Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ook!

En de fiberglas-einden van de takken hebben ook kleurtjes. En die veranderen langzaam.
Nou, de kleuren zijn een beetje anders dan in het echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik keur hem goed
Splinter-stijl.
Alle reacties Link kopieren
Mooie boom hoor Splinter. Vooral die van kleur veranderende takken.... die doen het 'm.



Ik ben wel blij met m'n nieuwe jurk. Gelukkig pakte dit plaatje wel. Ik had er nog 2 maar die waren dus te groot. Maar dit vond ik wel de liefste.



Vuurwerk valt hier gelukkig ook nog mee. Af en toe een dikke knal. Maar ik vrees voor volgende week. Dan hebben scholen toch ook vrij? Dan zal het wel weer erger worden.



We zitten hier nu met 2 loopse honden. Zo fijn. En ik ben ook nog ongesteld. Bloederige zooi hier

En ik begin ook nog strontverkouden te worden.

Nu lekker muziekavondje. Tv op zacht en alleen maar leuke muziekjes afspelen op Youtube. Borreltje er bij, gezellig.
Al die zure wijven bij jou, Dee



Ons feestnummer is weer gesignaleerd op fb, bij Olijf.
Alle reacties Link kopieren
Splint



Veel plezier morgen in Toomler, als het goed is luister je dan morgen o.a. naar een klasgenootje van de basisschool/tijdje vriendinnetje-van-toen
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
En nu hop, naar bedje
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Bloederig zooitje bij Dee
Alle reacties Link kopieren
quote:Olijfje_ schreef op 21 december 2014 @ 03:42:

En nu hop, naar bedje Ik heb de sporen net weggewerkt. Alleen luminol zal nog bewijzen dat er hier een bloedbad was.
Dee, je moet toch voortaan een brilletje opzetten als je iemand gaat quoten. Volgens mij heb je bij de laatste 2 quotes de verkeerde post gequoot.







Echt Gebeurd in Toomler was leuk vanmiddag! Olijf, die vriendin van jou, heeft zij op de hotelschool gezeten? Of heeft ze uit haar dagboek gelezen en kwam ze uit een heel groot gezin? De andere vertellers waren mannen, of veel te oud om jouw klasgenootje geweest te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja, zag ik ook al.



Leuk dat het zo leuk was Splint
Alle reacties Link kopieren
Splint, ze was van het dagboek & het grote gezin idd Was ze leuk?
Ik ben mijn eigen bananenschil
*negeert bloedpraat*





Leuk dat het leuk was Splint.



Ben jij al weer thuis Olijf?



Wij zijn begin van de middag in onze vakantiewoning gearriveerd Fijn met vakantiehond een uurtje in het bos naast de vakantiewoning gelopen en daarna heerlijk op de bank. MO was de rest van de middag zoet en ik heb mijn laptop mee.

Er stond ook een heerlijke fles rode port als welkom klaar



Beetje jammer dat ik wel gewoon moet werken morgen
Alle reacties Link kopieren
Soort vakantie, maar toch ook weer niet.

Oeh, rode port :hart:



Ik had vanmiddag visite en hij heeft mij aan het huilen gemaakt.

Prikte zo door mijn muurtje heen. Maar luchtte wel op
quote:Olijfje_ schreef op 21 december 2014 @ 21:48:

Splint, ze was van het dagboek & het grote gezin idd Was ze leuk?

Ja, ze was leuk. En ze zat vol overgave voor te lezen. Ik was benieuwd, een oud-collega heeft dezelfde achternaam. Weet jij of ze een zus heeft die Anja heet?



Jee Plou, schrikken! Was het wel iemand die mocht prikken?
Fijn dat het oplucht Plou.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook echt niet op te letten he... tsss. Brilletje wordt geaccepteerd.



Vakantieadres klinkt leuk. Naast een bos wonen met een hond lijkt me super. Veel plezier daar. En geniet van de port.



Muurtjes doorprikken is niet altijd verkeerd. Blij dat het opluchtte.



Hier een vreselijk luie dag achter de rug. Ik heb echt heel weinig gedaan vandaag. Paar kleine klusjes in huis en voor de rest bankgehangen. Helaas ook in slaap gevallen na de hamburgers en milkshake van de MacD. Nu natuurlijk klaarwakker. Zal wel een latertje worden vandaag. Morgen maar een beetje op tijd er uit. De dekbedden moeten gewassen worden. Taart heeft er op liggen stempelen






Mijn kunstenaar
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha ooooh wat erg eigenlijk dat je daar een foto van maakt. Maar het is een kunstig drolletje.
Ja, erg he. Net zo'n blije babymoeder.

Maar blijkbaar vond hij 'm zelf ook mooi, want hij heeft het helemaal niet ondergegraven.



Bijna een , maar dan bedoel ik dus niet de lucht.....




Hoe is het hier met iedereen? Ik moest aan jullie denken toen ik daarstraks een topic opende over kattenzeik

Nah, niet dat jullie me aan kattenzeik doen denken hoor, maar de bijnaam Latex Loesje kwam volgens mij wel hier vandaan, vandaar



Latex Loesje is dus wat ziekig, blaasontsteking volgens de da. Met Zigeunerkoning gaat het goed, dat is zowaar een gezellige, aanhankelijke knuffelkat geworden! En Xinix, die ziet nog steeds van alles en is officieus gepromoveerd tot hulphond omdat hij mijn epilepsieaanvallen en absences aan ziet komen en dan liefst boven op me komt zitten.
Prachtig kunstwerk Splinter



Vakantieadres klinkt idd goed Bieb!



Deedot, wat is stempelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven