Leuke stellen gezocht (omgeving Dordrecht)

21-12-2014 14:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Wij Joyce (31) en Richard (36) zijn op zoek naar leuke stellen om gezellige dingen mee te ondernemen en een leuke vriendschap mee op te bouwen.



Onze interesses:



* Eten koken (of uit eten)

* Films kijken (of naar bioscoop gaan)

* Concert/theater/festival

* Leuke plaatsen bezoeken

* Bordspelen

* etc.



We hopen via deze weg leuke mensen te vinden die ook wat extra gezelligheid in hun leven willen.



Groetjes,



Joyce en Richard
Waarom stellen?
Alle reacties Link kopieren
Omdat dit forum al bol staat van oproepen voor vriendinnen en wij als stel nieuwe vrienden zoeken.
En wat gebeurd er als 1 van de stellen na verloop van tijd uit elkaar gaan? Wordt dan de vriendschap opgezegd?
Alle reacties Link kopieren
Erg vervelend dat jij dit blijkbaar zo persoonlijk opvat.



Als iemand een tafel te koop aanbied vraag je dan ook waarom ze geen stoelen aanbieden?



Wij zijn gewoon een stel en het lijkt ons leuk om andere stellen te leren kennen om samen dingen te ondernemen. Als je met z,n 3-en bent is het gevaar al snel dat iemand zich een 5de wiel aan de wagen voelt.



Vriendschappen zijn voor ons belangrijk en wij zullen nooit vrienden zomaar laten vallen. Niemand kan in de toekomst kijken dus hoe vriendschappen verder verlopen weet niemand. Maar onze intentie is zuiver en goed.
Nee hoor, niet persoonlijk. Ik vroeg me gewoon af of jullie ook rekening hadden gehouden met dergelijke scenario's gezien het lijkt alsof jullie een bepaald plaatje hierbij hebben bedacht.
Vraag me af wat ect precies is, is dat code taal voor swingen?
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn geen swingers, tenzij je denkt aan dansen op muziek?
quote:JR_83_78 schreef op 21 december 2014 @ 20:07:

Wij zijn geen swingers, tenzij je denkt aan dansen op muziek?Ow nee zekers niet, laat dan maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven