iPhone 6 Plus ervaringen gezocht!

17-01-2015 22:55 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
How alllemaal, ik twijfel tussen een iPhone 6 en 6 Plus. Ben bang dat een Plus toch te groot is qua bediening met één hand en vasthouden enzo of valt dat wel mee?



Ik hoor graag ervaringen van iPhone 6 Plus bezitters, bedankt alvast!
Ik heb de 6+ in de winkel uitgeprobeerd. Ik was meteen verkocht, echt geen enkele twijfel: het werd de 6
Ik heb de 6+. Wat voor telefoon heb je nu? Ik had eerder de Samsung galaxy note 3, ook vrij groot. Vandaar de keuze voor de 6+. Ik vind dat je heel snel went aan de grootte, en ook het vasthouden met 1 hand is gewoon mogelijk. Alleen (snel) typen doe ik wel met twee handen.
Ik heb de 6, man de +. Ik vind de + echt veel te groot.
quote:eldorado schreef op 17 januari 2015 @ 22:58:

Ik heb de 6+ in de winkel uitgeprobeerd. Ik was meteen verkocht, echt geen enkele twijfel: het werd de 6
quote:NummerZoveel schreef op 17 januari 2015 @ 23:05:

[...]





Serieus, ik had al een iPad, en sinds Yosemite kan ik daar ook mee bellen. Maar wie wil dat nou? Ik snap mensen die een 6+ prettig vinden totaal niet. De 6 is al zo lomp groot
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een iPhone 5 maar daar vind ik het scherm te klein van (word een beetje kippig zo met de jaren hahaha) maar vraag me af of 6 dan wel genoeg scheelt qua grootte. Ik lees (in reviews) dat formaat Plus vooral wennen is maar ben benieuwd hoe het in de praktijk is dus.



Bedankt trouwens voor de reacties zover!
quote:eldorado schreef op 17 januari 2015 @ 23:15:

[...]



Serieus, ik had al een iPad, en sinds Yosemite kan ik daar ook mee bellen. Maar wie wil dat nou? Ik snap mensen die een 6+ prettig vinden totaal niet. De 6 is al zo lomp grootWe zijn het weer eens roerend met elkaar eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven