Fetisjisme........raar(?)

16-02-2008 14:17 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien zien ben ik hier nieuw. Ik heb het weleens op andere forums geprobeerd maar goed daar waren sommige die positief reageerden en sommige wat minder. Doordat ik zelf een beetje aangevallen had gereageerd door die negatieve reacties voelde ik mij niet echt op mijn gemak en vandaar dat ik het bij deze opnieuw probeer....... Vooraf wil ik duidelijk maken dat ik nergens op uit ben, maar zit gewoon met iets wat ik eigenlijk niet echt voor me kan houden en ben benieuwd naar wat jullie er van vinden.

Ik heb de laatste tijd veel gezocht over verschillende vormen van fetisjisme maar goed ik ben er dus achter gekomen een tijd geleden dat ik ook een fetisch heb, een naar mijn idee nogal vreemde. Geen leer of lak of zo maar ik heb zoals ik het zelf noem een spijkerjas fetisjisme. Ik raak helemaal opgewonden als ik vrouw daar in ziet lopen. Heb het dan nog vaak met bepaalde merken (replay, levi's en diesel) en ga het dadelijk dus weer moeilijk krijgen in de zomer. Vind het best moeilijk zeker als je bijvoorbeeld in te trein zit en er zit iemand tegenover je. Ook heb ik het wel met spijkerbroeken maar meer dus met jassen en dan alleen met de kleur blauw. Vraag me af of er meer mensen zijn die dat hebben en wat jullie er van vinden. Zoek hier echt een serieus antwoord op.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Hoi BlueLover,

Niets bijzonders, ik heb het zelfde.

Ben helemaal gek van Levi's 501 jeans en Levi's Jeans jackets.

Je kunt hier echt van een fetish spreken.

spijkerjasjes kom je niet zo vaak tegen, maar Levi's 501 fetish kwam tot voor kort gedurende lange erg veel voor onder homo's.

Tegenwoordig helaas vanwege de afnemende populariteit van het merk een flink stuk minder.
Hoi Levilover en anderen,

Dank je wel voor je reactie. Met broeken heb ik het wat minder dan met spijkerjackies. Maar ook broeken kunnen me wel opwinden, vooral wijde pijpen of een beetje omgeslagen pijpen. Ik weet het ook niet wat het is. Vind het echt moeilijk om er persoonlijk met iemand over te praten. Ik heb er over gedacht om het er met iemand over te hebben, vooral na deze toffe reacties op het forum. Ik heb het dus vooral met Diesel spijkerjassen, replay en ook levi jassen. Ze moeten een beetje donker blauw zijn, de classic kleur zoals ik al eerder heb gezegt. Wist niet echt dat het populair was onder homo's. Ik vind het alleen opwindend bij een vrouw.....maar wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Maar heb je het dan ook bij vrouwen?? en bijvoorbeeld niet bij andere merken maar alleen bij levi's.

Nogmaals heb er over gedacht om het tegen iemand te zeggen maar goed weet niet dat als ik een relatie zou krijgen of ik het zou durven te zeggen.

Vraag hier aan de dames, stel jullie zouden een partner hebben die hetzelfde heeft, zullen jullie dan een spijkerjackie tijdens de sex dragen????? ik denk het niet, laat staan dat er een man op mag klaarkomen....denk niet dat er veel vrouwen zijn maar ik vind het dus heel moeilijk omdat ik er dus met niemand over durf te praten omdat het dus bijna nooit voorkomt en denk dat iedereen dat heel raar vind.

Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties!
Fetish is vaak iets vanuit jeugd....een soort conditionering. Als je een heel goed gevoel kreeg...of een veilig gevoel bij een bepaalde stof, kledingstuk...kun je dat gaan conditioneren en daar in je volwassen leven sexuele gevoelens aan koppelen.

Een mens is altijd weer op zoek naar datgene wat goed voelt of voelde. Ik heb zelf een latex handschoenen fetish en ik vind leer en latex geweldig. Ik draag het niet elke dag.....niet eens elke maand, maar als ik het doe vind ik het wel superlekker.

Spijkerstof fetish is heel veel voorkomend...surf maar eens op google op jeans fetish.....legio sites :)

Je kunt een fetish hebben voor veel zaken....oksels, sportschoenen, balonnen...roken.......eigenlijk voor alles wel.

Mijn motto is: geniet ervan met volle teugen en als je er echt last van hebt...doe er dan iets aan. Ga je niet afvragen waarom je iets hebt of niet...geniet er gewoon van!
[b][message=1366697,noline]

Vraag hier aan de dames, stel jullie zouden een partner hebben die hetzelfde heeft, zullen jullie dan een spijkerjackie tijdens de sex dragen????? ik denk het niet, laat staan dat er een man op mag klaarkomen....denk niet dat er veel vrouwen zijn maar ik vind het dus heel moeilijk omdat ik er dus met niemand over durf te praten omdat het dus bijna nooit voorkomt en denk dat iedereen dat heel raar vind.

Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik zou daar geen problemen mee hebben...zolang je ook maar geil van mij zou worden en niet enkel van dat jasje .....
Hoi Pientje 030,

Dank je wel voor je reacties. Bedankt voor je uitgebreide uitleg echt waar, bedankt voor de info. Ja zit me net te bedenken, wat je neerschreef zit wel wat in, kan me alleen niet herinneren dat ik iets met spijkerjasjes in mijn jeugd heb gehad, kwam er alleen achter dat ik ooit eens een tijdschrift zag met een vrouw die een spijkerjackie droeg en dat ik dat helemaal geweldig vond en dat is al heel lang geleden maar nogmaals deze info is heel nuttig voor mij zal nog eens verder verzinnen of er iets in mijn jeugd is geweest....heb net ff gekeken inderdaad er zijn wel wat sites inderdaad maar over spijkerjackies?? Waarom dan wel bij jasjes en minder bij broeken?? Het is allemaal wat maar je hebt gelijk eigenlijk, gewoon van genieten....

Dus je hebt het met Latex handschoenen/latex....ja daar heb ik vaker over gehoord, kan me voorstellen dat je dat heel opwindend vind....ja als ik een partner zou hebben die dat geweldigd vind zou ik dat ook wel aantrekken inderdaad dus vanuit dat oogpunt....gek eigenlijk maar denk dat ik dat zou doen omdat ik natuurlijk een fetisch ondervind om het zo maar te zeggen dus dan kan je je dat ook goed voorstellen....geniet er ook lekker van....

Draag vaak zelf ook mijn spijkerjas als je begrijpt wat ik bedoel maar zeker niet dagelijks......en met betrekking tot het tweede bericht......fijn je mening te horen....maar het is zo dat wel een vrouw een jackie moet dragen en natuurlijk niet elke vrouw dus het is een combinatie van een vrouw waar ik op val en het jackie, kan dus ook wel zonder jackie hoor maar vind een jackie op zichzelf ook opwindend als ik het ergens zie liggen...nogmaals dus een combinatie...maar het is niet zo dat ik enkel op het jackie val volgens mij anders zou ik het bijvoorbeeld bij een vrouw waar ik niet op val of als een man het draagt ook erotisch vinden en dat is zeker niet het geval dus geil niet alleen op het jackie...vind het wel moelijk om de juiste gevoelens te uitten sorry daarvoor maar bedankt voor je reactie...echt heel tof!!!!
een fetish valt niet onder gemiddelde, maar trekt het gemiddelde juist omhoog of omlaag. Als jij er van kunt genieten, al dan niet met partner, is het toch mooi en goed ! En bedenk dat er altijd wel mensen zijn die hetzelfde (willen)hebben. Als de sex zonder jouw "verlangen" niet meer kan wordt het tijd om er aan te werken.

NB ben zelf dol op katoenen luiers en plasticbroeken, heb het geaccepteerd en doe alleen moeite om het voor de buitenwereld te verbergen omdat het natuurlijk niet geaccepteerd word.

Roelie
Pientje030 schreef op 10 mei 2008 @ 11:21:

[...]

Ik zou daar geen problemen mee hebben...zolang je ook maar geil van mij zou worden en niet enkel van dat jasje .....
Pientje, daar zit het ook voor mij. Ik zou ook geen moeite hebben met een spijkerjasje en daar zou de man in kwestie ook op mogen klaarkomen, dan schaf ik er wel 1 speciaal daarvoor aan. Maar ik zou wel heel zeker willen weten en voelen dat het ook om mij ging. Want wat ik heb meegemaakt bij een fetish kreeg ik toen daarbij wel het idee dat het vooral om de fetish ging (vastbinden in dit geval) en niet meer om mij. En dat voelde niet fijn.
[b][message=1366759,noline]vind het wel moelijk om de juiste gevoelens te uitten sorry daarvoor maar bedankt voor je reactie...echt heel tof!!!!
Feel free om me te emailen als je nog meer vragen hebt hoor :)
Hoi Aikidoka en Pientje,

Snap jullie helemaal hoor tuurlijk kan het niet zo zijn dat het alleen om een spijkerjas draait. Dan zou iedereen dus zo'n jasje aan kunnen trekken, nee dat zou zeker mijn intentie niet zijn. Kan me voorstellen dat het niet fijn is als het daar alleen om zou gaan. Ik zie het persoonlijk als iets extra's. Ik bedoel dus te zeggen dat ik een fetisisch heb voor spijkerjasjes en ik zou er heel graag op willen klaarkomen en lijkt me super om sex te hebben met iemand die een spijkerjas aan heeft maar het is natuurlijk heel belangrijk WIE dat jasje aanheeft en dan gaat het zeker niet alleen om het spijkerjasje, althans niet voor mij. Ik zie het dus als iets extra's want nogmaals als dat zo zou zijn dan hoeft een vrouw maar een spijkerjas aan te trekken en ik zou er sex mee willen hebben....nee zeker niet het geval en om op een vrouw te vallen of sex te kunnen hebben hoeft ze niet perse een spijkerjas te dragen of te hebben maar ik vind het wel fantastisch, kick erop, lijkt me heerlijk als degene waar ik sex mee heb een spijkerjas draagt en zou er tuurlijk op klaar willen komen maar goed lukt ook best zonder hihi....bedankt voor jullie lieve reacties en wel fijn om te lezen dat er mensen zijn die het niet erg zouden vinden als een man erop klaar zou komen en om het te dragen of om zelfs aan te schaffen. Geeft mij in iedergeval hoop.....

Heel erg bedankt voor jullie reacties en snap jullie helemaal....
ach ja voor de een is het een spijkerjasje voor de ander een parelketting, ik noem maar iets. Zoals al eerder gezegd is door iemand anders (sorry weet geen naam even) zolang je een ander er geen kwaad mee doet en je niet alleen voor de fetish gaat, heb ik er geen problemen mee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hallo,

Daar heb je opzich wel gelijk in.....

waarom zou je er een ander pijn mee doen...nee hoor, vrouwen kunnen gerust met een spijkerjas over straat hihi...nee ff serieus....zoals ik al zei het is voor mij gewoon iets extra's en ik weet het niet er zullen best mensen zijn die een fetisch hebben die echt niet zonder kunnen maar zou er nooit andere pijn mee willen doen. Als ik een partner zou krijgen die dit absoluut niet zou willen zou ik dat natuurlijk jammer vinden maar goed dan is dat niet anders.....ik neem toch aan dat de meeste met een fetisch andere er geen pijn mee willen doen.......en ja er zijn er zoveel die een spijkerjas dragen....dus het is denk ik ook niet zo verschrikkelijk om aan te trekken....toch alleen ja ik heb er persoonlijk wel moeite mee omdat ik er met niemand echt over durf te praten....stel je voor dat je tegen een bekende zeg...ik val op vrouwen die spijkerjassen dragen en zou er sex en op willen klaarkomen....denk dat daar heeeeeel raar op wordt gereageerd...laat staan als ik een partner zou krijgen. Heb in het verleden vriendinnen gehad, een aantal waarvan er 1 een spijkerjas droeg en die het fijn vond om buiten wel eens sex te hebben, geluk voor mij dat ze weleens dat jasje aan had, dat was toeval....had het toen ook al dat ik er op kickte...maar heb het nooit tegen haar durven zeggen....daar heb ik gewoon moeite mee. Bedankt voor je reactie
nou ik bedoel eigenlijk kwaad doen in de zin van alleen met iemand willen en kunnen vrijen als zij een spijkerjasje aan heeft. Of dat het niet uitmaakt wie het spijkerjasje aan heeft. Als het (af en toe) een onderdeel is, zie ik geen probleem. Ik vind het jammer dat het voor jou moeilijk is om hier binnen een relatie open over te kunnen zijn.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mijn ervaring met iemand "kwaad" doen door de fetish heeft juist meer te maken met het feit dat één van beiden een heel groot deel van zijn of haar seksualiteit verborgen houdt. Dat verborgene kan tussen twee partners in komen te staan.

De één beseft/voelt wel dat hij/zij de parner niet kan geven wat de ander wil, maar kan daar niets mee, zolang de fetisjist niet "uit de kast komt".

Wanneer je voelt dat er iets is, maar daarin wordt je niet bevestigd dan kan dat er wel voor zorgen dat je heel onzeker wordt bijvoorbeeld. En erge onzekerheid helpt niet om je relatie leuk te houden, verborgen verlangens ook niet.
Hallo allemaal,

Nogmaals bedankt voor jullie reacties een tijd geleden. Ik sta toch op het punt om het met iemand te gaan bespreken. Maar ben dan toch nog benieuwd naar wat andere reacties van jullie en of er toch meer mensen zijn die iets met jeansjasjes/broeken hebben of andere kledingstukken en hoe jullie het zouden vinden als jullie vriend of vriendin hier een fetisch voor hebben, zouden jullie dit aantrekken en zou hij of zij er ook andere dingen (op) mogen doen en zouden jullie dit juist wel of geen belemmering vinden. Wil jullie niet steeds lastig vallen maar het is heel belangrijk en juist nu.....Alvast bedankt!!!!!
Hallo allemaal,

Ik heb het met iemand besproken of eigenlijk met twee mensen, vrouwen in dit geval en die vonden het juist heel erg leuk en helemaal niet raar. Met een ga ik er nu zelfs heel goed om en we hebben samen gezocht op internet en we hebben samen een replay jasje gekocht, precies degene die ik tof vind....ben blij dat ik het heb verteld! Bedankt voor jullie hulp!
Beste Blue,

Fetish en relatie kunnen heel goed samen gaan, en het is juist leuk als een fetish iets aan je leven toevoegt.

Het enige spijtige is dat de maatschappij zoiets niet altijd accepteert, al zullen er meer mensen zijn zoals jij en ik. Die praten er niet openlijk over en zullen het misschien wel overtreffen door geaccepteerde verhalen over seks te vertellen.
Viva naar de knoppen.
BTW conditionering vanuit de jeugd is helemaal waar.

Dat heb ik zelf gehad.

Alleen komt het niet vaak voor dat een vrouw het heeft.
Viva naar de knoppen.
Allerlei fetishes...ach iedereen heeft wel ergens een voorkeur voor.

Ik kijk altijd naar vrouwenvoeten en -schoenen. Is dat erg? Nee, maar ik loop er niet mee te koop. Mijn vrouw weet het en vindt het ook niet erg dat ze regelmatig een lekkere voetmassage krijgt en dat ik haar voetnagels lak. Tik? Zal best...

Ik maak ook fotoshoots, waar ik bijvoorbeeld handen, voeten en schoenen fotografeer. Wordt gewaardeerd door de (meeste) modellen. Het is trouwens verschrikkelijk lastig om vrouwelijke modellen met mooie en verzorgde voeten te vinden... Juist nu het (eindelijk) weer mooi weer wordt..
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 24-07-2008 12:13
Reden: reclame
% gewijzigd
Ik heb ook fetish, en misschien ook wel een rare maar ik hou van wollen kleding. Mn partner accepteert het maar juicht het helaas niet toe.

Vind het erg opwindend om vrouwen in mooie wollen truien of jurken te zien, of in andere wollen kleding. maillots etc

Als het maar even kan draag ik ondergoed dat bestaat uit een mix van katoen en wol, liever had ik wol gehad, maar dat is niet meer te krijgen. Of je moet het laten breien.....Helaas kan ik dat zelf niet

Zullen wel lachwekkende reacties op komen maar het is dan maar zo.
Volgens mij is leren breien een eitje hoor, het is nou niet echt rocket science toch? Er zijn ook breimachines, daar krijg je een handleiding bij, hoef je het aan niemand te vragen.

Jammer dat je partner het niet toejuicht, het lijkt mij een leuke fetish eigenlijk. Beter dan die van mijn man, het is nogal een gedoe om het aan te trekken. Later weer om het uit te doen en weer netjes op te bergen. Ik heb twee wollen jurken, die zijn een stuk makkelijker.
Vl43inder,

heb het hele topic nog eens nagelezen, maar nergens kunnen vinden wat de fetish van je partner nu precies is, zou je dit willen aangeven, of is het bewust dat je dat niet doet.

zelf breien zou een optie zijn maar zover ben ik op dit moment nog niet, wie weet in de toekomst...
Ik heb altijd een neiging om dat soort mensen te slaan
eruit te slaan als therapie wel te verstaan
bannen uit de evolutie... het levenslicht van raptors is ook inmiddels verstreken (bijna allemaal).
nou dacht ik dat ik dom kon lullen, maar die sukkel van een Raptorjesus is veruit de beste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven