Mode & Beauty alle pijlers

Vriend draagt mijn string

29-07-2008 13:43 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst kwam ik er achter dat mijn vriend mijn strings draagt.

Ik schrok hier een beetje van, maar durf hem er niet op aan te spreken.

Is dit normaal ?

Doen meer mannen dit ?
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha! Labelle & Magiker!!



En ik zou me rot lachen als mijn vriend zich in een van mijn strings weet te wurmen.



Maar ieder zijn ding, als hij dat nou geil vind. Zolang hij mij of emand anders er maar niet lastig mee gaat vallen want ik vind het niet geil!
Alle reacties Link kopieren
Omg 8-. .. dat klinkt niet egt gezond. Ik heb ook wel s een boxer van me vriend aan in bed als t n btje frisjes is. Maar een man met een string?? Lijkt me geen gezicht.. En hoe kan ie dat nou lekker vinden, ik bedoel bij ons vrouwen kruipt t soms ook helemaal in de naad. Naja.. smaken verschillen blijkbaar. Misschien is ie stiekem wel n travo.. X-D (sorry aan mijn commentaar heb je ook nix hihi)
Alle reacties Link kopieren
Petrokia schreef op 29 juli 2008 @ 14:08:

Of meer mannen dit doen? Uber metroman David Beckham droeg ook de strings van zijn vrouw Posh.



Ja dus.
David Beckham, daar dacht ik ook meteen aan X-D
Alle reacties Link kopieren
ik kan me ook niet echt indenken waarom hij dat doet. Misschien experimenteren? Komt het vaak voor, sporadisch of is het 1 keer gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
Vast niet, want deze man heeft ook de ketting van zijn vriendin geleend.
Alle reacties Link kopieren
Dus.. de geschokte dames dragen noooooit de boxer \ shirt \ overhemd van hun vriend ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Misschien durft hij geen mannen string te kopen

Waaom koop jij er niet 1 voor hem bij CenA of VenD

of je neemt hem mee.

Of zou je het ook niet leuk vinden als hij mannen strings zou dragen?

Ik vind het niet echt mooi bij mannen ....eigelijk helemaal niet...

Maar als mijn vriend het lekker zou vinden om hem te dragen

dan gaat ie maar lekker zijn gang maar hij moet dan wel zijn eigen kopen.

Als je erover gaat praten zou ik wel rustig beginnen niet boos worden of zeggen dat je het vies vind.

Hij zal vast schrikken dat je het hebt gemerkt en zich schamen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Fleur,



Je hebt al een paar dagen niet gereageerd, hoe is de status nu?
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is verplaatst van seks naar mode en beauty
Trouwens, als-ie nou je tas zou dragen zou dat galanter zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet vrolijk van worden als mijn man dat zou doen, zou me ook ernstig zorgen maken als ik hem in mijn voor hem te kleine kanten string zou zien lopen.... Ik vind strings voor mannen zowieso niks, maar hangt er wel vanaf wat voor string hij van je aan had. Was het enigszins unisex of supervrouwelijk?
Alle reacties Link kopieren
Mannen in strings..ook niet mijn ding!

toen ik mijn man net leerde kennen had hij een mannenstring in zn onderbroekenlaatje.. Ik had m dus verteld dat dat echt niet mijn ding is (hij had m gekocht omdat een ex het erg sexy vond) en toen 'dreigde' hij dat ie al zn mooie strakke boxershorts weg zou kieperen en alleen nog maar strings zou dragen. Heb m toen een keer in bed opgewacht met die string aan met een sok in t kruis..

Heb die string nooit meer gezien daarna |-)



Oh ja, en wat ik ervan zou vinden als ie mijn ondergoed aan zou trekken. Echt in shock zou ik niet zijn, zou waarschijnlijk wel hartelijk lachen als ik m zo zou zien. Maar laat m dan lekker zn eigen damesondergoed kopen en niet mijn mooie niemandalletjes uitrekken!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet vrolijk van worden als mijn vriend dat zou doen. Nu draag ik trouwens zijn boxers ook niet, want ik heb er zelf wel genoeg in mijn kast liggen. Als hij strings aan wil prima, maar niet die van mij.
ik zou er ook wel van schrikken, maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat hij benieuwd was hoe het was om een string aan te hebben. Ik zou er niet teveel achter zoeken. 8:-)8

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven