Volgas in high heels

19-12-2014 19:51 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las laatst het forum over rijden met hakken. Dat doe ik eigenlijk altijd en heb er geen problemen mee. Maar toen had ik 't daar met mijn vriendin over en die gaf aan dat ze met d'r high heels vaak te hard rijdt. Met platte schoenen heeft ze daar minder last van.

Nu heb ik er eens op gelet en ik heb dat ook. Door de hak trap ik het gaspedaal makkelijker in. Een soort hefboom-constructie. Het pedaal druk ik met mijn high heels regelmatig tot op de bodem zonder dat ik er erg in heb of moeite voor doe. Ik ben wel benieuwd of er meer meiden zijn die dat herkennen? En hoe vaak geef jij eigenlijk volgas (dus gaspedaal helemaal in) tijdens het autorijden?
Waarom zeg je high heels ipv hoge hakken?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook met hoge hakken.Kan ook niet goed inschatten hoeveel druk ik op het gaspedaal zet.Gaspedaal helemal indrukken?Euh?Ik woon niet in Duitsland
Door je TT las ik "Volgas" ook op z'n engels. Ik dacht "wtf zijn Volgas".
Hoe high zijn die high heels dat je zo anders rijdt?
Ik stamp mijn gaspedaal sowieso onderin...lekkere kickdown

Maar ik ga dan wel netjes de toegestane snelheid rijden, vind alleen die acceleratie zo lekker haha! Net of hij elk moment op kan stijgen

Ik kan trouwens prima rijden met hakken en rij dan ook niet te hard ofzo. Ik let sowieso goed op mijn snelheid, geen zin in een bekeuring.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 19 december 2014 @ 20:00:

Hoe high zijn die high heels dat je zo anders rijdt?Tussen de 7 en 12 cm schat ik. Herken je het?
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 19 december 2014 @ 20:01:

Ik stamp mijn gaspedaal sowieso onderin...lekkere kickdown

Maar ik ga dan wel netjes de toegestane snelheid rijden, vind alleen die acceleratie zo lekker haha! Net of hij elk moment op kan stijgen

Ik kan trouwens prima rijden met hakken en rij dan ook niet te hard ofzo. Ik let sowieso goed op mijn snelheid, geen zin in een bekeuring.Ik houd ook wel van stevig accelereren. Maar altijd het gaspedaal onderin duwen? Nee, dat doe ik niet. Maar met mijn hakken gaat het gewoon veel makkelijker merk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mijn voet op het gas prima bedwingen, zelfs met hoge hakken. Ik doe echter altijd mijn hakken uit als ik moet rijden, omdat mijn schoenen dan op zo'n lelijke manier slijten.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt alsof je een excuus zoekt voor je snelheid.
Volgens mij ben jij een fapper.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 19 december 2014 @ 20:05:

Het klinkt alsof je een excuus zoekt voor je snelheid.Zeg dan gewoon dat je kramp hebt in je rechtervoet
quote:m_vrie schreef op 19 december 2014 @ 20:03:

[...]





Ik houd ook wel van stevig accelereren. Maar altijd het gaspedaal onderin duwen? Nee, dat doe ik niet. Maar met mijn hakken gaat het gewoon veel makkelijker merk ik.Ik doe het niet in de straat hier natuurlijk maar vooral op de oprit van de snelweg, als ik echt ff snelheid moet maken. Verder rij ik erg netjes haha!
Jeetje dat doe je dus al jaren? Al vanaf 2009?
Alle reacties Link kopieren
quote:biefstuk schreef op 19 december 2014 @ 20:04:

Ik kan mijn voet op het gas prima bedwingen, zelfs met hoge hakken. Ik doe echter altijd mijn hakken uit als ik moet rijden, omdat mijn schoenen dan op zo'n lelijke manier slijten.Ik heb dat ook een tijd gehad. Nu hebben we een andere auto en heb ook geen last meer van slijtage.
quote:m_vrie schreef op 19 december 2014 @ 20:02:

[...]



Tussen de 7 en 12 cm schat ik. Herken je het?7? Jezus dat zijn Clarks ofzo.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 19 december 2014 @ 20:05:

Het klinkt alsof je een excuus zoekt voor je snelheid.Daarom draag ik ook altijd stalen neuzen. Altijd een excuus bij de hand.
quote:Star schreef op 19 december 2014 @ 20:18:

[...]





7? Jezus dat zijn Clarks ofzo.Het is dat dit het Viva forum is en geen Facebook, anders had ik je opmerking ge-liked😂
quote:Star schreef op 19 december 2014 @ 20:18:

[...]





7? Jezus dat zijn Clarks ofzo.







7 cm... Mijn oma van 85 draagt hogere hakken dan dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 19 december 2014 @ 20:18:

[...]





7? Jezus dat zijn Clarks ofzo.Lol. Nee hoor. Maar ik heb niet altijd zin om hele hoge hakken te dragen. Maar voor m'n werk moet ik er wel representatief uit zien. Dus dan iets lagere hakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 19 december 2014 @ 20:44:

[...]









7 cm... Mijn oma van 85 draagt hogere hakken dan dat.Stoere oma

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven