Geld & Recht alle pijlers

Is floor for real?

22-07-2008 22:55 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
What's the deal met Floor!!?? Ik bedoel die meid in de viva, die een, wat is het, dagboek of stukje of klaaghoekje heeft, en dat iedere week vol mekkert. Argh! Nu heeft ze weer die bruiloft met jamie afgezegd! Vast een best domme vraag maar.. ze is fictief..? Toch?



( als ik de viva koop blader ik wel als eerste naar haar dingie, dat dan weer wel :-| )
In Panorama heb je de column van Pamela, oftewel 'Pam van de Pano'. Pamela is een prostituee, die als een soort Kim Holland seksverhalen vertelt. Ik hoor hardnekkige verhalen dat die column in werkelijkheid door een alcoholische, kettingrokende, mannelijke Pano-redacteur van middelbare leeftijd wordt geschreven.
Mumisa schreef op 23 juli 2008 @ 10:22:

Toevallig ben ik eens zelf het onderwerp van zo'n artikel geweest. Ik geloof zeker dat veel van dit soort verhalen uit de duim gezogen zijn, maar mijn moeder heeft een interview gegeven over hoe het is om moeder te zijn van een dochter met anorexia. Het leek precies op het hierboven beschreven verhaal, met quote en alles, maar goed, dit was dus wel echt, want het was het verhaal van mijn moeder...


Oké, die nuance moeten we dus aanbrengen: er staat kennelijk ook wel eens een echt verhaal tussen.



Maar ik durf best te beweren dat niet de nepverhalen, maar de échte verhalen de uitzonderingen zijn. Ik heb zelfs een relatie gehad met een freelance-journaliste die ze regelmatig schreef. Ik hielp haar wel eens met het verzinnen van de voornamen enzo... De relatieproblemen van Amber (29) en Matthijs (31), of weet ik veel. Hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder heeft in een ver verleden ook wel eens een interview afgegeven. Volgens mij voor de Libelle :-O Dus er worden inderdaad wel eens echte verhalen geplaatst. Maar ik denk vaak ook bij het lezen van weer zo'n verhaal, zou dit wel echt zijn?

Dit komt ook omdat het soms lijkt alsof ik zo'n verhaal al eens eerder heb gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik haat Sarah Kroos. Wat een gezeik elke keer. Toen ik de Viva nog las sloeg ik dat stukje structureel over.
Alle reacties Link kopieren
Sarah is een beetje bijdehand ja, maar af en toe kan ze wel grappig uit de hoek komen. Alleen de titel van haar column bevalt me niet helemaal; 'rekent af met' Hallo! Hoezó zou je iedere week moeten afrekenen met iets of iemand! Lekker negatief!

Filemon is nogal.... 'blegh.. laat maar' denk ik, als ik zijn hoofd al zie...
Alle reacties Link kopieren
Kan niet praten voor andere bladen, maar kan je garanderen dat interviews/persoonlijke verhalen in Viva niet verzonnen worden (heb 2,5 jaar op de printredactie gezeten). Idem Man in Bed bijvoorbeeld, ik heb hun namen+adres stuk voor stuk voorbij zien komen...



Deze uitdrukking vind ik heel sterk: het verschil tussen feit en fictie is dat fictie geloofwaardig moet zijn.



Echt, sommige dingen zijn zoooo bizar. Dat verzin je gewoon niet :)
Alle reacties Link kopieren
hee, Maartje heeft mijn man ooit geinterviewd voor de Flair. :)
Alle reacties Link kopieren
ik hou van Halina.... Ik herken veel vanmezelf in haar... Floor vindt ik wel grappig
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof wel dat de mannen in bed zichzelf aanmelden, maar daarentegen geloof ik niet dat alles wat ze zeggen waar is.



Zo was er bijvoorbeeld een best jonge man die een relatie van 5 jaar had gehad, best laat ontmaagd was en nog wel de tijd had gevonden om met meer dan 100 vrouwen naar bed te gaan terwijl de relatie monogaam was. Tja, dan heb ik toch mijn twijfels.



Of een student die volgens hemzelf elke dag met een ander naar bed ging, maar verder eigenlijk geen flauw benul van seks had. Daar geloof ik dus helemaal niks van, tenzij hij droom en realiteit door elkaar haalt natuurlijk.



Maar ik moet zeggen dat de de man in bed de laatste tijd wat geloofwaardiger is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven