laptop wil gebruikersprofiel niet laden

18-01-2015 14:54 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Hopelijk is er hier iemand die me kan helpen..



Ik heb een Sony Vaio met Windows 7. Nu wil ik net opstarten maar nadat ik mijn wachtwoord heb ingetypt, komt er een melding dat de gebruikersservice het gebruikersprofiel niet kan laden.

Dit heb ik wel eens eerder gehad, dan start ik op in veilige modus en voer een systeemherstel uit. Daarna kom ik er dan gewoon weer in.

Deze keer werkt dat dus niet. Als ik systeemherstel uit wil voeren, geeft hij aan dat dit niet kan omdat er geen herstelpunten zijn.

Nu heb ik op Internet (mobiel) uitgezocht hoe ik een herstelpunt moet aanmaken, maar dit kan niet (misschien omdat ik in veilige modus zit?).



Iemand die hier verstand van heeft en het in Jip en Janneke taal uit wil leggen?
Alle reacties Link kopieren
Nu een herstelpunt maken is zinloos omdat je dan een herstelpunt maakt van hoe je laptop nu is, verziekt.

Als al jouw herstelpunten verdwenen zijn is de kans meer dan aannemelijk dat je een virus hebt.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ok daar had ik niet aan gedacht. Maar wat kan ik nu doen?
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk te zeggen op afstand, maar ik zou denk ik beginnen met een goeie virusscanner te laten draaien in veilige modus.

Heb je op je laptop ook een recover mogelijkheid? Als dat zo is zou ik alle gegevens en bestanden die je niet kwijt wil op een externe HD of USB stick zetten en recoveren.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
http://support.microsoft.com/kb/947215/nl
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit pas en toen bleek mijn harde schijf te zijn gecrasht. Om je maar even bang te maken
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat ik op dit moment lijk te kunnen doen is het verwijderen van het profiel. Ben ik dan ook al mijn bestanden kwijt?
Alle reacties Link kopieren
Thnx loiseau, altijd fijn 😊
Alle reacties Link kopieren
Is dit ook het administrator profiel?
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 18 januari 2015 @ 15:27:

Ik had dit pas en toen bleek mijn harde schijf te zijn gecrasht. Om je maar even bang te maken Toen ik dit probleem had bleek ook de harde schijf gecrasht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven