic opent over het welzijn van je kamerplant lees ik het ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:CrumbCake schreef op 20 december 2014 @ 10:02:

Want tegen de tijd dat je partner aankondigt dat hij zonder overleg op een lange vakantie gaat met een andere vrouw, is je relatie zo goed als gedoemd te mislukken. Dat mag best op het internet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
** Hij heeft zo'n zwaar leven. Awkoetsjiekoetsjiekoe. **



koetsjiekoetsjiekoe aWkoetsjiekoetsjiekoe AW aaaWhhhhkoetsjiekoetsjiekoe koetsjiekoetsjiekoe ....



Bovendien verdedigde hij al haar gedrag en intenties weer ..koetsjiekoetsjiekoe



Heerlijk dat je voor jezelf gekozen hebt CrumbCake ...het doet zeer maar dat gaat over
Alle reacties Link kopieren
Zullen ze nog meelezen trouwens? Even die twee gedag zeggen met een van de smiley's.

Maar welke? Ze zijn allemaal zo leuk.



Ik doe er gewoon een met mijn ogen dicht en doorzenden die handel.

Zie wel welke het wordt.



1...2....3...





Alle reacties Link kopieren
quote:CrumbCake schreef op 20 december 2014 @ 11:18:

[...]





Ja, maar, ik zou op dit moment zo graag haar gezicht door een diepe poel modder sleuren. Ja, ik ben zelf ook niet heel bekend met dit gevoel, maar ik kan niet helemaal ontkennen dat het me énig lijkt om een keer te doen. Kijk, dat doen we natuurlijk niet, dat is onaardig en onbeschaafd. En we zijn tegenwoordig niet onaardig en onbeschaafd. Maar 3000 jaar geleden? Ik weeg vermoedelijk 20kg meer dan dat papiergewicht, en dat had ik hypothetisch gezien 3000 jaar geleden waarschijnlijk heel handig gevonden.



Voor nu ben ik bang dat je het zult moeten doen met het feit dat ik zelfs geen scheldwoorden gebruik om haar te omschrijven. En geloof me, dat is niet omdat ik niet een paar uiterst creatieve benamingen voor haar kan verzinnen. Ik vind het al een hele prestatie dat ik niet all out achterbuurt takkenwijf ga hier. (Dat gezegd hebbende: misschien is het beter als vandaag niemand voordringt in de supermarkt.)



Dus op dit moment krijg ik het even niet voor elkaar me te schamen- probeert u het later vandaag (of misschien morgen) nog eens.Even geen inhoudelijke reactie meer, alleen maar
Die smiley ging zeker echt per ongeluk he, Salina??
CrumbCake, asje, asje blieft schrijf een boek hierover, echt het zal een best (+ 1 van mij ) seller worden
Alle reacties Link kopieren
Ging echt per ongeluk Kastanjez
Alle reacties Link kopieren
quote:vandale schreef op 20 december 2014 @ 12:54:

[...]

Word nou eens boos op hem



Veel, zo niet alle initiatieven in hun relatie die geleid hebben tot het einde van mijn relatie kwamen van haar. Zij vroeg hem mee op reis voor Oud&Nieuw, zij belde telkens terwijl ze wist dat hij en ik samen waren, zij nam initiatief af te spreken en nodigde hem telkens overal voor uit, en zij gaat tegen hem aan liggen voor een innige selfie.



En ja, hij laat het gebeuren. Absoluut waar. Hij had een set oogkleppen van ongelooflijke proporties.
Alle reacties Link kopieren
Sorry meid.



Maar ik geloof niet, not for one minute, dat hij zo'n plaat voor zijn kop heeft.



Ik denk dat hij al die tijd bewust genoten heeft van de egostrelende aandacht van twéé vrouwen. En het risico jou kwijt te raken niet eens serieus genomen heeft.

Hij is echt nét zo fout als zij.



Als híj vanaf het gezegd had: sorry diktiet vriendin, maar ik ben nu met Crumb...en zij is nr. Één...

Dan was het misschien, héél misschien anders gelopen.



Neemt niet weg dat ik persoonlijk ook een grafhekel heb aan die zuignapgleuven zoals deze dame.



Dus die woede snap ik wel.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Waarom houd je hem een hand boven het hoofd? Je doet verdorie net alsof hij een niet al te slim mak schaap is en dicht vervolgens haar de meest vileine karakterkenmerken toe. Hij is degene die jou bedonderd heeft met haar hè? En dan kan je leuk schrijven en goede geintjes hier maken maar hij is in dit verhaal de lamzak en niet zij.



En waarom blijf jij je zo druk maken om iemand die dat dus overduidelijk niet om jou doet? Omdat je niet kan geloven dat zoals jij hem kent en hebt meegemaakt, dat hij echt zo berekenend zou hebben kunnen denken en handelen? Het is toch echt zo en dat komt echt niet van haar kant. Zij neukte jou namelijk niet terwijl zij aan hem dacht, dat deed hij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 21 december 2014 @ 00:03:

Waarom houd je hem een hand boven het hoofd? Je doet verdorie net alsof hij een niet al te slim mak schaap is en dicht vervolgens haar de meest vileine karakterkenmerken toe. Hij is degene die jou bedonderd heeft met haar hè? En dan kan je leuk schrijven en goede geintjes hier maken maar hij is in dit verhaal de lamzak en niet zij.



En waarom blijf jij je zo druk maken om iemand die dat dus overduidelijk niet om jou doet? Omdat je niet kan geloven dat zoals jij hem kent en hebt meegemaakt, dat hij echt zo berekenend zou hebben kunnen denken en handelen? Het is toch echt zo en dat komt echt niet van haar kant. Zij neukte jou namelijk niet terwijl zij aan hem dacht, dat deed hij.+1
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Ja, als hij echt verliefd op mij (of gewoon fatsoenlijk) was geweest, dan had hij wél aan mij gedacht, zo simpel is het dan ook wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik schaamde me toen ik tegenover hem toegaf dat ik jaloers was op die 6 daagjes met haar.



En hij ging, en hij verdriedubbelde dat aantal dagen.



Alle reacties Link kopieren
Boos worden op haar is begrijpelijk en ook heel makkelijk, mijn bloed zou ook koken van zo'n foto.... MAAR



het gaat om jou-en-hem in een relatie. Het gaat niet om haar.



Hij ging veel te ver in die vriendschap met haar (fout van hem), hij heeft geen rekening gehouden met jouw gevoel (fout van hem).



Jij, jongedame: jij bent er niet in geslaagd aan te geven wat jouw behoeftes, wensen en onzekerheden waren.

Ligt aan jou; je wilde geen onzekere zeikerd zijn, dus hou je je mond. Zal ook zeker deels aan zijn sociale onkunde liggen, waar je maar op blijft hameren. Maar jij hebt jezelf weggecijferd. Nooit doen.



De relatie werkte gewoon niet. Het enige dat je kan veranderen is je eigen gedrag. Als de situatie je niet aanstaat: doe er wat aan! Als dat niet blijkt te gaan: vertrek!



Je moet leren van deze ellende. En niet boos blijven over een selfie. Dat is verspilling van je energie.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit wel ijzersterk. Je hebt het heel goed gedaan. Alleen geef je teveel af op dat wijf, maar hij is de grote klootzak. Als hij echt van je hield, ging hij met jou naar Bali (?) en ging hij niet op haar avances in ook al was ne nog zo leuk / lekker.
Alle reacties Link kopieren
Er komt een tijd, dat al je trots, deze simpele kakkerlak doet vergeten.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:CrumbCake schreef op 21 december 2014 @ 04:09:





Nu is het allemaal voorbij en ga ik straks op zoek naar een man die én een vriendin, én een beste vriendin, én een confidante in 1 zoekt. Ik ben net een triple action vaatwastablet. Ik wil het allemaal heel graag zijn voor je. En als je dat niet wíl of niet kán of 'jamaar er zit al zout en glansspoelmiddel in mijn vaatwasser' dan flikker je maar op.



Mooie beeldspraak



En verder: voor de rest van je posting.

Je hebt het allemaal al heel helder voor jezelf en dat is fijn voor je verwerking.

Ik zou ook proberen er niet te lang in te blijven hangen en echt proberen verder te gaan.

Het/hij (en zij al helemaal niet) is het niet waard.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die denken dat dit hier echt is!!!



( Ik lag op zijn borst en ik voelde me zo klein toen ik zachtjes toegaf dat ik toch jaloers was op zijn zes daagjes met haar... )



Vind het prima hoor, maar zeg dan gewoon eerlijk ik vind het leuk om te schrijven maar het is wel fictief, nu worden er een hoop mensen in de maling genomen hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:CrumbCake schreef op 21 december 2014 @ 04:09:

[...]





Nu is het allemaal voorbij en ga ik straks op zoek naar een man die én een vriendin, én een beste vriendin, én een confidante in 1 zoekt.





Gelijk heb je en laat die man voor wat hij is.

Niet voor jou.

Sterkte.



Mijn aannames zijn net zo groot of klein als die van jou.

Laat het gewoon en ga verder, je bent te leuk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:marijke1955 schreef op 21 december 2014 @ 12:32:

Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die denken dat dit hier echt is!!!



( Ik lag op zijn borst en ik voelde me zo klein toen ik zachtjes toegaf dat ik toch jaloers was op zijn zes daagjes met haar... )



Vind het prima hoor, maar zeg dan gewoon eerlijk ik vind het leuk om te schrijven maar het is wel fictief, nu worden er een hoop mensen in de maling genomen hier.



Als je alleen maar eerlijkheid verwacht hier op het forum kom je van een koude kermis thuis. Je weet nooit of iemand de waarheid vertelt, iets verdraait of domweg liegt.



Daarnaast is het napraattopic voor je verdenkingen, trollhunten doe je daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven