Wat lezen jullie nu?

20-12-2012 16:56 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor boek lezen jullie nu?

Ik lees Ongwenst van Kritina Ohlsson
Alle reacties Link kopieren
Ik ben momenteel het boek van Belinda Bauer - Wat Dood Is, aan het lezen.
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Lang geleden dat ik in dit topic zat...



Ben nu bezig met de Dollanganger serie van Virginia Andrews 'Het zaad van gisteren'. Vierde van de vijf boeken die er zijn.
Op vleugels - Shanna Swendson
Alle reacties Link kopieren
Ik lees , deel 2 van de beauty killer serie van Chelsea Cain.

Goede serie echt een aanrader , er zijn inmiddels 6 delen.

Heerlijk een serie te ontdekken waar je nog even mee toe kan.
Ben al weer aardig op weg in het laatste boek van de Dollanganger serie 'Schaduwen in de tuin'
Alle reacties Link kopieren
[quote]Fruity-Pebbles schreef op 02 januari 2015 @ 10:49:

Ben al weer aardig op weg in het laatste boek van de Dollanganger serie 'Schaduwen in de tuin'[/quo



Goede serie....
quote:Lilith75 schreef op 02 januari 2015 @ 18:36:

[quote]Fruity-Pebbles schreef op 02 januari 2015 @ 10:49:

Ben al weer aardig op weg in het laatste boek van de Dollanganger serie 'Schaduwen in de tuin'[/quo



Goede serie....Ja, echt wel. Boeiend geschreven. Wel erg maatschappelijk niet geaccepteerd. Is de 10e keer dat ik deze serie lees
Gisterochtend laatste boek van Virginia Andrews gelezen.

Gisteravond begonnen in 'Toen ik je zag' van Isa Hoes. In 1 ruk 100 bladzijdes gelezen, erg mooi geschreven, alsof ze naast je op de bank haar verhaal verteld..
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilith75 schreef op 01 januari 2015 @ 08:03:

Ik lees , deel 2 van de beauty killer serie van Chelsea Cain.

Goede serie echt een aanrader , er zijn inmiddels 6 delen.

Heerlijk een serie te ontdekken waar je nog even mee toe kan.Ja, geweldig! Ze heeft alweer een nieuw boek uit (in het Engels), maar dat is blijkbaar van een andere serie. Dus ik hoop dat dit niet betekent dat dit het einde van Gretchen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net uit: Brandbaar - Jane Casey. Spannend verhaal en vooral erg pakkend geschreven, met leuke hoofdpersonen.



Ik ben nu aan het lezen: Duister eiland - Sandi Tan. Apart/origineel verhaal over een meisje dat geesten ziet.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem7587585 schreef op 21 december 2012 @ 08:49:

Vijftig tinten grijs, ben op de helft, maar begrijp alle ophef nog niet zo over dit boek.Dat had ik nou ook! Met moeite de 3 boeken gelezen.. Hahah!
-
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar, ik heb het eerste boek niet uitgelezen omdat ik het niets aan vond.quote:yvonnee89 schreef op 11 februari 2015 @ 16:12:

[...]





Dat had ik nou ook! Met moeite de 3 boeken gelezen.. Hahah!
Heb ook net 50 tinten grijs gelezen, vond het een meeslepend leuk en spannend geschreven verhaal, echt een aanrader!

Die andere 2 in de reeks kan ik nog niet op mijn iPhone vinden dus daar wacht ik nog even mee.
1q84, het kan me niet bekoren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 01 maart 2015 @ 15:14:

1q84, het kan me niet bekoren.



Grappig, die ben ik nu ook aan luisteren (luisterboek), maar ik vind het best intrigerend tot nu toe.

Deels omdat de stemmen zo lekker rustgevend zijn, haha.
Alle reacties Link kopieren
Ben "Het Vaatstra Complot" aan 't lezen. Lijkt een hele pil, maar leest vlot weg.

Iemand die zonder enige achtergrondkennis aan het boek begint, zal het misschien van tijd tot tijd wegleggen om door te laten dringen en/of op internet te gaan zoeken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
eindelijk mezelf ertoe gezet om Inferno van Dan Brown te lezen omdat men zegt dat het allemaal zo cultureel onderlegd is etc.

nou, tot nu toe (al over de helft) vind ik het gewoon het plot van een Hollywood film. Toch niet zo mijn ding, de kunst en architectuur spelen slechts bijrollen...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu Kolyma van Tom Rob Smith aan het lezen (2e in de trilogie van Kind 44). Ik ben ongeveer op 1/3 van het boek en ik vind het wel spannend.
Lala, ik vond Kind 44 een geweldig boek, maar ik kon het niet uitlezen. Te echt, te gruwelijk. Nog nooit gehad dat ik gewoon niet kon, maar hier durfde ik af en toe de bladzijden niet om te slaan. Meesterlijke schrijver, geweldige plot, maar ik kan het niet.

Misschien had ik het wel kunnen lezen toen ik nog geen moeder was. Maar nu dus niet.



Ik lees nu 'Godin, held' van Gustaaf Peek. Weet nog niet wat ik ervan vind. Wel goed, geloof ik. ik heb net Out of Africa en 'het huis aan de Sont' gelezen. Het ene dóór Karin Blixen, het andere óver Karin Blixen.
Alle reacties Link kopieren
O, ik vond Kind 44 heel goed en Kolyma ook. Agent 6 vond ik daarentegen maar matig.



Ik lees nu zowel Schijnbewegingen van Floortje Zwigtman als De cirkel van Dave Eggers. Heel verschillend, maar allebei vind ik ze best interessant totnutoe.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Katherina! Kolyma is nu ook erg spannend aan het worden.

Jammer dat Agent 6 dan weer minder is Droomz..
Alle reacties Link kopieren
Het meisje met alle gaven, van M. R. Carey

goed boek, aanrader
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Looking for Alaska - John Green. Een stuk kinderlijker geschreven dan The Fault in Our Stars en valt daardoor een beetje tegen. Maar ik ben nog niet halverwege, dus misschien wordt het nog wat.
Alle reacties Link kopieren
Zo begint het - Jan van Mersbergen
Alle reacties Link kopieren
Looking for Alaska heb ik niet meer uit gelezen, want het werd er niet beter op. Ik ben nu Mr. Mercedes - Stephen King aan het lezen. Ik vind dit het beste boek dat ik van hem gelezen heb! Aanrader!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven