Bebook Club loopt vast

19-07-2012 21:29 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu ruim een jaar een ereader van bebook. Na een half jaar heb ik wel eens gehad dat het omslaan van de blz heel langzaam ging. Dat ging op een gegeven moment wel weer goed, tot hij weer langzamer werd en op een gegeven moment helemaal vaststond. Binnen de garantie de ereader op later sturen, er is toen een firmware update op gezet en hij deed het weer. Had 3 maanden garantie op de reparatie en nu zijn we 4 maanden verder en hij doet het weer niet. Begon weer met trager omslaan, maar inmiddels lukt het niet meer om in een boek te komen. Lees op internet veel problemen, maar nog niet echt een oplossing. Zijn er bebook bezitters die dit herkennen. Zou het ook aan het boek (epub) kunnen liggen of aan digital editions?

Is hier iemand met de gouden tip of heb ik echt een slechte aankoop gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Kansloos vrees ik. Mijn Cool-ER reader heeft precies hetzelfde gedaan. Hij is nu in de e-readerhemel en ik heb een Sony gekocht. Wat een verschil!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat de ereaders van Sony wel veel goedkoper zijn inmiddels. Toen ik mijn ereader kocht was het nog 250 euro. Ik ga kijken of de winkel buiten de garantie nog iets kan doen en anders koop ik maar een Sony.



Heeft die dit soort kuren helemaal niet?



En als iemand toch nog iets weet wat ik eraan kan doen hoor ik dat nog graag!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader heeft dezelfde. Als die helemaal vastloopt, kun je resetten met een naald in dat gaatje. Maar ik weet niet of dat helpt tegen jouw probleem.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Alle reacties Link kopieren
Resetten

Helemaal opladen liefst met oplader in stopcontact

Updaten



Ik heb dit probleem een paar updates geleden ook gehad, heb er nu eigenlijl geen last meer van.

Hopelijk helpt dit bij jou ook.

Met een usblader in een apparaat laadt hij niet zo goed op als in een stopcontact is mijn ervaring
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Resetten helpt, dan start hij weer op. Ik kan dan wel in andere boeken komen, maar niet in het boek dat ik aan het lezen ben... Kan het aan het boek liggen?



In maart 2012 is er een firmware updat gedaan. Volgens mij is er geen nieuwere update. En opaden doe ik in het stopcontact. Maar hebben jullie ervaring dat er een fout in een boek zit?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bebook club van ongeveer vier jaar oud ., gebruik hem eigenlijk heel weinig alleen op buitenlandse vakanties enzo maar nu doet hij het alleen nog als ik de stekker continu in het stopcontact houd en de aan en uit knop werkt niet . Ik moet steeds met een paperclip wat bewegen in het reset gaatje .

En wat is een update van de e reader en hoe kan ik dat doen ?

Ben niet zo erg technisch ....

Wie wil en kan me helpen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven