Gezellige vriendinnen gezocht Leeuwarden (26 jr)

17-10-2014 10:26 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben op zoek naar gezellige vriendinnen in Leeuwarden. Op mijn vriend na ken ik hier namelijk vrij weinig mensen en het lijkt me leuk om nieuwe vriendinnen te vinden.



Wat vind ik leuk? Creatief bezig zijn, fotografie, dieren, natuur, koken, bakken, wandelen, lachen , leuke dingen ondernemen (kan van alles zijn, van een boswandeling tot high-tea, shoppen, terrasje pakken, fijne gesprekken voeren etc ). Echt de leuke meiden dingen dus! Ik ben zelf 26 jaar (dus geen 18-jarige die iemand zoekt om tot diep in de nacht uit te gaan). Ik kijk uit naar jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb eigenlijk speciaal voor dit topic even een account aangemaakt :P.

Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje!



Ik woon sinds kort met mijn vriend in Leeuwarden. Ik ken de stad al wel redelijk, aangezien ik hier ook op de middelbare school heb gezeten en mijn ouders in de buurt wonen. Ik heb ook wel een aantal vriendinnen in de regio, maar in Leeuwarden heb ik helaas niet echt vriendinnen. Dat vind ik erg jammer, want houd wel van sociale aangelegenheden!



Ik ben zelf bijna 24 en werk momenteel parttime. Ik vind het leuk om te koken, samen te eten, filmpje te kijken, te shoppen, af en toe uit te gaan, wat drinken in de stad etc.

Gewoon af en toe een leuk, sociaal avondje hebben .



Misschien kunnen we elkaar eens een mailtje sturen? En zijn er nog meer mensen die het ook leuk lijkt om eens af te spreken?
...
anoniem_183646 wijzigde dit bericht op 14-11-2014 14:26
Reden: Privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk om eens af te spreken! Ik zal jullie morgen een berichtje sturen.
Ik denk dat er iets mis gaat en ik geen prive berichten kan ontvangen!!
Alle reacties Link kopieren
Antalogia, op de een of andere manier kan ik jou geen privébericht sturen? Patricia heeft van mij een bericht ontvangen. iets later dan gepland, sorry! :D
Alle reacties Link kopieren
Hee! Het lijkt mij ook leuk om meer mensen te ontmoeten in Leeuwarden.

Ik kom volgende maand in Leeuwarden wonen en ken er nog helemaal niemand.

Ik ben 21 jaar, kom oorspronkelijk uit Groningen en hou ook van gezellige meiden dingen. Denk aan terrasje, bios, koken, thee leuten en andere gezelligheden

Graag hoor ik van jullie,



P.s. Hebben jullie ook een facebook pagina?
Alle reacties Link kopieren
Hee hallo

ik ben nieuw op deze pagina

ik ben melissa 23 jaar

Ik woon al me hele leven in leeuwarden

ik heb wel paar vriendinnen maar die kunnen maar heel soms omdat ze een gezin hebben

ik zoek wat leuke vriendinnen

om wat leuks e doen bios, shoppen, enz.

het enige waar ik niet echt van hou is opstap gaan

de rest vind ik super leuk

ik hoop op leuke vriendschapen
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik kan jullie helaas geen priveberichtje sturen, maar ik ben 24 jaar en woon ook sinds kort (september) in Leeuwarden en wil graag nieuwe mensen ontmoeten!
Que Sera Sera
Alle reacties Link kopieren
Hallo rosieriveter

Het lukt mij ook niet om prive bericht te versturen

Maar lijkt mij leuk om kennis met je te maken



Ik ben melissa 23 jaar

Ik zoek ook wat leuke mensen

Om vriendschap op te bouwen

Leuke dingen mee te doen terasje pakken, bioscoop, winkelen, uit eten, en kan nog veel meer op noemen

Het enige waar ik niet zo van hou is opstap gaan

De rest vind ik hartstikke leuk

heb je facebook mischien ook leuk!

Groetjes melissa
Alle reacties Link kopieren
He Melissa! Ik had je een PB gestuurd. (Bij jou lukte t wel )

Heb je hem ontvangen?
Que Sera Sera
Alle reacties Link kopieren
Oeps, een beetje een hele late reactie!

Ik heb inderdaad geen privé berichten ontvangen, wat raar dat het niet lukt! Maar leuk de reacties in ieder geval!

Misschien kunnen we elkaar mailen? Ik heb wel een "oud" emailadres wat ik daarvoor zou kunnen gebruiken.



Jullie kunnen me mailen op cmjd france @ hotmail . com

Aan elkaar vast geschreven dan. Dan kan ik wel een groepsemail maken oid
Alle reacties Link kopieren
Beetje laat maar heb je pb gestuurd rosieriveter



Groetjes melissa
Alle reacties Link kopieren
Ik ga jullie contacten Antologia en Melissa
Que Sera Sera
Alle reacties Link kopieren
Antologia,



Je email werkt niet (meer), ik krijg het bericht terug :(



___



Ooops, sorry! Doet t wel!
Que Sera Sera
Alle reacties Link kopieren
Rosieriveter, ik heb geen email ontvangen van je! Of is het niet meer gelukt te mailen? Meer mensen die me een mailtje willen sturen? Ik kan dan wel even een groepsemail maken! Ik heb nog steeds geen privé berichten ontvangen omdat dat op de een of andere manier niet lukt :(



Maar lijkt me nog steeds gezellig om wat meiden te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Heb t nog een keer geprobeerd, als t goed is heb je hem nu
Que Sera Sera
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Ik heb ook geen mail ontvangen



Groetjes melissa
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig! Ik ben 26 en woon en werk in Leeuwarden. Het is nu zaterdagavond en ik zit thuis. Graag verandering!
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen we een mailgroep oprichten?
Que Sera Sera
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Ik ben ook sinds kort (voor mijn werk) naar Leeuwarden verhuisd en zou ook graag wat meer mensen willen leren kennen. Ik ben 21jaar en ben bijna klaar met de opleiding communicatiesystemen.

Graag hoor ik van jullie,

Groetjes Annefleur
Alle reacties Link kopieren
He Annefleur! Misschien kunnen we via FB of email in contact komen?
Que Sera Sera
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog even een berichtje gestuurd via de mail!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat de oproep nog steeds actueel is, want de interesses spraken mij wel aan. Ik ben ook graag creatief bezig, houd van koken, bakken, wandelen en films/tv kijken. Het lijkt me leuk om eens samen met anderen iets te ondernemen. Al mijn vriendinnen zijn de laatste jaren uitgevlogen en vind het soms lastig om mensen te vinden met dezelfde interesses. Dus hopelijk lukt het op deze manier. Het lukt mij helaas niet om asielkat2014 een privébericht te sturen, maar als het goed is kan ik het nu wel ontvangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven