Mode & Beauty alle pijlers

Vriend draagt mijn string

29-07-2008 13:43 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst kwam ik er achter dat mijn vriend mijn strings draagt.

Ik schrok hier een beetje van, maar durf hem er niet op aan te spreken.

Is dit normaal ?

Doen meer mannen dit ?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het hem toch vragen waarom hij dat doet! Nu krijg je hier straks een scala aan opmerkingen en invullingen terwijl niemand kan denken voor jouw vriend.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik moest glimlachen om de topictitel. En voordat ik het topic geopend had zat ik me te bedenken wat ik zou doena ls mijn vriend mijn strings zou dragen. En weet je, als hij het lekker vindt ziteen en er blij van wordt dan zou ik daar geneens problemen mee hebben denk ik. DENK ik, want ik weet dus niet zeker hoe ik zou reageren, maar zoals ik er hier nu achter mijn computer over nadenk, zou het me niet zo boeien denk ik.
Ik vraag me trouwens af waarom dit onder seks staat en niet onder mode. :-p
Lijkt mij ook de beste oplossing.



Stap 1: het niet groter maken dan het is, dus niet direct allerlei perverse redenen verzinnen. Misschien heeft-ie er zelf gewoon geen? ;-) Ik snap trouwens best dat je verrast bent, hoor! Misschien is hij wel gewoon fan van Beckam?



Stap 2: Vraag het even zonder boos te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hetzelfde als whopper. Er zijn zat mannen die het lekker/spannend/geil/... vinden om in vrouwenkleding rond te lopen. Dat verandert niets aan zijn liefde voor jou of iets dergelijks. Toch zou ik hem laten weten dat je het weet.
Ja hoor Fleur, alle mannen doen dit. Wist je dat nog niet?
Ik heb ook weleens zijn boxer aan trouwens, dat vindt hij ook niet erg.
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer. De emancipatie is echt te ver doorgeslagen. Wij mogen als man ook helemaal niks meer zonder dat we raar worden aangekeken. Mannen zeggen er toch ook niks van als hun vriendin;



... weer eens hun overhemd aanheeft;

... voor de zoveelste keer de bekende Bjorn Borg onderbroek aan haar kont heeft.



Dusssssss. Maak je niet druk. Doen wij als man ook niet!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Tja als er geen schone onderbroeken meer zijn moet je toch wat, als kerel :-P
Alle reacties Link kopieren
Hoe kwam je erachter dat je vriend jouw strings draagt? Heb je hem er daadwerkelijk in betrapt?

Ik zou gewoon eens tussen neus en lippen door vragen of dat wel prettig zit voor hem, zo'n vrouwenstring.

Ben me nu af aan het vragen hoe ik zou reageren als mijn vriend mijn strings zou dragen. Ik denk dat ik zou gaan lachen, zie het nu helemaal voor me. Mijn vriend is 1.95 en nogal fors gebouwd terwijl ik redelijk klein ben en smal. Maar ik zou er geen probemen mee hebben. Veel mannen vinden het gewoon een geil idee om sexy vrouwenkleding te dragen.
Fleur1987 schreef op 29 juli 2008 @ 13:43:

Laatst kwam ik er achter dat mijn vriend mijn strings draagt.

Ik schrok hier een beetje van, maar durf hem er niet op aan te spreken.

Is dit normaal ?

Doen meer mannen dit ?




Hoe kwam je erachter? Naar aanleiding daarvan kan je ook de vraag naar je vriend formuleren.

Waarom durf je hem niet aan te spreken?

Wat normaal is bepaalt iedereen voor zichzelf.

Er zullen ongetwijfeld meer mannen zijn die dit doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, inderdaad. Misschien had hij geen schone onderbroeken meer?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriendin onlangs betrapt. Ze droeg mijn t-shirt. In bed.



Tsja fleur? Waarom draag jij strings? Misschien vindt hij het ook vervelend dat zijn ondergoed lijntjes trekt in zijn strakke pantalon. Of heeft hij neigingen waar je ons nog niet over hebt verteld? Hoe staat het met je lippenstift? More info please!
Alle reacties Link kopieren
Ja, jullie hebben gelijk. Andersom is het geen probleem. Maar toch zou ik het ook vreemd vinden... Maar misschien ook omdat mijn vriend totaal niet het type is om zoiets te doen? Die kleurt altijd alles binnen de lijntjes.
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet hoor, het beeld staat een beetje op mijn netvlies nu, mijn mooie kanten strings, en hij daar in... in?

Paste hij je string??

Het lijkt me niet echt heel tof, als ik het mee zou maken. Maar ik zou het hem wel gewoon vragen. duidelijkheid is eerstelijk is eerlijkheid is duidelijkheid..
Alle reacties Link kopieren
Waxine schreef op 29 juli 2008 @ 13:51:

Ja hoor Fleur, alle mannen doen dit. Wist je dat nog niet?
Er schijnen er best veel te zijn, zeker gezien het feit dat 'niemand er een kent, maar toch weet dat ze er zijn' (klinkt als enge ziekte :-| )
Alle reacties Link kopieren
Whahahahhahahhahahhahaaaa
Ja hoor, heb er ook weleens een van mijn meisje een dag aangehad, maar dan in haar bijzijn! Gewoon uit balorigheid en omdat zij zat te klagen dat het oncomfortabel was. En om er daarvoor zelf een aan te schaffen gaat me wat te ver.



Kan me dus best de nieuwsgierigheid voorstellen, en misschien is bij jullie de situatie niet zo dat het graag probeert waar jij bij bent?
Alle reacties Link kopieren
Of meer mannen dit doen? Uber metroman David Beckham droeg ook de strings van zijn vrouw Posh.



Ja dus.
Alle reacties Link kopieren
misschien wilde hij het eerst uitproberen voordat hij een mannenstring zou kopen??
Ik zou er toch niet blij mee zijn.

Mijn mooie spulletjes, helemaal uitgerekt omdat hij ze draagt :-(

Nee hoor, ik ben niet zo geëmancipeerd, hij koopt zijn eigen (maat) strings maar.
Alle reacties Link kopieren
Fleur1987 schreef op 29 juli 2008 @ 13:43:

Laatst kwam ik er achter dat mijn vriend mijn strings draagt.

Ik schrok hier een beetje van, maar durf hem er niet op aan te spreken.

Is dit normaal ?

Doen meer mannen dit ?




zo bijgekomen van het lachen, TO dit meen je niet???

gewoon bizar een kerel in een string, maar das persoonlijk

kan me je schrik wel voorstellen, vraag het hem
Alle reacties Link kopieren
Hij geilt er gewoon op, vind het spannend -punt-



Ik persoonlijk zou het raar vinden, en er niks mee hebben. Maar hem lekker in zijn waarde laten, en het bespreekbaar maken. Dat het niet stiekem hoeft, en zijn schaamte weggaat.



Zou hem daarbij wel vriendelijk verzoeken van mijn slipjes af te blijven, en als hij helemaal into damesstrings is, met hem naar de Hunkemoller gaan of wat dan ook.





Ja, ik vind het ook raar, maar waarom verbieden? ik heb er toch geen last van./ Gevoelens met sex is niet iets waar je voor kiest. En ik vind het veel belangrijker dat mijn vriend gewoon zichzelf kan zijn op sexueel gebied.
Miss Moneypenny schreef op 29 juli 2008 @ 14:10:

...hij koopt zijn eigen (maat) strings maar.
schorpioentje29 schreef op 29 juli 2008 @ 14:09:

misschien wilde hij het eerst uitproberen voordat hij een mannenstring zou kopen??
Nee, dán ben je blij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven