Samsung tablet

02-01-2015 14:23 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij adviseren. Ik kom er niet uit.



Wil een tablet kopen van 7 inch. Ik heb keuze uit de Samsung Galaxy 3 LITE (7 inch) of de Gewone Samsung Galaxy 3 (7 inch).



De specificaties zijn verder niet enorm van belang, maar omdat het prijsverschil minimaal is wil ik de beste van de twee kiezen.



Is er iemand die mij kan adviseren welke de beste is of maakt het bijna niets uit?
Ik heb er geen verstand van maar meestal is een Lite versie een goedkopere versie van de normale.

Misschien kun je op youtube vergelijkingsfilmpjes vinden waarin ze de verschillen bespreken en je zo een betere keuze kan maken?
Alle reacties Link kopieren
7 inch is hééél erg klein! Dat gaat je in no-time irriteren.

Ik zou nog ff sparen en een 10 inch kopen.
Alle reacties Link kopieren
Tweakers!
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 02 januari 2015 @ 14:33:

7 inch is hééél erg klein! Dat gaat je in no-time irriteren.

Ik zou nog ff sparen en een 10 inch kopen.Mijn man en ik hebben zowel een 7" als een 10" tablet. Ik gebruik die 7" véél vaker, omdat die gewoon veel lichter en handzamer is als ik op de bank hang en even wat wil mailen of internetten.
Alle reacties Link kopieren
Kijk even op onderstaande website, daar worden de tablets met elkaar vergeleken (de linker is de Lite).



http://tweakers.net/price ... /365831;333362/categorie/



Ik heb geen aandelen hoor, vond het zelf een fijne site om te vergelijken toen ik mijn eigen tablet kocht.
Alle reacties Link kopieren
De LITE versie kan ik overnemen met normale garantie periode en de gewone heeft maar een maandje garantie.



De LITE versie is idd een stukje uitgekleder maar wel met garantie.



Het is niet voor mezelf en 7 inch is die persoon al gewend.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Lite versie. Enige nadeel is, vind ik, dat de batterij relatief snel leeg is en lang doet over opladen. Het 7" scherm vind ik niet heel klein. Prima handzaam model.
wij slapen nooit.
Ik heb een 7'' samsung galaxy. Maar heb spijt dat ik hem heb gekocht sinds mijn kinderen via school en ipad en een ipad mini hebben gekregen. Toen merkte ik pas echt verschil in kwaliteit en reactie op het scherm. De samsung galaxy reageert vaak niet op mijn aanrakingen, links bv op t viva forum willen niet laden omdat ik ze niet aangeklikt krijg. Snel iets opzoeken op internet gaat niet, te langzaam. dan heb ik het sneller gevonden op mijn iphone die ik sinds kort heb. Ik gebruik hem alleen nog maar voor hayday.
Wat een rare garantie periode? Kun je hem van iemand overkopen 2de hands?
Alle reacties Link kopieren
Eens met tantetilly. Ik vind de samsung tab erg langzaam vergeleken met de iPad en ook het opladen gaat een stuk trager. Hier komt er iig geen samsung apparaat meer in huis.
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Die garantieperiode van 1 maand is bij een 2de hands winkel zonder originele aankoopbon.

De andere is ook 2de hands, maar via mp met aankoopbon.



Ik had liever die van de 2de hands winkel gehaald (betere specs), maar ik neig naar de andere i.v.m. een normale garantie periode.



Het scheelt me 15 euro maar de garantie is me ook wat waard.
Alle reacties Link kopieren
Tante Tilly altijd zelf ook Samsung gehad en dat werkt prima!



Apple vind ik ook te duur.
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook altijd voor de ipad, maar sinds ik een samsung galaxy tab heb wil ik niet meer terug.



Ik zou vergelijken op youtube.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ze beide en merk nauwelijks verschil.

De lite kost maar 99 euro ofzo kun je deze niet nieuw kopen?



De 8.9 samsung tablet is hier nauwelijks gebruikt veel te groot.
Alle reacties Link kopieren
Flashy bedankt. Ik ga dan voor de tablet met de garantie.

Nieuw kopen kan zeker maar deze is ook met bon scheelt toch weer 35 euro.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het enige verschil dat de lite geen camera aan de voorkant heeft.

Zolang je er niet mee wil skypen is het dus prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Samsung tab 3 van 8 inch. Dat vind ik een perfecte maat. 7 inch is net ff te klein en dit is nog heel hanteerbaar, ook met 1 hand. Ik vind hem snel genoeg. Hij reageert goed en laadt snel op. De Ipad is nog iets mooier maar ook veel duurder. Het extra geld niet waard.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:pluisje26 schreef op 02 januari 2015 @ 17:17:

Ik was ook altijd voor de ipad, maar sinds ik een samsung galaxy tab heb wil ik niet meer terug.



Ik zou vergelijken op youtube.wat vind jij het voordeel van de samsung ? Alleen de maat?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven