Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:estrellas2 schreef op 02 januari 2015 @ 22:26:

Oohhh mooi Enn! Dank je!

Kan de grote ster iets kleiner en de kleine ster bovenaan? Of vraag ik nu te veel.

Is voor mij erg symbolisch. De sterren staan voor mijn te vroeg geboren dochters. 1 iets kleiner dan de ander en de kleinste als eerst geboren (en het langst geleefd). Wat mooi...
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 02 januari 2015 @ 22:29:

[...]



Och hemel wat een verdriet hè? Ja ik ga jouw roze sterretjes direct regelen. Enn, ik heb destijds een topic geopend toen ik in het ziekenhuis lag. Jij was toen de eerste die reageerde, ik moet daar altijd aan denken als ik je hier tegen kom op het forum.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
quote:gladoortje74 schreef op 02 januari 2015 @ 22:24:

Ik ga die van Mylene proberen, wat voor formaat moet het plaatje zijn? Iets van 200 pixels?Ik vind hem erg leuk, maar heb de afbeelding ook op een wijnfles dus ben niet objectief
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
'You're a star in heaven now'



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 januari 2015 @ 22:23:

Gladoortje, ik heb wat unieke bewaar wijnflessen met dit soort afbeeldingen van Corneille. Ik had dan gegoogled op zonnebloemen en kat omdat je nu een kat als ava hebt. De kleuren gebruikt Corneille altijd, misschien kan je zelf ook even snuffelen of je er iets bij ziet staan.Ga ik doen. Nou dan ben ik Corneille fan, ik herkende de stijl wel maar ik kan geen kunstenaars herkennen op een stuk of 3 na, haha. Ik heb nu de jouwe erin gezet want er staan dieren op, een zonnebloem en het heeft de juiste sfeer, die ik wel uit wil stralen. Denk dat ik deze hou maar ik google ook nog even. Ik zou wel een poster ervan willen om in te lijsten. Dus hartstikke bedankt!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
quote:estrellas2 schreef op 02 januari 2015 @ 22:38:

[...]





Enn, ik heb destijds een topic geopend toen ik in het ziekenhuis lag. Jij was toen de eerste die reageerde, ik moet daar altijd aan denken als ik je hier tegen kom op het forum.Fijn dat ik op een moeilijk moment in jouw leven even wat voor jou kon en mocht betekenen. Ik herinner me jouw topic zeker ook nog. Dankjewel voor jouw mooie berichtje en ik voel me echt vereerd om jouw roze sterretjes te mogen maken. Zeg maar of je het nog weer anders wilt, geen probleem.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Enn! Hij is prachtig!

En "You're a star in Heaven now", zin uit het nummer van Anouk, dit nummer hebben wij op de crematie gedraaid.

Nogmaals dank en veel plezier met dit topic!
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren




Ja, snap ik.

Liefs.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:gladoortje74 schreef op 02 januari 2015 @ 22:51:

[...]





Ga ik doen. Nou dan ben ik Corneille fan, ik herkende de stijl wel maar ik kan geen kunstenaars herkennen op een stuk of 3 na, haha. Ik heb nu de jouwe erin gezet want er staan dieren op, een zonnebloem en het heeft de juiste sfeer, die ik wel uit wil stralen. Denk dat ik deze hou maar ik google ook nog even. Ik zou wel een poster ervan willen om in te lijsten. Dus hartstikke bedankt!graag gedaan, ik hou er ook van, er liggen er al 10 verschillende flessen van hem al 20 jaar in mijn wijnrek die niet meer te zuipen zijn vermoed ik . Ja en wie weet vind je nog iets anders, maar fijn dat ik je op weg heb kunnen helpen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:estrellas2 schreef op 02 januari 2015 @ 23:02:

Dank je Enn! Hij is prachtig!

En "You're a star in Heaven now", zin uit het nummer van Anouk, dit nummer hebben wij op de crematie gedraaid.

Nogmaals dank en veel plezier met dit topic!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ephina beter dan dit kan ik niet bedenken maar wie weet leest er iemand mee die het 'wave-effect' kan beperken tot jouw haren.



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik ook heel mooi







Maar ik denk dat die ik nu heb, beter te zien is op klein formaat. De dame op het schilderij heeft donker haar. Ik heb zelf blond haar. Dus wie weet word ik serieuzer genomen hier dan irl. Is wel een interessant experimentje. Mensen denken toch ergens dat jij dat bent in je avatar.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 02 januari 2015 @ 22:07:

Ik wil een ava die bij me pastNou vertel, wat past dan bij je?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 02 januari 2015 @ 23:31:

[...]



Nou vertel, wat past dan bij je?Ja dat wilde ik aan anderen over laten
Alle reacties Link kopieren
Ow.... Nou dan ik ken jou dus niet goed genoeg.

Al ben ik inmiddels wel ietwat wijzer inzake 'Star Wars R2D2 Mathematics'.

Afwachten maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Maar ach ik kwam deze ook tegen.



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:gladoortje74 schreef op 02 januari 2015 @ 23:28:

Deze vind ik ook heel mooi



[afbeelding]



Maar ik denk dat die ik nu heb, beter te zien is op klein formaat. De dame op het schilderij heeft donker haar. Ik heb zelf blond haar. Dus wie weet word ik serieuzer genomen hier dan irl. Is wel een interessant experimentje. Mensen denken toch ergens dat jij dat bent in je avatar.en bij de andere heb je een zonnebloem
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
deze even toevoegen aan mijn lijst!





en de hint is duidelijk doorgekomen, maar dat is denk een klus die ik niet kan klaren

ga het wel proberen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 02 januari 2015 @ 22:20:

[...]



Ik vind dat prima maar is het nodig? En zo ja, zou jij dat dan willen doen?Ik zou het topic laten verplaatsen naar Digi (en even denken wat een goede titel is , daar hoort het m.i. meer en op die pijler is het misschien wel mogelijk om het sticky te laten maken. Op Overig zullen ze dat echt niet doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote;

Schroom dus niet en stel hier rustig een vraag! En nee, geen idee of wij jou hier altijd een passend antwoord kunnen geven maar meedenken doen we.





Ik zal een dezer dagen weer mijn oude ava nemen maar ik heb een vraagje of iemand weet hoe je bij een bestaande foto een oog kan laten knipperen.



Laatst zag ik een plaatje waar een kat een knipoog gaf. Geen idee hoe je dat doet. Mocht iemand het weten hoe je dat moet doen, post het hier alsjeblieft
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb alleen maar wat ervaring met animation shop. Daar copieer je je ava en plaatst hem ernaast in een nieuw frame. Bij dat plaatje het oogje dichtkleuren en dan heb je dus 2 frames en per frame doe je ongeveer 8 seconden en dan knipoogt hij als hij blijft loopen.

(volgens mij is dit abracadabra voor jullie als je dat progje niet kent?)
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 11:06:

Ik heb alleen maar wat ervaring met animation shop. Daar copieer je je ava en plaatst hem ernaast in een nieuw frame. Bij dat plaatje het oogje dichtkleuren en dan heb je dus 2 frames en per frame doe je ongeveer 8 seconden en dan knipoogt hij als hij blijft loopen.

(volgens mij is dit abracadabra voor jullie als je dat progje niet kent?)Lieverd, ik heb echt geen idee waar je het over hebt en hoe je het moet doen idd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je moet 2 dezelfde kattenplaatjes hebben, een ervan heeft zijn oog dicht. En die moet je dan in een programma naast elkaar hebben staan zodat ze elkaar om de 8 seconden af kunnen wisselen.

Maar dat wist je zeker al wel?



Volgens mij is deze wel safe om te downloaden: http://animation-shop.software.informer.com/3.1/
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 11:48:

Je moet 2 dezelfde kattenplaatjes hebben, een ervan heeft zijn oog dicht. En die moet je dan in een programma naast elkaar hebben staan zodat ze elkaar om de 8 seconden af kunnen wisselen.

Maar dat wist je zeker al wel?



Volgens mij is deze wel safe om te downloaden: http://animation-shop.software.informer.com/3.1/



Oh nee dat wist ik niet. Ik denk dat ik mijn avatar niet heb dat hij zijn ogen dicht heeft. Jammer, had ik dat geweten.



Toch bedankt voor je uitleg, misschien dat andere nu er iets mee kunnen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee die heb je niet, dus daarom moet je zijn oog zelf dicht maken met een penseeltje

Als je me de bewuste foto geeft doe ik het wel voor je hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven