De toekomst van de mobiel

11-01-2015 21:41 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat verwachten en willen jullie in de toekomst zien van de mobiel? Zet het hieronder.



Wat ik wil:

Split Screen Concept

ios 9 concept



Ik verwacht niet dat een van deze gebeurt, aangezien ze allebij al gepubliceerd zijn dus geen bedrijf er patend op kan aan vragen. Misschien dat ver in de toekomst 5-15 jaar dit een van deze ideeën wel wordt op gepakt.
anoniem_213563 wijzigde dit bericht op 11-01-2015 21:44
Reden: onvolledige beschrijving
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 11 januari 2015 @ 23:40:

[...]





Jaaaa, gewoon een zonnecel erop die we vroeger op een rekenmachine hadden (dat kleine celletje zal wel te weinig energie genereren voor een smartphone, maar de technologie bestaat, dus het kan verbeterd worden).

Of een kinetische energie-opwekker (bestaat ook voor horloges weet ik).

Lijkt me hemels.



Die had ik hiervoor, een toestel met zonnecel.( misschien ligt ie nog in de la hier :-) )



Het duurde wel even voordat mijn tel vol was, maar erg handig met veel zon en geen lader in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Isabella19770628 schreef op 12 januari 2015 @ 16:22:

[...]Dat is opzich wel slim, misschien gebeurt dat in de toekomst, maar wel beetje lastig werken op zo'n klein scherm, word/powerpoint gebruik ik toch liefer op formaat van een kleine tablet ofzo. Je mobiel scherm is er denk ik net te klein voor.Je kijkt niet op het scherm van je mobiel, maar je plugt een extern desktop scherm aan je telefoon. Dus je neemt je smartphine steeds met je mee en plugt beeld/toetsenbord/muis terplekke in. Citrix is nu met deze technologie bezig.
Ik wil het allerliefst een mobiel die eerlijk en duurzaam gemaakt is. Dat er met de winst uit de mijnen geen geweld in Congo gefinancierd wordt. Dat hij niet gemaakt is door slaven of door kleine kinderen. Dat de gorilla's niet uitsterven door de mijnbouw. Dat het afval van je oude mobiel wordt hergebruikt. En dat het ding langer mee gaat dan een jaar of twee, dus asjeblieft, niet telkens een nieuw besturingssysteem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven