Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 2 januari 2015 om 22:21
quote:misspoez schreef op 02 januari 2015 @ 22:13:
[...]
Geen idee, iets best groots want als het door het kattenluik past dan komt ie er mee binnen en dat lukte niet nu, denk ik.Onze katten sleepten vroeger hele konijnen door het kattenluik de garage in
[...]
Geen idee, iets best groots want als het door het kattenluik past dan komt ie er mee binnen en dat lukte niet nu, denk ik.Onze katten sleepten vroeger hele konijnen door het kattenluik de garage in
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 2 januari 2015 om 22:21
quote:StoraHuntur schreef op 02 januari 2015 @ 22:06:
Het is heel erg en ga me hierna mss wel laten anonimiseren maar die Dré Hazes junior is best aardig opgedroogd [img]http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... PB-418.gif[/img]Nee. Nee. Echt niet. Ga je schamen in een hoekje in een uithoek van Europa.
Het is heel erg en ga me hierna mss wel laten anonimiseren maar die Dré Hazes junior is best aardig opgedroogd [img]http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... PB-418.gif[/img]Nee. Nee. Echt niet. Ga je schamen in een hoekje in een uithoek van Europa.
vrijdag 2 januari 2015 om 22:23
quote:StoraHuntur schreef op 02 januari 2015 @ 22:06:
Het is heel erg en ga me hierna mss wel laten anonimiseren maar die Dré Hazes junior is best aardig opgedroogd [afbeelding]Nou, je bent z'n doelgroep qua leeftijd hoor, dus stuur 'm een mailtje met je foto
Het is heel erg en ga me hierna mss wel laten anonimiseren maar die Dré Hazes junior is best aardig opgedroogd [afbeelding]Nou, je bent z'n doelgroep qua leeftijd hoor, dus stuur 'm een mailtje met je foto
vrijdag 2 januari 2015 om 22:24
Ik ben eens 's nachts wakker geworden van een hoop lawaai, ik dacht serieus dat ze de achterdeur aan het intrappen waren. Was mijn grote kat met een zeemeeuw. Kat probeerde zich met het beest dwars in zijn bek door het kattenluik te wringen.... ja dat paste dus niet. Tel erbij dat vogel ook nog niet erg dood was dus die spartelde hard tegen.
vrijdag 2 januari 2015 om 22:25
quote:misspoez schreef op 02 januari 2015 @ 22:24:
Ik ben eens 's nachts wakker geworden van een hoop lawaai, ik dacht serieus dat ze de achterdeur aan het intrappen waren. Was mijn grote kat met een zeemeeuw. Kat probeerde zich met het beest dwars in zijn bek door het kattenluik te wringen.... ja dat paste dus niet. Tel erbij dat vogel ook nog niet erg dood was dus die spartelde hard tegen.Hoe groot is jouw kat wel niet?
Ik ben eens 's nachts wakker geworden van een hoop lawaai, ik dacht serieus dat ze de achterdeur aan het intrappen waren. Was mijn grote kat met een zeemeeuw. Kat probeerde zich met het beest dwars in zijn bek door het kattenluik te wringen.... ja dat paste dus niet. Tel erbij dat vogel ook nog niet erg dood was dus die spartelde hard tegen.Hoe groot is jouw kat wel niet?
vrijdag 2 januari 2015 om 22:26
quote:StoraHuntur schreef op 02 januari 2015 @ 22:23:
En dan zou ik ook een haske knappe schoonmama krijgen.
Mijn moeder heeft vroeger verkering gehad met de vader van Rachel.
Ik ga er niet over nadenken hoe of wat als ze met 'm geëindigd was.
Was ik dan getrouwd geweest met André Hazes?
En dan zou ik ook een haske knappe schoonmama krijgen.
Mijn moeder heeft vroeger verkering gehad met de vader van Rachel.
Ik ga er niet over nadenken hoe of wat als ze met 'm geëindigd was.
Was ik dan getrouwd geweest met André Hazes?
vrijdag 2 januari 2015 om 22:26