Problemen met de geluidskaart op de PC

15-01-2015 08:59 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij het aanzetten van spotify op de pc is er geen geluid maar wel de melding dat er problemen zijn met de geluidskaart. Ook bij het draaien van een youtube filmpje is er geen geluid.

Enige weken ervoor had mijn echtgenoot nog wel geluid bij een youtube filmpje. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Als je via google probeert er achter te komen krijg je tig mogelijkheden, maar daarmee kom je er niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel lang geen geluid gehad op mijn laptop, kwam er maar niet achter waar het aan lag. Uiteindelijk deed het geluid het weer nadat ik een update gedraaid had.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Je bedoeld zo'n update die komen als je de pc afzet? Nu je zo over update's heb vraag ik me af of het misschien door een update komt.
Ik zou gokken op een probleem met je geluidskaart



Met zo weinig informatie gaat het heel toevallig zijn als iemand hier de goede diagnose heeft. Gelukkig kan je gewoon naar een PC hersteller.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de drivers voor je geluidskaart eens een keertje opnieuw installeren.



Overigens, er zit ook een toets op je toetsenbord waarmee je het geluid met één toetsaanslag kunt uit zetten, die is niet per ongeluk ingetoetst een keertje ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 15 januari 2015 @ 11:14:

Ik zou de drivers voor je geluidskaart eens een keertje opnieuw installeren.



Overigens, er zit ook een toets op je toetsenbord waarmee je het geluid met één toetsaanslag kunt uit zetten, die is niet per ongeluk ingetoetst een keertje ?Die toets hebben we al gecontroleerd. Iets opnieuw installeren moeten we toch hulp bij hebben dus dat wordt onze volgende stap als we er niet uitkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 15 januari 2015 @ 09:46:

Ik zou gokken op een probleem met je geluidskaart



Met zo weinig informatie gaat het heel toevallig zijn als iemand hier de goede diagnose heeft. Gelukkig kan je gewoon naar een PC hersteller.



Dat er een probleem met de geluidskaart is zegt spotify, het is ook het enigste wat we weten. Maar dat is vaak het vervelende aan pc als je er geen verstand van heb. Het kan dan "overal" aan liggen.



Wat bedoel je met een PC hersteller? Als we er met PC problemen niet uitkomen en we willen het toch opgelost hebben halen we er altijd een betalende hulp bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:lisa2 schreef op 15 januari 2015 @ 11:42:

halen we er altijd een betalende hulp bij.



Dat zou ik ook wel graag willen.



Helaas kom ik meestal bij betaalde hulpen terecht.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 15 januari 2015 @ 15:07:

[...]





Dat zou ik ook wel graag willen.



Helaas kom ik meestal bij betaalde hulpen terecht. Ha ha verkeerd geschreven, was het maar waar
Mijn dochter had ook een probleem met haar geluid, het bleek in de virusscanner te zitten. AVG had systeemfiles van Windows 8 in quarantaine gezet, die de laptop nodig had om geluid te kunnen maken. Ook kon ze niet meer bij de configuratiefiles. Na de systeemfiles weer uit quarantaine gehaald te hebben, deed alles het weer.



http://answers.microsoft. ... e3-4b18-a604-7c1438e6a04a
Alle reacties Link kopieren
Op de laptop zit AVG. Ga ik kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven