Samsung tablet

02-01-2015 14:23 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij adviseren. Ik kom er niet uit.



Wil een tablet kopen van 7 inch. Ik heb keuze uit de Samsung Galaxy 3 LITE (7 inch) of de Gewone Samsung Galaxy 3 (7 inch).



De specificaties zijn verder niet enorm van belang, maar omdat het prijsverschil minimaal is wil ik de beste van de twee kiezen.



Is er iemand die mij kan adviseren welke de beste is of maakt het bijna niets uit?
Ik heb er geen verstand van maar meestal is een Lite versie een goedkopere versie van de normale.

Misschien kun je op youtube vergelijkingsfilmpjes vinden waarin ze de verschillen bespreken en je zo een betere keuze kan maken?
Alle reacties Link kopieren
7 inch is hééél erg klein! Dat gaat je in no-time irriteren.

Ik zou nog ff sparen en een 10 inch kopen.
Alle reacties Link kopieren
Tweakers!
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 02 januari 2015 @ 14:33:

7 inch is hééél erg klein! Dat gaat je in no-time irriteren.

Ik zou nog ff sparen en een 10 inch kopen.Mijn man en ik hebben zowel een 7" als een 10" tablet. Ik gebruik die 7" véél vaker, omdat die gewoon veel lichter en handzamer is als ik op de bank hang en even wat wil mailen of internetten.
Alle reacties Link kopieren
Kijk even op onderstaande website, daar worden de tablets met elkaar vergeleken (de linker is de Lite).



http://tweakers.net/price ... /365831;333362/categorie/



Ik heb geen aandelen hoor, vond het zelf een fijne site om te vergelijken toen ik mijn eigen tablet kocht.
Alle reacties Link kopieren
De LITE versie kan ik overnemen met normale garantie periode en de gewone heeft maar een maandje garantie.



De LITE versie is idd een stukje uitgekleder maar wel met garantie.



Het is niet voor mezelf en 7 inch is die persoon al gewend.
Alle reacties Link kopieren