Help: Ik ben geen designer!

04-01-2015 19:30 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ik heb geen vaste baan (behalve het huishouden), en heb dus soms wat tijd over.

Ergens vorig jaar dacht ik er aan om te leren hoe je websites maakt.

Inmiddels is dat redelijk gelukt, waar ik erg trots op ben



Mijn [...](wil niet spammen) is inmiddels redelijk groot geworden, waardoor ik er heel erg op moet letten hoe alles er uit ziet.



Ik heb dus eigenlijk twee vragen:

Hebben jullie tips over hoe de lay-out van mijn site verbeterd kan worden?

Zijn er mensen die hetzelfde doen als ik en er een goede oplossing voor gevonden hebben?



Dankuu
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-01-2015 22:18
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je gebruikt stock foto's. Als je die niet heb gekocht kun je daar boetes tot 5000 euro per foto voor krijgen. En laat me raden.... Dat heb je niet gedaan.....
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Je wilt niet spammen, maar noemt toch maar even je site? Dan heb je de schijn tegen...
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 04 januari 2015 @ 19:45:

Je wilt niet spammen, maar noemt toch maar even je site? Dan heb je de schijn tegen...Anders kunnen jullie hem toch niet zien? :p
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 04 januari 2015 @ 19:42:

Je gebruikt stock foto's. Als je die niet heb gekocht kun je daar boetes tot 5000 euro per foto voor krijgen. En laat me raden.... Dat heb je niet gedaan.....



Worden die boetes ook echt uitgedeeld?

En hoe kan ik anders goede foto's vinden?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wil je gewoon meer bezoekers op je site. En ja voor foto's die je niet hebt gekocht krijg je echt een boete.
quote:PetraFF schreef op 04 januari 2015 @ 19:57:

[...]





Worden die boetes ook echt uitgedeeld?

En hoe kan ik anders goede foto's vinden?Jazeker. Getty Images zet daar bijvoorbeeld zwaar op in, rekeningen sturen naar particulieren.
Alle reacties Link kopieren
quote:PetraFF schreef op 04 januari 2015 @ 19:57:

[...]





Worden die boetes ook echt uitgedeeld?

En hoe kan ik anders goede foto's vinden?Betalen dus. Het gebruik van die foto's kopen. Of zelf maken/ een fotograaf inhuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:PetraFF schreef op 04 januari 2015 @ 19:57:

[...]





Worden die boetes ook echt uitgedeeld?

En hoe kan ik anders goede foto's vinden?Fotograaf inhuren, foto's kopen,...
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Je kunt ook zoeken op Flickr en dan 'creative commons' aanvinken. Er zijn mensen van wie je de foto's mag gebruiken, mits met naamsvermelding en link.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dit geen zelf gemaakte website maar een aangepaste template, tenzij ik mijzelf echt heel erg vergis.



Volgende conclusie die ik dan trek : Spam.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:PetraFF schreef op 04 januari 2015 @ 19:57:

[...]





Worden die boetes ook echt uitgedeeld?

En hoe kan ik anders goede foto's vinden?Jep. En die foto's van die je onrechtmatig gebruikt vinden ze echt heel makkelijk. Gewoon die foto's kopen of zelf maken.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ook al zou ze spammen, wat maakt het uit. Viva.nl is toch niet van ons?Qua tekst heb ik nog wel het een en ander op te merken en ook qua indeling. Als dit topic morgen nog bestaat( misschien word het toch als spam gezien), kom ik er morgen op terug.
Alle reacties Link kopieren
En praat niet over 'wie zijn 'wij'' als je gewoon alleen bent
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 04 januari 2015 @ 20:35:

Volgens mij is dit geen zelf gemaakte website maar een aangepaste template, tenzij ik mijzelf echt heel erg vergis.



Volgende conclusie die ik dan trek : Spam.Dan zou elke site van een bepaald template er dus exact hetzelfde uit moeten zien.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt speciaal een account om je webpagina te spammen, in de 2 topics van je wordt er verwezen naar je pagina. Ik snap wel waarom, je hebt er Google Adsense op staan.
Alle reacties Link kopieren
Dank meaki! Heb even gekeken en inderdaad, de 'toevallige' 'bron uit haar andere topic die ze 'ergens' op het internet tegenkwam is haar eigen website. Heb gestaft.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:PetraFF schreef op 04 januari 2015 @ 20:51:

Dan zou elke site van een bepaald template er dus exact hetzelfde uit moeten zien.



Nee dus.



Volgens mij schreef ik heel bewust dat het een AANGEPASTE template is.



Het feit dat jij aangeeft zelf een website gemaakt te hebben terwijl er Engelstalige teksten in voor komen doet bij mij al alle alarmbellen af gaan.



Wanneer je hem zelf maakt dan maak je hem volledig in het Nederlands terwijl het bij het verbouwen van een template soms behoorlijk zoeken is om bepaalde teksten aan te passen.



Meedenken over een template is weinig zinvol aangezien je zo te zien niet in staat bent deze volledig aan te passen dus zeg ik : SPAM
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven