Chromebook hp

14-01-2015 23:19 14 berichten
Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Chromebook van HP.

Zou het leuk vinden om wat tips en tricks uit te wisselen.



Welke app, ext of thema moet ik bv echt hebben?

Wat is nou handig etc!
Alle reacties Link kopieren
Maakt die van jou ook zo'n rotherrie? Ik was er eerst zo blij mee, maar inmiddels (na 3 maanden) baal ik als een stekker van de ventilator die zo hard bromt dat ik niet meer kan nadenken. Dat wordt maar weer eens laten opsturen vrees ik...
Hallo?!
Uhm nee hoor niks... maar een chromebook heeft toch geen ventilator? Wat er zit geen harde schijf in....
quote:Jensy schreef op 14 januari 2015 @ 23:30:

Uhm nee hoor niks... maar een chromebook heeft toch geen ventilator? Wat er zit geen harde schijf in.... het is niet primair de harde schijf die gekoeld moet worden
Hahaha oke dan heb ik de verkoper verkeerd begrepen...
Alle reacties Link kopieren
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 15-01-2015 07:30
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een chromebook van hp, heel blij mee!



Wat ik jammer vind is dat veel apps niet beschikbaar zijn...en dat sommige programma's niet ondersteund worden.

Ik had laatst een webinar en dan wordt dat programma niet ondersteund, ik kon dus niks horen



Heb ook geen tips voor je van apps, maar ik lees mee voor tips!
Ja ik ben er ook heel blij mee.



Gelukkig is er veel info te vinden op internet omdat het vooral in de vs zoveel wordt verkocht. Helaas alles natuurlijk in het Engels. Durf te zeggen dat ik goed ben in Engels maar helaas niet als het computertaal is ;)



Heb wel wat leuke aps... eentje die de rest van het beeld zwart maakt als je bv via youtube een filmpje kijkt. Een app die downloads van bv muziek en films omzet... en natuurlijk pdf/office etc aps.



Wat is een 'webinar'?
Een webinar is een online seminar --> lezing, college dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het voordeel van een 'chromebook' ten opzichte van de andere laptops?

Ik ben me namelijk aan het orienteren, maar heb geen idee wat een chromebook is.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Sinds gister weet ik hoe ik een printscreen kan maken met mijn chromebook, deze heeft daar namelijk geen speciale toets voor.

Je drukt de ctrl toets samen in met de page-flippertoets ( boven in het midden) en dan klikken op de handeling klembord die vanzelf linksonder in beeld komt daarna.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu bezig Linux te installeren. Voordeel: volledig besturingssysteem en "ultrabook"-achtige hardware.
Ezel ..
Ik heb trouwens een Samsung en de bevalt meer dan goed maar worden niet meer gemaakt had ik ergens gelezen. Jammer.
Tip: bij mij als je ctrl-alt-? indrukt krijg je alle sneltoetsen te zien.



Sja de voordelen:



Licht

Oververhit vrijwel niet

accu 8 uur

Zelfde functies als windows maar net iets anders

Betere prijs kwaliteit verhouding in mijn ogen

Snel

Online en offline bij je bestanden kunnen overal

poe wat nog meer... owja start op in 3 sec...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven