0906-nummers (0906-0108)

17-07-2008 12:59 19 berichten
Dit titel zegt al dat het gaat om 0906-nummers.



Heb al even gegoogled :smile: maar kon geen duidelijk antwoord vinden voor het probleem.

Op de afrekening van Tele 2 staat een aantal keren per maand het nummer 0906-0108 vermeld met een tarief van ongeveer 20 euro per keer.

Ik heb nergens naar gebeld!!!!!!

Even via internet gezocht en blijken sekslijnen te zijn, wat moet ik hier in mijn eentje mee?? >-D dus never nooit gebeld.



Hoe moet ik dit stoppen, lees alleen dat je bij KPN kunt blokkeren,maar nergens Tele 2.



Kan het zijn dat ik met oplichterij te maken hebt??(errug laf!!)



Grz, Joukje(die een beetje erg kwaad is! :mad:
Alle reacties Link kopieren
Joukje95 schreef op 17 juli 2008 @ 12:59:

Dit titel zegt al dat het gaat om 0906-nummers.



Heb al even gegoogled :smile: maar kon geen duidelijk antwoord vinden voor het probleem.

Op de afrekening van Tele 2 staat een aantal keren per maand het nummer 0906-0108 vermeld met een tarief van ongeveer 20 euro per keer.

Ik heb nergens naar gebeld!!!!!!

Even via internet gezocht en blijken sekslijnen te zijn, wat moet ik hier in mijn eentje mee?? >-D dus never nooit gebeld.



Hoe moet ik dit stoppen, lees alleen dat je bij KPN kunt blokkeren,maar nergens Tele 2.



Kan het zijn dat ik met oplichterij te maken hebt??(errug laf!!)



Grz, Joukje(die een beetje erg kwaad is! :mad:


Waaah, dat is waardeloos zeg! je moet tele-2 maar even bellen. misschien tapt er wel iemand van jou af. Weet niet of dat kan, maar zo klinkt het wel! Zo gewoon even bellen en vragen wanneer er dan gebeld is enzo.

het is niet per ongeluk zo dat je een schoonmaker of babysit hebt die gebeld zou kunnen hebben? Stomme opmerking misschien, maar je moet maar even alle opties nagaan.

Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Kinderen? Man?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Joukje,

Was je thuis op het tijdstip dat er gebeld is. Kun je dat ook nagaan op de rekening?

Succes met bellen naar tele2. Voordat je de goede persoon aan de lijn hebt ben je drie kwartier verder...
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Dag Joukje,



Da's mooi %#& zeg! Misschien kun je inderdaad Tele2 zelf bellen. Of TrosRadar?

Ik kwam zelf niet verder dan deze site: www.telecomklachten.nl



Succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
wij hebben het een aantal jaren geleden gehad bij kpn.

Niet voor 20 euro maar voor 600 gulden helaas.

Zelfs aantonen dat we op dat moment op vakantie waren heeft geen zin gehad.Hun argument was dat het dan waarschijnlijk iemand was met de sleutel van ons huis en dat dat niet hun probleem was.

Wij hebben toen gelijk een blokkade aangevraagd voor 06 nummers maar de rekening moesten we gewoon betalen.

Ik neem aan dat je het bij tele 2 ook kan blokkeren maar dat zou je hen inderdaad zelf moeten vragen.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, Tele2 heeft er een handje van telefoontjes in rekening te brengen die niet zijn gepleegd. Een vriend van me werkt er en weet dus veel af van dit soort geintjes. Veel mensen bekijken hun rekening niet goed en betalen gewoon. Het is voor het rendabeler om de paar mensen die wel klagen te woord te staan, dan de rekeningen te laten kloppen...Altijd je rekening checken dus!
Alle reacties Link kopieren
Dat werd van kpn ook gezegd maar na onderzoek bleek dat onzin dus ik denk dat dat van tele 2 ook niet klopt hoor.

Als dat zo zou zijn en het zo algemeen bekent is als jij zegt dan zou zo'n bedrijf allang voor de rechter staan ivm fraude
Alle reacties Link kopieren
Als je 0906 nummers laat blokkeren door de KPN, is het automatisch ook geblokkeerd bij Tele2. Omdat je het abonnement bij KPN hebt.
had niet zo gauw gedacht aan mensen die soms in huis komen. Broerlief, eerst glashard ontkennen en toen zei ik dat ik werd opgelicht, nou nee dat was dan niet zo. Hij had wel een keertje iets via internet moeten regelen(toen deed zijn pc het niet) misschien dat het dat was. Hij had iig wel met mijn telefoon aantal keren gebeld naar iets.

Nou dat word dus terubetalen X-D
Alle reacties Link kopieren
Joukje95 schreef op 19 juli 2008 @ 11:35:

had niet zo gauw gedacht aan mensen die soms in huis komen. Broerlief, eerst glashard ontkennen en toen zei ik dat ik werd opgelicht, nou nee dat was dan niet zo. Hij had wel een keertje iets via internet moeten regelen(toen deed zijn pc het niet) misschien dat het dat was. Hij had iig wel met mijn telefoon aantal keren gebeld naar iets.

Nou dat word dus terubetalen X-D
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
So much voor de mensen die meteen verwezen naar aftappen en het indienen van een klacht... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Sydney24 schreef op 17 juli 2008 @ 14:17:

Trouwens, Tele2 heeft er een handje van telefoontjes in rekening te brengen die niet zijn gepleegd. Een vriend van me werkt er en weet dus veel af van dit soort geintjes. Veel mensen bekijken hun rekening niet goed en betalen gewoon. Het is voor het rendabeler om de paar mensen die wel klagen te woord te staan, dan de rekeningen te laten kloppen...Altijd je rekening checken dus!
Heb al 4 jr geen telefoon meer van tele 2 maar toch blijven ze rekeningen sturen, mijn nummer bestaat nieteens meer.. Ik kom er niet vanaf.. Ben er zelfs voor bij de rechtergeweest en nu eindelijk ontbinden ze het contract.. Maar er staat wel nog het een en ander open terwijl ik geen abb. meer had daar :-(
Jolantje, ik heb ook al (ik geloof) 4 jaar geen vaste telefoonlijn meer en krijg ook nog steeds brieven van een incassobureau namens Tele2 O_o Er staat echter geen enkele rekenig meer open en dat kan ik gewoon aantonen. Ik heb eerst netjes proberen te reageren, maar ze gingen maar door. Ik heb nu een iets minder nette brief gestuurd, met een heel juridisch verhaal erin, en wonder boven wonder is het even stil. Ik hoop dat dat eindelijk zo blijft, want ik ben het zat. Ik betaal in elk geval helemaal niks :-@ Desnoods stappen ze maar naar de rechter, dan zullen we eens zien wie gelijk krijgt :-d
Alle reacties Link kopieren
0906-0108?



http://mysecurewallet.nl/...sexy_ding&p=10410&pi=info



dan zit er toch echt iemand te chatten met webcamdames....
een ex-collega van mij had een keer een telefoonrekening van 1500!!! euro, hij was op vakantie geweest met het hele gezin, dus niemand had gebeld. Bleek dat zijn telefoonlijn gehackt was of zoiets vaags. Meteen aangifte gedaan, hij heeft uiteindelijk ook niet hoeven betalen.
Alle reacties Link kopieren
0906 zijn erotieknr's
Alle reacties Link kopieren
bobra, het is een topic uit 2008! Waar zocht jij in hemelsnaam op dat dít topic tevoorschijn kwam?
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 10 september 2010 @ 16:11:

bobra, het is een topic uit 2008! Waar zocht jij in hemelsnaam op dat dít topic tevoorschijn kwam?Gheghe, ik ben ook wel benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven