3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!



Alle reacties Link kopieren


Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 19 december 2014 @ 20:24:

Eten bij een vriendin is toch een heel leuk plan?



Ik ben blij dat ik alles al binnen heb ( eten) want de vorige jaren meegemaakt dat ik wel heel lang in de rij stond voor de kassa's. Wat ging dat traag met al die volle winkelwagentjes voor me, dat wil ik niet nog eens mee maken.

Wel fijn he, dat we ons niet meer hoeven druk te maken of we genoeg sigaretten in huis hebben met de feestdagen (extra zondagen)



Ik ga woensdag heeeeel vroeg.

In de hoop dat het dan nog een beetje rustig is..



Ik heb nu geen stress om sigaretten, maar wel om coils en liquid
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 19 december 2014 @ 20:26:





Leuk je even te zien roosje!



Alles oké?
goeienavond Roos, Koos, Moos en Wil



Gisteren kerstpakket uitgezocht (stond een hele kerstmarkt met kramen, waar je voor een aantal munten, zelf je kerstpakket kon samenstellen) en daarna nog met een paar collega's daar gebleven voor een drankje en live muziek.



Vandaag wasjes gedraaid, bed verschoond, paar boodschappen gedaan. Morgen mss nog even shoppen voor kerstoutfit (en lukt het niet dan is het jammer). Maandag en dinsdag werken en dan zondag 3 uurtjes en maandag nog. Rest van het jaar vrij. Maandag komt de directeur een ochtend bij mij/ons meelopen.
Klinkt goed van dat kerstpakket, wat een origineel idee!
Klinkt wel heel gezellig daar in Friesland.
quote:Keausje schreef op 20 december 2014 @ 19:22:

Klinkt goed van dat kerstpakket, wat een origineel idee!Vorig jaar voor het eerst gedaan en ik vond het idd erg leuk. Eetpakketten zit soms spul in wat ik nooit gebruik of gewoon vies is. Hier was gewoon van alles te krijgen. Heb Rituals bodycream uitgezocht, van die geurmelts met houder, worst en pinda's
Zo heb je nog eens wat aan je kerstpakket



Ik ga koken, pizza
Kerstboom opgezet, wat kaartjes geschreven en ik moet nog zoveel meer maar ik stel het steeds uit
Alle reacties Link kopieren


Friez, wat een leuk idee zeg zo'n kerstpakket.

Koos, ik heb de boom sinds vrijdag staan. Wilde er eerst niet aan, maar nu die staat (een neppe) is het toch wel weer gezellig.
Hee Moos, gezellig!

Als ie eenmaal staat is het inderdaad wel leuk, ik heb hele kleine ledlampjes die knipperen, ik ga dat zo wel veranderen want het past niet zo bij mijn luie stemming.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat je van die lampjes constant in opperste staat van bezigheid verkeert.

Ik mag weer eens naar de bAH, wat een feest.
Zal wel lekker druk zijn bij de super nu, Moos. Sterkte



Heb jij de kerstkaartjes al geschreven?

Dit had ik ook al uitgesteld en schreef alleen maar kaartjes naar mensen van wie ik ook had ontvangen ( hehehe) en toen ik klaar was en weer lui op de bank wilde gaan liggen om nieuws op het Vivaforum te verkennen vielen er weer nieuwe kaartjes op de mat

Dus nu heb ik nog meer kerstkaartjes geschreven en ik vergeet ieder jaar om de adressen goed geordend in een adressenboekje te schrijven. En....als ik dan tot mijn vreugde toch een heel adres tref in het adressenboekje blijkt 'ie incompleet omdat ik de postcode er niet heb bijgeschreven destijds



Dus nu ga ik googlen naar postcodes, ze netjes opschrijven en straks posten.
Ik word een beetje anti-kerst, krijg zin om mezelf te gaan verwaarlozen en er slonzig bij te gaan lopen met kerst en heel weinig te gaan eten en op 1 januari een sigaret op te steken i.p.v. me bezig te gaan houden met goede voornemens
Alle reacties Link kopieren
Voor het eerst sinds zeker 15 jaar heb ik weer eens kerstkaarten gekocht om te sturen aan de mensen die mij dit jaar stuurde. Ik heb dat destijds afgeschaft, vond en vind het beetje onzinnig en zonde van het geld en doneer dat geld ieder jaar aan Artsen zonder grenzen. Maar dit jaar een keertje anders.

Het verbaasde me ieder jaar weer hoeveel ik er nog kreeg.



Viel mee met de drukte in de bAH. Gister trouwens ook. Denk dat iedereen alles al of binnen heeft of nog moet gaan halen of nog beter, lekker met vakantie ver weg is .



Haha, ik ben ook anti-kerst. Ga een extra fles bubbels eerder open trekken. Roken ga ik niet meer aan beginnen, hoe graag ik nog zou willen. Die rottrek heb ik best nog vaak. Blijft irritant. Maar goed, zal er moeten mee leren leven. Over 20 jaar gaan we weer roken, heb ik afgesproken met forumvriendin, die al paar jaar niet meer rookt.

Hebben we toch nog iets leuks om naar uit te kijken als we oud, zuur en uitgezakt zijn
Hahahaha, goed idee om over 20 jaar weer te beginnen

Als ik bejaard ben ga ik ook aan verslavingen beginnen, dan ga ik roken en zuipen




ik moet zo weer naar mijn werk, zal wel rustig zijn (hoop ik) i.v.m. kerst morgen.
goeiemiddag dames.



Ik ben niet anti-kerst, vind het altijd wel gezellig. Alhoewel ik morgen alleen ben (maar mss wel gezelliger dan verplichte bezoekjes ), en 2e kerstdag komen er vriendinnen langs. Vandaag lekker een vrije dag en ik moet nu nog 1,5 dag werken. En dan pas 5 januari weer
Alle reacties Link kopieren


Hoi meisjes, fijne kerstavond allemaal.
* waait even langs om iedereen fijne dagen te wensen*
Alle reacties Link kopieren
Heel fijne dagen allemaal!!
Fijne feestdagen!
Alle reacties Link kopieren
Fijne dagen lieve plussers!
Alle reacties Link kopieren
Friez, wel heel origineel om je tuin op deze wijze te versieren, maar het blijft natuurlijk diefstal. Dus geef ze maar snel terug





Letters 'Love Fryslân' vermist



LEEUWARDEN -

Stichting Merk Fryslân, die verantwoordelijk is voor de marketing van Friesland, is haar 'Love Fryslân'- letters kwijt. Dat meldde de stichting woensdagavond. Het grote rode plompeblad met witte letters stond in Leeuwarden op de Prins Hendrikbrug. Of het om een nieuwjaarsstunt gaat is niet bekend.

Het letterbeeld van twaalf meter lang en twee meter hoog reist door de hele provincie en staat vaak bij evenementen. Het Friese letterobject lijkt op het I-amsterdam-beeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven