Gezocht leuke jonge vrouwen 28-35 om te stappen in Amsterdam

17-12-2014 21:38 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Sinds kort woon ik weer in Amsterdam. Ik ben op zoek naar leuke, gezellige leeftijdsgenoten om mee te gaan stappen bij de chiquere clubs/lounges/cafeetjes van Amsterdam. Ook om vriendschappen mee op te bouwen.

Mijn voorkeur voor muziek is pop, dance, R&B en latin



Hobby's: fashion, shoppen, uitgaan ( ook de bioscoop & restaurants o.a sushi) , nieuwe kennis op doen, reizen, lezen, dansen.



Ik hoor graag van jullie en wie weet kunnen we voor de komende feestdagen nog wat afspreken!



Groetjes N.
Richt je op je doelstellingen, live life to the fullest and never give up!
Alle reacties Link kopieren
Wellicht is mijn oproep te formeel geweest...



Met chic bedoel ik uitgaansgelegenheden waar je je kan optutten en glamourous uitzien gewaardeerd wordt!

Om er een paar te noemen: Jimmy Woo, Odeon, Hotel Arena, Supperclub en Club Nl



Ik zoek leuke meiden die single zijn en graag het Amsterdamse nachtleven wil verkennen en ook nieuwe dingen willen ondernemen zoals een keer naar de bioscoop, lekker shoppen en lunchen, zomers naar het strand of een leuke stedentrip maken (of zonnige bestemming), uiteten bij een van de vele Amsterdamse restaurants etc



Verder hou ik van typische vrouwendingen zoals mode, make up, Sex and the City, en glossy's



Zelf ben ik 33 jaar, single en zoek het liefst jonge dames die een beetje dezelfde interesses hebben om nieuwe vriendschappen mee op te bouwen.



Mocht mijn oproep je aanspreken, dan kan je mij een bericht sturen, zodat we een keer kunnen afspreken om te kijken als er een klik is!



Groetjes N.
Richt je op je doelstellingen, live life to the fullest and never give up!
Alle reacties Link kopieren
hey je berichtje spreekt me wel aan ik ben imen ben 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar een gezellige vriendin om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of ergens lunchen en stedentrip maken ik ben regelmatig in Amsterdam te vinden ik kom zelf niet uit den haag ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam dus ik hoop dat je dat niet erg vind ik ben zelf 24 jaar ik hoop dat je daar geen bezwaar mee hebt mocht je interesse hebben dit is mij e mail adres sweet_girlimenelamranisweet-girl@hotmail.com lijkt me leuk om wat van je te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
hey missapril,



Ik heb je een prive bericht gestuurd
Alle reacties Link kopieren
hey missapril,,



Leuk berichtje, ben je toevallig ook van de festivals en feestjes zoals bijvoorbeeld latin village, loveland etc?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Dank voor je reactie. Ja zeker, ik heb al eerder naar een festival willen gaan alleen is 't het er nog niet van gekomen...



Latin Village, lijkt mij leuk, maar misschien ook lowlands etc



Groet
Richt je op je doelstellingen, live life to the fullest and never give up!
Alle reacties Link kopieren
heb je een pbtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik voldoe wellicht niet aan je leeftijds indicatie maar misschien klikt het wel ;)

Ik ben 26, single woon op mezelf en werk fulltime.

Alles wat je beschrijft klinkt heel herkenbaar en ben ik ook naar op zoek.



Mocht het je wat lijken dan hoor ik wel van je
Hee MissApril!



Klinkt heel leuk, heb je een email waarop ik je kan bereiken? Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Joyce,



Leuk dat je veel van mijn interresses deelt.



De grens ligt bij 25 jr dus 26 is geen probleem. Word je t komend jr wel 27?



Ik zie dat ik je geen privebericht kan sturen..



Groet N.
Richt je op je doelstellingen, live life to the fullest and never give up!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bohogirl,



Ik zie dat ik jou geen priveberichten kan sturen..



Zou je wat meer over jezelf willen vertellen?



Groet N.
Richt je op je doelstellingen, live life to the fullest and never give up!
hey! Ik heb je een PB gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nadia,



Wat leuk om je oproep te lezen. Ik hou van precies dezelfde uitgaansgelegenheden (Jimmy, Suzy, Monday@Supperclub). Maar de meeste meiden zijn meer van de kroegen of clubs zoals Trouw. Het is niet dat ik daar niks mee heb maar ik hou gewoon meer van het optutten en uitgaan, dan op mn gympen.

Ik zou het super vinden om een nieuwe stapvriend te hebben! Dus als het je wat lijkt, laten we dan ff pm-en.



Groetjes

G.
Alle reacties Link kopieren
Hoi G,



Wat cool dat je ook van dezelfde clubs houdt, waar je je lekker kan optutten!



Lijkt me heel leuk om meer over jou te weten. Wat bedoel je precies met pm-en?



Ik zie dat ik jou geen privebericht kan sturen..



Ik hoor het graag,



groetjes
Richt je op je doelstellingen, live life to the fullest and never give up!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Nee wordt volgende week 26, maar heb een goed gevulde rugzak ;). Daarnaast heb ik altijd vrienden en vriendinnen gehad die aantal jaar ouder waren dan mij...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Joyce,



Zou je wat meer over jezelf kunnen vertellen?



We kunnen ook mailen als je wil



Groetjes N.
Richt je op je doelstellingen, live life to the fullest and never give up!
Alle reacties Link kopieren
Mailen is denk ik inderdaad wel makkelijker mijn mail adres is joyce_philips@live.nl
Alle reacties Link kopieren
De OP spreekt mij heel erg aan, ook al hou ik ook wel erg van Trouw, studio 80 en Canvas, en in de zomer techno festivals De Pijp vind ik ook altijd erg leuk in het weekend met alle kleinere kroegjes (wel veel studenten).

Ik dans overigens graag salsa (maar ben niet echt supergoed ofzo) en sushi is mijn grote liefde! Lijkt me leuk om een keertje wat leuks te doen met wat meiden die daar ook zin in hebben, om te beginnen lekker dansen ergens ofzo. Wat is nu de bedoeling, is er een mailgroepje? Facebook?
Alle reacties Link kopieren
Hoi marnix,



Nee, ik doe niet aan groepjes. Ik heb de oproep geplaats om een vriendin (leeftijdsgenoten; zie leeftijd oproep) of meerdere vriendinnen te vinden die net als ik houden van uitgaan, nieuwe dingen ondernemen, o.a. latin muziek en vrouwelijk zijn en alles uit het leven willen halen.



Groet N.
Richt je op je doelstellingen, live life to the fullest and never give up!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven