Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Leuk idee Enn zo'n ava topic!
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb moeite een avatar te vinden/maken die bij me past! Ik had het erover in een topic en toen bleek dat ik niet de enige ben want ik noemde het avatar-dentiteitscrisis en dat woord nomineerde merano voor het woord van 2014. Dat zal te maken met meer mensen dan ik want ik ben er nog maar net.



Ik ben wel nogal eigenzinnig maar willen jullie er 1 maken voor me? Ik zie veel leuke ava's dus ik vertrouw jullie smaak. Op mijn telefoon heb ik ook geen goeie tekenprogramma's, ik kan het wel zelf. Ik hou erg van kleuren (felle kleuren, of iig geen wit, beige of aardetinten) en misschien een oor erin, zou leuk zijn. Gladoor betekent Wormerveerse maar ik ben ook graag een luisterend oor voor mensen. En ik hou van bloemen, vooral zonnebloemen. En van een beetje gek want dat ben ik zelf ook, haha. Ik vind retro ook leuk of popart ofzo. Creatief vind ik wel leuk. Geef ik zo genoeg info, Wormerveer of Zaanstad hoeft er niet in want iemand die daar vandaan komt, kent de term gladoor vaak wel. Thema's doe ik niet aan, ik gebruik graag altijd dezelfde vanwege herkenbaarheid.



Alvast bedankt, ik ga even wat eten. Ben benieuwd!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 02 januari 2015 @ 21:19:

[afbeelding]











Zo BINGO!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik had er nog een paar maar die lukken niet, even kijken of het zo nog met die ene kan;



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
@Gladoortje;







Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Is dit een idee? Niet dat het dit moet gaan worden maar het idee?



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Vraag ff een sticky aan!

Goed en leuk initiatief Enn
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic, wat een goed initiatief Enn!



Ik zou graag als Ava 2 roze sterren willen. 1 grote en 1 iets kleiner. :-)
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Ik wil een ava die bij me past
Alle reacties Link kopieren
O die van Mylene Valerie zijn wel heel mooi. De onderste vind ik erg mooi, dieren zijn heel belangrijk voor me. De oren vind ik wel mooi maar dan het liefst in de kleuren van die van Mylene.



Ik zit nu te denken dat een oor misschien niet zo'n goed idee is, vanwege de eventuele associatie met het oor van Vincent van Gogh. Ik schrijf vooral op de pijler psyche. Of is dat ver gezocht. Ik wil niet dat mensen denken dat ik echt mesjogge ben. Het kwam in me op door kunst in combinatie met de oren, wat vinden jullie? Het grappige is, ik heb mijn gezicht een keer op zo'n site met grappige filters in een Vincent van Gogh filter gedaan en ik leek ook nog op hem, hahaha. Niet dat ik een hekel aan hem heb natuurlijk maar ik wil graag stabiel overkomen omdat ik dat nu ook ben.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ervan uitgaande dat de kleine ster een kleine Estrella betekent.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 02 januari 2015 @ 21:49:

Vraag ff een sticky aan!

Goed en leuk initiatief EnnIk vind dat prima maar is het nodig? En zo ja, zou jij dat dan willen doen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je hebt wel echt talent Enn ! Ik weet niet óf het kan hoor, of of je dr zin an hebt , maar is het mogelijk om mijn avatars haar een beetje te laten golven? Zoals het plaatje al bijna doet geloven?
Alle reacties Link kopieren
Gladoortje, ik heb wat unieke bewaar wijnflessen met dit soort afbeeldingen van Corneille. Ik had dan gegoogled op zonnebloemen en kat omdat je nu een kat als ava hebt. De kleuren gebruikt Corneille altijd, misschien kan je zelf ook even snuffelen of je er iets bij ziet staan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik ga die van Mylene proberen, wat voor formaat moet het plaatje zijn? Iets van 200 pixels?
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 02 januari 2015 @ 22:20:

[...]



Ik vind dat prima maar is het nodig? En zo ja, zou jij dat dan willen doen?Dan misschien ook op Digi? Past die meer en daar zakt het topic sowieso niet (snel) .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:gladoortje74 schreef op 02 januari 2015 @ 22:24:

Ik ga die van Mylene proberen, wat voor formaat moet het plaatje zijn? Iets van 200 pixels?Ik meen 150. Ik kijk even in de Faq.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Oohhh mooi Enn! Dank je!

Kan de grote ster iets kleiner en de kleine ster bovenaan? Of vraag ik nu te veel.

Is voor mij erg symbolisch. De sterren staan voor mijn te vroeg geboren dochters. 1 iets kleiner dan de ander en de kleinste als eerst geboren (en het langst geleefd).
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
quote:estrellas2 schreef op 02 januari 2015 @ 22:26:

Oohhh mooi Enn! Dank je!

Kan de grote ster iets kleiner en de kleine ster bovenaan? Of vraag ik nu te veel.

Is voor mij erg symbolisch. De sterren staan voor mijn te vroeg geboren dochters. 1 iets kleiner dan de ander en de kleinste als eerst geboren (en het langst geleefd).Och hemel wat een verdriet hè? Ja ik ga jouw roze sterretjes direct regelen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jeetje Estrellas .
Dankjulliewel, Enn en MV!



Ik vind de frivoolste het leukst maar de print doet me net iets teveel aan biljartballen denken.



Die ene was idd leuk kersterig geweest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven