Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Amaqanda schreef op 23 december 2014 @ 14:43:

Stop met de horrorverhalen

Ik heb nog een jaar of tien voor het zo ver is!Het heeft ook voordelen hoor. Het kind staat nu de vaatwasser uit te ruimen en ik zit te forummen ( na tig wassen gevouwen te hebben, in de machine gepropt, was opgeruimd en gestofzuigd te hebben)
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 15:20:

[...]

Wil jij mij dan vertellen wat ik krijg en die gewone mensen niet?Dat zeg ik toch net?
quote:misspoez schreef op 23 december 2014 @ 15:29:

[...]

Dat zeg ik toch net?

Ja, dat zeg je wel. Letterlijk zelfs.

Ik schijn privileges te hebben, dan wil ik wel graag weten wat, anders heb ik er nog niets aan.
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 15:20:

[...]

Wil jij mij dan vertellen wat ik krijg en die gewone mensen niet?Een hele dikke van mij!
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 15:30:

[...]

Ik schijn privileges te hebben, dan wil ik wel graag weten wat, anders heb ik er nog niets aan.Mijn zoon mag lekker elke dag met de taxi naar school. Dat willen alle kinderen natuurlijk wel.
Ik moet gewoon met mijn eigen auto of de fiets naar mijn werk. Dat privilege heb ik dus niet.
Lunch heeft wel erg lang geduurd. Lekker, gezellig en in mijn geval killing voor mijn eetlust voor straks. Huis is nog steeds een grote zooi (en ik hou zo van opgeruimd, maar in de kerstperiode lukt dat nooooooooooit). En nu geen tijd want eerst wil de hond aandacht in de vorm van een hele lange wandeling. Daarna wil partner aandacht in de vorm van eten en dan wil ik aandacht in de vorm van "niets meer doen". Gelukkig is er morgen nog tijd.
Lange lunch klinkt heerlijk en gezellig!
Was het ook. In een recent gerenoveerde oude abdij en met geweldig gezelschap. Echt weer eens even tijd om echt bij te kletsen, zonder kids, aanhang en vee.
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 15:30:

[...]

Ja, dat zeg je wel. Letterlijk zelfs.

Ik schijn privileges te hebben, dan wil ik wel graag weten wat, anders heb ik er nog niets aan.Ja ik zei het net, niet niet.

Stond eronder: Ik heb me vaak afgevraagd waarom mijn kinderen niet met een vrachtwagen mee mochten, hard toeterend in de dorpen. Die vinden dat toch ook leuk?

En voor je in de gordijnen klimt: ik heb een kind dat ook jarenlang met de taxi naar school ging en verkering met een wajongmeneer, dus ik weet heus waar ik het over heb en ben niet afgunstig of jaloers. Ik zie wel soms dat er dingen georganiseerd worden voor 'mensen met een beperking' waarvan ik dan denk, goh, dat zou ik/ zouden mijn kinderen ook wel willen. Vooral voor kinderen is er veel, uitstapjes, vliegen, kadootjes, geld van de Rotary om het schoolplein op te knappen.

Snap je?
Oef, ik lees net dat we na kerst sneeuw gaan krijgen. Hopelijk een lekker dik pak! Ik heb er zin in!!!!

Valt de poeder op Stora's neus ook minder op;-)
Dat is dan zo'n luxe hè? Vind ik wel altijd iig.
quote:Fangtasia schreef op 23 december 2014 @ 15:39:

Oef, ik lees net dat we na kerst sneeuw gaan krijgen. Hopelijk een lekker dik pak! Ik heb er zin in!!!!

Valt de poeder op Stora's neus ook minder op;-)

Ik heb echt zin in dik pak sneeuw!
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Fangtasia schreef op 23 december 2014 @ 15:39:

Valt de poeder op Stora's neus ook minder op;-)Oh, dat lijkt me echt geweldig!
Kom maar op met die sneeuw!
Sneeuw? Sneeuw?

*Barst in snikken uit en trekt deken over haar hoofd*
quote:Steinbeck schreef op 23 december 2014 @ 16:00:

Sneeuw? Sneeuw?

*Barst in snikken uit en trekt deken over haar hoofd*

Ik vind sneeuw wel leuk, zolang het maar niet glad wordt!

Het is al jaren maar één dag glad, en Sandt heeft weer wat!

Liesblessure, schouderblessure elk jaar wel wat!
Kom ik ook weer even hoor. Ben ik blij dat B. hier weg is, komt ze op een ander forum waar ik ook lees. Is ze daar sinds afgelopen weekend geblokkeerd na talloze rellen en onzinnigheid, komt ze hier weer van alles showen. Zoveel onnozelheid in een persoon....

Zo, dat was em weer.
Ik ben al 11 jaar niet ongesteld. Zou ik zwanger zijn?
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 16:12:

Ik ben al 11 jaar niet ongesteld. Zou ik zwanger zijn?Ja, van een olifantenjong.
Klopt wel met de omvang. Maar wat nu, wie is de vader? Welke van mijn exen?
quote:Ravati schreef op 23 december 2014 @ 16:09:

Kom ik ook weer even hoor. Ben ik blij dat B. hier weg is, komt ze op een ander forum waar ik ook lees. Is ze daar sinds afgelopen weekend geblokkeerd na talloze rellen en onzinnigheid, komt ze hier weer van alles showen. Zoveel onnozelheid in een persoon....

Zo, dat was em weer.Ik heb geen idee waar je het over hebt?
Barbie gok ik.
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 16:14:

Klopt wel met de omvang. Maar wat nu, wie is de vader? Welke van mijn exen?Die van de Rolo's?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven